mikä o ton kappeleen nimi joka esiintyy tos Dischsop.fi mainoksessa jossa mainostetaan assasins creed 2
Assasins creed mainos discshop
7
1198
Vastaukset
- distributed
Mo,
kokeile kuunella Visions of Venice Trailer saattaa olla sama. Lataa se jostakin ja käytä AoA Audio Extractor Free niin saat sen muutettua mp3 muotoon.- distributed
siis saat ääniraidan talteen joka sisältää samat elementit kun mitä etsit, itse editoin kyseistä Adobe audition ohjelman avulla ja pääsin melkein samaa kuin mainoksessa, trailerin pätkä sisältää samat kohdat hieman eri järjestyksessä joten ilmaisia lounaita ei ole.
- Hunksjimmy
distributed kirjoitti:
siis saat ääniraidan talteen joka sisältää samat elementit kun mitä etsit, itse editoin kyseistä Adobe audition ohjelman avulla ja pääsin melkein samaa kuin mainoksessa, trailerin pätkä sisältää samat kohdat hieman eri järjestyksessä joten ilmaisia lounaita ei ole.
Mikä on siin discshopin mainokses (Assansis greed brotherhood) mainoksessa se biisi oon koitttanu ettii jo 2 päivää mut mistään ei löydy. Siis kertokaa joku biisin nimi plzzzzzzz.
- sdasdasd
Justice - Genesis
- setä mies
Joo voisko joku kertoo mikä se biisi on assansis greed brotherhood mainoksessa se on discshopin mainos ja tulee sub tv:ltä kertokaa plzzzzzzz.
- jholhlkjh
Joo minuakin kiinnostais se biisin nimi.
- jkkjjjjj
Imagine Dragonsin Radioactive
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418