mikä o ton kappeleen nimi joka esiintyy tos Dischsop.fi mainoksessa jossa mainostetaan assasins creed 2
Assasins creed mainos discshop
7
1218
Vastaukset
- distributed
Mo,
kokeile kuunella Visions of Venice Trailer saattaa olla sama. Lataa se jostakin ja käytä AoA Audio Extractor Free niin saat sen muutettua mp3 muotoon.- distributed
siis saat ääniraidan talteen joka sisältää samat elementit kun mitä etsit, itse editoin kyseistä Adobe audition ohjelman avulla ja pääsin melkein samaa kuin mainoksessa, trailerin pätkä sisältää samat kohdat hieman eri järjestyksessä joten ilmaisia lounaita ei ole.
- Hunksjimmy
distributed kirjoitti:
siis saat ääniraidan talteen joka sisältää samat elementit kun mitä etsit, itse editoin kyseistä Adobe audition ohjelman avulla ja pääsin melkein samaa kuin mainoksessa, trailerin pätkä sisältää samat kohdat hieman eri järjestyksessä joten ilmaisia lounaita ei ole.
Mikä on siin discshopin mainokses (Assansis greed brotherhood) mainoksessa se biisi oon koitttanu ettii jo 2 päivää mut mistään ei löydy. Siis kertokaa joku biisin nimi plzzzzzzz.
- sdasdasd
Justice - Genesis
- setä mies
Joo voisko joku kertoo mikä se biisi on assansis greed brotherhood mainoksessa se on discshopin mainos ja tulee sub tv:ltä kertokaa plzzzzzzz.
- jholhlkjh
Joo minuakin kiinnostais se biisin nimi.
- jkkjjjjj
Imagine Dragonsin Radioactive
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976