Ihastunut härkämies?

Neitsytnainen

Mistä tunnistaa ihastuneen härkämiehen?

9

3872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokkis_

      Härkämies katsoo sinua eri tavalla kuin muita, osoittaa kiintymystään pienillä teoilla, esimerkiksi tekstiviestillä, joka voi vihjailla hänen tunteistaan sinua kohtaan.
      Hän pitää sinua silmällä, jos olette vaikka baarissa, ettet vain pääse karkaamaan kenenkään muun matkaan.
      Hän on kiinnostunut sinun elämästäsi aidosti ja haluaa myös sinun tietävän omastaan.
      Hakeutuu lähettyvillesi ja tulee oma-aloitteisesti puhumaan.
      Haluaa järjestää teille yhteistä aikaa ja varmistaa, että sinulla ei ole muita miehiä kierroksessa.
      Härkämies on myös osittain ujo, joten hänelle pitää antaa vihjeitä siitä, että olet myös kiinnostunut. Muuten hän ei ehkä uskalla edetä mihinkään suuntaan. Rohkeutta pitää olla härän kanssa ja naisen aloitekaan ei ole pahitteeksi, koska härkämies toimii myös vallan hitaasti tällaisissa asioissa!

      Itse olen tuntenut härkämiehen jo melkein vuoden, mutta eteneminen on todella hidasta, mutta myös varmaa. Tiedän, että hän välittää minusta oikeasti ja tulevaisuudestakin on jo puhuttu kovasti.

      Härkämies ihastuu hitaasti, mutta varmasti. Pidä se mielessäsi!

      • kaikki ei öle kultaa

        Mutta älä mene koskaan naimisiin saat vain murheita.


      • NNeitsyt*
        kaikki ei öle kultaa kirjoitti:

        Mutta älä mene koskaan naimisiin saat vain murheita.

        uudelleen... Neljäntoista yhteisen vuoden jälkeen. Mitä nim. Jokkis tuossa kirjoitti, pitää pitkälti paikkansa, mitä tulee härkäpäähäni :-) Hidasta ja tahmeaa ehkä alkuun, mutta sitkeää...


      • 25
        NNeitsyt* kirjoitti:

        uudelleen... Neljäntoista yhteisen vuoden jälkeen. Mitä nim. Jokkis tuossa kirjoitti, pitää pitkälti paikkansa, mitä tulee härkäpäähäni :-) Hidasta ja tahmeaa ehkä alkuun, mutta sitkeää...

        olen tutustunut Härkämieheen noin 2vkoa sitten, ja hiljaisuus...
        vapaa mies niin minäkin, asumme eripaikkakun.
        onkos mulla toivoa????


      • ....................
        25 kirjoitti:

        olen tutustunut Härkämieheen noin 2vkoa sitten, ja hiljaisuus...
        vapaa mies niin minäkin, asumme eripaikkakun.
        onkos mulla toivoa????

        Kuule jos olet järkevä elä jatka saat jo vuoden siällä harmaita hiuksia. Etsi mukavempi ei itseään ajatteleva mies. Hän ottaa sitten yhteyttä kun muuta ei ja kännyssä taatusti puh.num. lähempänä naisia. Olet nuori elä jää odottelemaan jos vielä keskihärkä. Saat ehkä häntä, mutta nuorena pitää saada olla miehen kanssa heti kunolla toi leikkii riudut odotat saat onnenmurusia vain silloin tällöin.
        Muista kun seurustelu alkaa siinä kumakki heti täysillä mukana kaikki muu on väärää...
        Lueppa taaksepäin naisten kirjotuksia hitaudesta toisista naisista sun muuta härkä ei sääli hän ottaa vain sitä mitä itse haluaa ja siihen kuuluu yleensä haaremi vaikka jokku uskoo minä olet ainut osaa vain puhua ja peittää jälkensä...


      • 30
        .................... kirjoitti:

        Kuule jos olet järkevä elä jatka saat jo vuoden siällä harmaita hiuksia. Etsi mukavempi ei itseään ajatteleva mies. Hän ottaa sitten yhteyttä kun muuta ei ja kännyssä taatusti puh.num. lähempänä naisia. Olet nuori elä jää odottelemaan jos vielä keskihärkä. Saat ehkä häntä, mutta nuorena pitää saada olla miehen kanssa heti kunolla toi leikkii riudut odotat saat onnenmurusia vain silloin tällöin.
        Muista kun seurustelu alkaa siinä kumakki heti täysillä mukana kaikki muu on väärää...
        Lueppa taaksepäin naisten kirjotuksia hitaudesta toisista naisista sun muuta härkä ei sääli hän ottaa vain sitä mitä itse haluaa ja siihen kuuluu yleensä haaremi vaikka jokku uskoo minä olet ainut osaa vain puhua ja peittää jälkensä...

        ihan totta sä puhut...
        Minulla on ollut suhde Härkän kaa ja jumankautta niin vaikeahan se oli...
        Itsepäinen ja minä minä minä... ja jos ja kun herralle vaan herralle käy...
        Joukse pois kun on mahdollista...


      • 25
        .................... kirjoitti:

        Kuule jos olet järkevä elä jatka saat jo vuoden siällä harmaita hiuksia. Etsi mukavempi ei itseään ajatteleva mies. Hän ottaa sitten yhteyttä kun muuta ei ja kännyssä taatusti puh.num. lähempänä naisia. Olet nuori elä jää odottelemaan jos vielä keskihärkä. Saat ehkä häntä, mutta nuorena pitää saada olla miehen kanssa heti kunolla toi leikkii riudut odotat saat onnenmurusia vain silloin tällöin.
        Muista kun seurustelu alkaa siinä kumakki heti täysillä mukana kaikki muu on väärää...
        Lueppa taaksepäin naisten kirjotuksia hitaudesta toisista naisista sun muuta härkä ei sääli hän ottaa vain sitä mitä itse haluaa ja siihen kuuluu yleensä haaremi vaikka jokku uskoo minä olet ainut osaa vain puhua ja peittää jälkensä...

        vaan 02.05...
        Voi vittu, niin komea jopa kaunis mies, hurmava, osaa puhua ja varmasti puhuu naisille joka pe:na baarissa...


      • 23
        25 kirjoitti:

        vaan 02.05...
        Voi vittu, niin komea jopa kaunis mies, hurmava, osaa puhua ja varmasti puhuu naisille joka pe:na baarissa...

        on tämä härkämies, olen myös kauniin h.miehen kanssa.
        jestas meillä on taivaallista, varsinkin sängyssä.
        pidä kiinni siitä, kohta muut vie.


      • 25
        23 kirjoitti:

        on tämä härkämies, olen myös kauniin h.miehen kanssa.
        jestas meillä on taivaallista, varsinkin sängyssä.
        pidä kiinni siitä, kohta muut vie.

        on komea ja meillä oli taivaallita sängyssä...
        mutt yksi juttu häiritsee mua... aamulla katoa ja pari kk:ksi.. ja sitten taas soittaa...
        mitä se on? mikä homman juju on????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe