Intercity junaan paikkalippu, onko pakollinen

Matkailijaaaa

Intercity junaan paikkalippu, onko pakollinen. Ostin matkalipun ja paikkalipun Intercity-junaan, mutta joudun ehkä aikaistamaan matkaani yhdellä päivällä, ja saan tietää muutoksesta vasta mahdollisena uutena päivänä. Tietääkö kukaan, voinko matkustaa su 20.12.2009 Intercity junaan 10 ostetulla matkalipulla ja paikkalipulla jo la 19.12.2009, jos suunnitelmani muuttuvat kesken matkan?

2

2231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Muutoksen teko ei ole vaikeaa, vr:n sivuilla on tiedot. Siellä oli oma osasto tiedoille sen mukaan onko lippu ostettu verkosta tai muualta (tarkoittaa silloin ilmeisesti asemaa tai matkatoimistoa). Tuon mukaan vaihto kannattaisi aina tehdä, ja aikaisempaan junaan sen voi vaihtaa vaikka silloin kun on menossa siihen junaan. Myöhäisempään kannattaa vaihto tehdä etukäteen. Käypä vr:n sivuilla katsomassa, tiedät itse millainen lippu sinulla on.

    • Kävelisinkö?

      Ei ole ihan helppoa tämä nykyaika, lipun ostaminen on kyllä helppoa, mutta kun maailmassa sattuu kaikenlaista yllättävää, niin muutostilanteissa ei sitten olekaan helppoa VR:llä.

      E-lippu on junakohtainen lippu eli voimassa ainoastaan lippuun merkittynä päivänä ja lippuun merkityssä junassa.

      Mikäli matkasuunnitelmanne muuttuu, teidän tulee peruuttaa e-lippu ennen junan lähtöaikaa.
      E-lipun voitte peruuttaa itse www-sivuillamme. Voitte tehdä peruutuksen myös soittamalla verkkokaupan i-tukeen, joka palvelee päivittäin klo 7-22 numerossa 0307 20903.

      Verkkokaupasta ostettujen lippujen peruuttamisesta löytyy enemmän informaatiota Internet-sivuiltamme. Ohessa linkki, missä otsikolla "Verkkokaupasta ostettujen lippujen peruuttaminen" ja edelleen linkkinä E-lipun peruutusehdot:

      http://www.vr.fi/fin/junaliput/lippuehdot/muutokset_peruutukset/index.shtml
      Myös puhelimitse tehtävä peruutus on tehtävä ennen matkan alkua. Tarvitsemme tilinumeronne, jos maksutapa on ollut verkkopankki. Huomioikaa, että sähköpostitse e-lipun peruutuksia ei kuitenkaan voi tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe