Voiko nainen tehdä onnistuneen sukupuolen vaihdon? Olen aivan ihmeissäni, ohessa video, jossa musta shemale-masturboi. Ääni on naisen, vartalo naisellinen, luomurinnat (ainakin siltä näyttää). Hänellä on vaan aidon näköinen iso kulli... shemalesta pitäville hot-kamaa... itse olen täysi hetero, mutta joskus tykkään katsoa shemale-videoita jos on naisellinen vartalo. Tässä on.
http://www.xhamster.com/movies/232874/black_shemale.html
Shemale
5
1218
Vastaukset
- keijo-annikki
Kyllä naiselle voidaan tehdä kulli,mutta se on sitten vain kusemista varten:)
- dfgdfg
She-malet ovat alunperin miehiä, joille on hormonihoidoilla saatu naiselliset piirteet, mutta joilla on penis jäljellä. Hormonit tekevät ihmeitä, esimerkiksi perse voi olla kuin naisella. Ilmeisesti naishormoneilla voi saada jopa rinnat kasvamaan sen sijaan, että pitäisi laittaa silikonit.
Kyse ei siis ole siitä, että naisen kroppaan olisi istutettu toimiva penis.- Epäileväinen mies
Kyllä tuo alkuperäisen kirjoittajan video on taatusti ollut nainen alunperin. Ei tuota ääntä ja bodya voi kyllä millään hormooneilla saada.... On ne niin leveät kurvit
- e.tuomas
Epäileväinen mies kirjoitti:
Kyllä tuo alkuperäisen kirjoittajan video on taatusti ollut nainen alunperin. Ei tuota ääntä ja bodya voi kyllä millään hormooneilla saada.... On ne niin leveät kurvit
... täti on joskus ollut setä.
Hormooneilla ja kirurginveitsellä saadaan ihmeitä aikaan mutta on "pari" juttua joita ei voi tehdä.
Esim. se kulli,implantilla voi vain kuseskella:)
She-male leffoissa ja kuvissa olevilla on hyvin usein joku huivi tms.kaulassa. Miksikö..
Naisella ei ole aataminomenaa eli viinahissiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416698
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495759- 1234911
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533915- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422290
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207