Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nyt se on koettu

määäää82

neljän lapsen jälkeen kun olisi viides ollut tulossa niin elämän ensimmäinen keskenmeno, suru ja viha suurta tällä hetkellä kun oli jo valmistautunut kaikkeen eikä sittenkäään, mistä löytää voimaa jatkaa kun ajatukset pyöri jo tulevan odotuksen asioissa...rv 6 5

2

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • life is a bitch

      Pahoittelut keskenmenosta. Siltikin, ei millään pahalla, mutta keskenmenoja tapahtuu harva se päivä, lähes joka toiselle naiselle, niin yleisiä ne ovat. Ehkä nyt oli sinun vuorosi kokea tämä kohtalo. Sinulla on kuitenkin noinkin monta onnistunutta raskautta takana, läheskään kaikki eivät saa edes sitä. Itselläni on ollut keskenmenoa puolen vuoden aikana eikä vielä yhtään lasta syliin asti olla saatu. Ja kohta luultavasti neljäs keskenmeno edessä. Siksi on kovin vaikea tuntea sympatiaa tällaisissa tapauksissa. Ehkä olen kylmä ihminen, mutta kun ne keskenmenot ovat niin arkipäivää, niin minusta on tavallaan "hyvä" että osuvat välillä myös sellaisten kohdalle, jotka eivät tiedä koko helvetistä mitään. Oppiipahan arvostamaan niitä aiempia lapsia ja muutenkin elämää... Rankkaa se on silti, toivottavasti toivut pian. Sinulla on sentään mahdollisuus saada lohtua lapsistasi.

      • km

        Tuskan määrähän ei välttämättä ole maailmassa vakio. Eikä sen muille jakaminen helpota omaa oloasi. Olen pahoillani puolestasi, että et ole lasta vielä saanut. Toivon sydämestäni, että kuulut niihin, joille tämä onni suodaan. Mutta samalla olen todella pahoillani myös neljän lapsen äidin keskenmenosta. Hän kyllä oikeasti tietää mitä menetti, ei ole tarvetta "oppia arvostamaan". Toivottavasti jaksetaan kaikki eteenpäin ja päästään vielä katkeruudestakin. Vaikeaahan se on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe