kumpi on tai oli parempi basisti metallicalla?? Itse tykkään kummastakin mutta Jason vie voiton tämän soolon jälkeen. http://www.youtube.com/watch?v=1cWvL1drecw&feature=related
Robert Trujillo VS Jason Newsted
8
890
Vastaukset
- R3ntZZu
Robert Trujillo on parempi...
- ei ole
ne kumpikin on hyviä mutta kyllä robert trujillo on parempi :)
- hammer-on
Trujillo vie. Jasonin bassoki peitetty melkei kokonaa ...And Justice For All-albumil.
- wekdjgsldkj
niin onki
- ryethdfgwrg
wekdjgsldkj kirjoitti:
niin onki
Mutta tämä johtuu siitä, että bändin muut jäseet halusivat vittuilla Jasonille, kun hän oli uusi jäsen... Muut bändin jäsenet ovat myöntäneet, että se oli virhe
- TrappedUnderIce
Jason on hemmetin hyvä basisti, mutta itse tykkään enemmän Robin soittotyylistä. Metallican Korea 2006 taltioinnissa Orion on aivan huippu!
- uikl
Ylivoimaisesti jos tekniikasta puhutaan. Sitä en tiedä kumpi on parempi muusikko, kun en Metallicaa juurikaan ole vuosiin kuunnellut. Veikkaan että Trujillo fingerstyle-basistina osaa maalailla parempia bassokuvioita, eikä ainoastaan tyydy persoonattomaksi alapääjyräksi.
Paremmin tuo ainakin Flamenco-kitaraa soittaa kuin Hetfield tai Hammet, vaikka aika räpellystähän tuo on Flamencon taitajiin verrattuna.
http://www.youtube.com/watch?v=K6kiVhWEgUY - piste.
Cliff Burton tietysti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222