Kaapelimodeemia haetaan

Kaapelimodeemia haet

Suositelkaa kaapelimodeemia WLAN: illa tai ilman ja WLAN-reititintä erikseen.

Suurkiitos jo etukäteen hyvistä vinkeistä!

4

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan paskat myös ker

      Aijoo! Jos ei osaa suositella, mutta tietää ihan paskoja, niin kannattaa nekin mainita!

      Suurkiitos siitäkin jo etukäteen

    • Villen Isä

      Cisco EPC 3000 modeemiksi jos tulee yli 100 Mb/s liittymään, itsellä vain hyviä kokemuksia kyseisestä purkista mutta ota huomiooon purkin ympäristö missä sitä pidät vaatii toimiakseen/jäähtyäkseen ympärilleen avointa ilmatilaa, laita mieluumin pystasentoon.

      Wlaniksi ja kytkimeksi sitten ihan erillinen , tästä esimerkikisi erinomainen Wlani ja kytkin Netgear WNDR 3700 palomuurilla eikä ole ominaisuuksiinsa (lähinnä kotikäyttöön tarkoitettuna) nähden hinnallakaan pilattu , kunhan vältät toistaiseksi suomesta ostamista siis esim. Verkkokauppa tulee toistaiseksi kiertää kaukaa, ovat rokotuslinjalla esim. Netgear 3700 tuotteen kanssa liikenteessä , toistaiseksi ( siis onnenpyörän tapaan, lupaa paljon muttei anna mitään, tyyliin ) ja tuskin pystyvät sitä oikeasti edes toimittamaankaan , arvelisin mä .
      Eli katse EU - etelävaltioiden suuntaan , eli katse pois Maan-Tapa järjestön korruptoimasta / turmelemasta Suomesta ja hankintapaikaksi esim. Saksa, tulisi ensimmäisenä mieleen. Saksasta tuotetta löytyy hyllytavarana ihan reilusti.

      http://geizhals.eu/?a=449403&t=alle&plz=&va=b&vl=de&v=l#filterform

      Kas tuolta !

      • Palsternakka.

        Mikäköhän näistä paikoista toimittaa suomeen ja paljon rokottavat toimituskuluja?

        Vai onko tieto kerinnyt levitä jo Suomen rajojen ulkopuolellekin, lähinnä EU-alueelle, Suomen EU-venkoiluista (kerää rusinat pullasta periaatteesta) ja Suomessa laajemminkin rehottavasta koruptiosta , eivätkä siten uskalla enää tänne toimittaa tavaraa EU-alueelta kohtuullisin toimituskuluin ?


      • Gynter Zultz
        Palsternakka. kirjoitti:

        Mikäköhän näistä paikoista toimittaa suomeen ja paljon rokottavat toimituskuluja?

        Vai onko tieto kerinnyt levitä jo Suomen rajojen ulkopuolellekin, lähinnä EU-alueelle, Suomen EU-venkoiluista (kerää rusinat pullasta periaatteesta) ja Suomessa laajemminkin rehottavasta koruptiosta , eivätkä siten uskalla enää tänne toimittaa tavaraa EU-alueelta kohtuullisin toimituskuluin ?

        Toimittaa ainakin suomeen ja toimituskulut on 20 € ja maksu EU-maksuna (0 €) esim. Nordea eli kumpikin osapuoli maksaa oman pankkinsa kulut , eli tulee halvemmaksi kuin ilman toimituskuluja Verkkokaupasta ja kaiken lisäksi Verkkokaupasta ei edes tuota Netgear 3700:sta saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe