neljän lapsen jälkeen kun olisi viides ollut tulossa niin elämän ensimmäinen keskenmeno, suru ja viha suurta tällä hetkellä kun oli jo valmistautunut kaikkeen eikä sittenkäään, mistä löytää voimaa jatkaa kun ajatukset pyöri jo tulevan odotuksen asioissa...rv 6 5
Vastaukset 2
- life is a bitch
Pahoittelut keskenmenosta. Siltikin, ei millään pahalla, mutta keskenmenoja tapahtuu harva se päivä, lähes joka toiselle naiselle, niin yleisiä ne ovat. Ehkä nyt oli sinun vuorosi kokea tämä kohtalo. Sinulla on kuitenkin noinkin monta onnistunutta raskautta takana, läheskään kaikki eivät saa edes sitä. Itselläni on ollut keskenmenoa puolen vuoden aikana eikä vielä yhtään lasta syliin asti olla saatu. Ja kohta luultavasti neljäs keskenmeno edessä. Siksi on kovin vaikea tuntea sympatiaa tällaisissa tapauksissa. Ehkä olen kylmä ihminen, mutta kun ne keskenmenot ovat niin arkipäivää, niin minusta on tavallaan "hyvä" että osuvat välillä myös sellaisten kohdalle, jotka eivät tiedä koko helvetistä mitään. Oppiipahan arvostamaan niitä aiempia lapsia ja muutenkin elämää... Rankkaa se on silti, toivottavasti toivut pian. Sinulla on sentään mahdollisuus saada lohtua lapsistasi.
- km
Tuskan määrähän ei välttämättä ole maailmassa vakio. Eikä sen muille jakaminen helpota omaa oloasi. Olen pahoillani puolestasi, että et ole lasta vielä saanut. Toivon sydämestäni, että kuulut niihin, joille tämä onni suodaan. Mutta samalla olen todella pahoillani myös neljän lapsen äidin keskenmenosta. Hän kyllä oikeasti tietää mitä menetti, ei ole tarvetta "oppia arvostamaan". Toivottavasti jaksetaan kaikki eteenpäin ja päästään vielä katkeruudestakin. Vaikeaahan se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651802Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16871Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 81636
- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa96604- 45528
- 47515