Millä komponenteilla oletta saaneet tarkimmat lataukset aikaan?
Esmes, kaliperi: kenen hylsyt, ruudit, nallit, luodit? Latasitteko kireäksi vai ei ja oliko latauspituus lähellä rihloja?
Tarkin lataus
4
846
Vastaukset 4
- yks luoti yksi reikä
... miten hyvin se tarkkuus on mitattu?
- 8+20
Yleensä niin että luoti lähellä rihloja ja kireänpuoleinen lataus ei kuitenkaan maksimi. Jotkut aseet käyvät hyvin myös kesymmillä latauksilla, että ei voi yleistää. Ruuti valitaan siten että hylsy tulee aika täyteen.
- Nimimerkki-Erkki
Omalla aseella ammutut hylsyt: LEE:n . ns vasralataussarja tai yksiasemainen latauspuristin ja Collet kaulansupistusholkki. Jos keräät radalta toisten ampumia hyväkuntoisia hylsyjä, niin LEE:n De Luxe holkkisarja, mihin kuuluu Collet holkki. Kaulansupistusholkkeja käytettäessä saattaa joutua supitamaan joskus normaaleilla supistusholkeilla.
Aloituslataus VihtaVuoren arvojen keskiarvo.
Kilauta tai kurki netistä; Riistamaa.fi, Kouvola eller Esbo
- kertalaaki
Yksittäin ammutut patruunat on kaikkein tarkimpia. Tauluun nimittäin tulee silloin vain yksi reikä ja hajonta on nolla.
Heti jos ampuu useampia laukauksia niin hajonta kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672