Sain sen tuta veikkauksen hyvin sekavan lonkeroisen nettisivuston kautta 1000euron peliraja viikolle muka ylittyi ja pelaaminen estyi maanantaina ja vieläpä tiistaina jne vaikka peliviikko katkeaa maanantaihin.Taisi laskuihin tulla mukaan n.800euron tilille siirto pelitililtä.Tämäkö on rehellistä pelitoimintaa.En ollut pelannut 1000 euroa missään nimessä.Tekopyhyyden huipentuma nämä vaikeasti mutkien kautta löytyvät pelirajoitus linkit tms jotka viiveineen ovat naurettavia ja pesevät epärehellisten omantunnon puhtaaksi.Ja kumma kun justiinsa jumitti isomman pelivoiton jälkeen.No mutta ei muutakuin Good bye veikkaus!
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584