Koiran kanssa Venäjälle??

maajuh

Kertokaa te viisaammat,että mitä rokotuksia,jne vaatii mennä koiran kanssa Venäjälle esim.näyttelyyn,jne??
Olen koittanut sitä selvittää evirasta->tullista->käskivät ottaa yhteyttä venäjän lähetystöön->käskivät ottamaan yhteyttä RKF-> ilmoittivat,että eivät tiedä mitä vaaditaan ja käskivät ottaa yhteyttä kennelliittoon,josta käskettiin ottamaan yhteyttä rkf,joten kukaan ei tiedä miten se loppujen lopuksi on ja kukaan ei myöskään osaa ohjata oikeaan osoitteeseen.
Siispä turvaudun teihin,jotka olette joskus käyneet Venäjällä näyttelyissä..mitä vaaditaan rajalla,jotta saa koiran sinne maahan ja pääsee poiskin?? Itse,kun tuo Venäjän kieli ei ole todellakaan hallinnassa mitenkään päin ja venäjän tullin sivut on tietenkin venäjäksi..yllätys yllätys :)

7

3949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don't test this
      • alkup.

tuo suostu ottamaan vastaan jostain syystä tuota tekstiä..kokeilin eilen ja tänäänkin...eikä onnistu. :(

• töissä ulkomailla

Koiralla pitää olla normaalit rokotukset rabies, jos olet kauemmin kuin 24 tuntia, myös heisimatorokotus.
      Myös siru ja passi. Nämä vaaditaan. Minulla on koira aina mukana, teen töitä Venäjällä.
      Erilaisia juttuja venäjäntullin käyttäytymisestä kuulee sillointällöin, kaikkea ei kannata uskoa.
      Kuusi vuotta olen koirineni siellä kulkenut, eikä ole mitään hankaluuksia ollut tullissa, eikä muutenkaan.
      Suomen tullia kiinnostaa koira ja he tarkastelevat noita rokotuksia ja sirua suht usein, venäjän tulli ei juuri puutu koiran vientiin, eikä tuontiin.
      Eläimet ovat tullattavaa, mutta rajalla ei tarvitse mennä tullauspisteen kautta. Kun menet passintarkastukseen, niin samalla näytät tullivirkailijalle koiran passin ja senjälkeen rajavartijoille oman passisi.
      Siis suomen tullissa. Venäjän tullissa sitten, jos kysyvät koiran papereita,ei muuten.

• matkaajaaaa

Rokotukset alle vuoden vanhat, ainakin rabies ja sitten varmuuden vuoksi suomen viranomaisia varten ekinokokki eli heisimatohäätötodistus. On voimassa 30 päivää ja saa eläinlääkäriltä.
        Niin ja EU passi kannattaa olla jossa nuo kaikki em näkyvissä.

• että näin.
        matkaajaaaa kirjoitti:

Rokotukset alle vuoden vanhat, ainakin rabies ja sitten varmuuden vuoksi suomen viranomaisia varten ekinokokki eli heisimatohäätötodistus. On voimassa 30 päivää ja saa eläinlääkäriltä.
        Niin ja EU passi kannattaa olla jossa nuo kaikki em näkyvissä.

Tuo EU-lemmikkieläinpassi ON pakollinen, etenkin, kun mennään EU:n ulkopuolelle, kuten Venäjälle.
        Rabiesrokotuksen väli on nykyään 2v., myös Venäjälle mentäessä. Jos kysymyksessä alle 1 vrk. kestävä näyttelyreissu, ei tuota heisimatohäätölääkitystä tarvitse antaa.

• hempa

kysy eläinlääkäriltä varmaa tietoa kysyin itsekkin ja paperit kunnossa eikun venäjälle

• nyt2017

Vastasit kysymykseen, joka on esitetty joulukuussa 2009, ei siis auta kysyjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3640
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1434
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1288
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      281
      1172
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1146
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1100
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1025
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      865
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      818
    Aihe