Kävinpä lomalla kotiseudulla ja niinhän siinä kävi että joutu käymään autoa korjuuttamassa laakkosella,olipa aika ynseä kohtelu kyseisessä paikassa, "korjaamopäällikkö" ja "huoltoneuvoja" melko avuttoman oloisia heppuja ikävä kyllä, ei voi kehua.
ps. ei muuten näköjään vika korjautunut ja hinta 164e
veljekset laakkonen
37
3928
Vastaukset
- volkkarilla
Aina kun olen käynyt Lieksan Laakkosella olen saanut todella hyvää palvelua.
- outoa ole
Mitä isompi ja kauniimpi, sitä ylimielisimpiä ollaan.
- audimiess
outoa ole kirjoitti:
Mitä isompi ja kauniimpi, sitä ylimielisimpiä ollaan.
Ei olla Lieksan Laakkosella ylimielisiä. mitä te hölisette. Tosi mukavaa porukkaa koko sakki.
- kokemusta on
audimiess kirjoitti:
Ei olla Lieksan Laakkosella ylimielisiä. mitä te hölisette. Tosi mukavaa porukkaa koko sakki.
Kokemusta, kokemusta.
- näin on
kokemusta on kirjoitti:
Kokemusta, kokemusta.
auto merkkiä juuri tuon ynseän käytöksen takia,ylimielistä etenkin korjaamo touhu.
- Tympeetä palvelua
näin on kirjoitti:
auto merkkiä juuri tuon ynseän käytöksen takia,ylimielistä etenkin korjaamo touhu.
Ennemmin menen Joensuuhun autoa laitattamaan kuin asioin tympeällä Laakkosella.
- pahaa
Tympeetä palvelua kirjoitti:
Ennemmin menen Joensuuhun autoa laitattamaan kuin asioin tympeällä Laakkosella.
Niin ainaskin kassaneidit ovat sieviä Laakkosella ja palvelu on aina ollut ystävällistä, tämä on niin iso plussa, että se kompensoi miesten tekemät käytöshäiriöt.
näin on kirjoitti:
Maahantuojat ovat nykyisin velvollisia myymään varaosat muillekin kuin "merkkikorjaamoille" ja jokainen asiansa hallitseva huoltomies hankkii tietoneelleen diagnostiikat voiden sitten huoltaa ja korjata myös "Laakkosen merkkejä". Tekevät työn vieläpä puolta halvemmalla kuin Laakkosella. Kannattaa kysyä muualtakin. Ns. "takuuajan huollot" täytyy tarkistaa maahantuojalta, koska joillakin on omat sääntönsä (kts. Laakkonen). Tosin nykyisin ei saa helpolla mitään menenmään takuukorjauksena, vaikka olisi selväkin tapaus.
- asiakas3
jaa lieksan laakkonen uudesta huoltoneuvojasta ei saa mitään selvää selittää ummet ja lammet ja taito puuttuu en tiedä harkitsen kyllä huollon vaihtoa joensuuhun
- Neuvoja tarvitaan
Mistäs sinne sellainen huoltoneuvoja on löytynyt? En ole tavannut muita kuin töiden vastaanottajan, korjaamopäällikön ja pari varaosamiestä. Täytyypä käydä jututtamassa.
- kjhlfijh kjhfghjbgbj
Mulla kävi kans aikoinaan että menin ko. liikkeeseen autonosto aikeissa mutta kyllä oli myyjän vaikeaa tulla sieltä kopista asiakkaan luo! Itse kaupasta ei tullut mitään kun sanoa paukastiin että hinnat on mitä on ja sillä sipuli? Jäi tunne että olin vain pelkkää hiekkaa lattioille tuova pummi! Ostin sitten toisesta liikkeestä suoralla kaupalla uuden auton, siellä oli palvelu kohdillaan! Moni on valittanut Laakkosella oleva kahdet automarkkinat, ne parempiosaisten yli 20.000e ja sitten rupulikansan alle 20.000 euron automarkkinat!
Onneksi on autoja löytynyt aina muualtakin! - audiko oli
Olen ihan samaa mielstä kanssasi, tympeää palvelua. Menen Joensuun Laakkoselle tarvittaessa. Siellä jos missä palvellaan kohteliaasti ja nevotellaan ja sovitaan asioista.
- hintalaatu ratkaisee
Samaa puulaakia ovat. Mun auton ostoon tai korjaukseen ei vaikuta henkilön ulkonäkö, enkä juoksentele siellä muutenkaan. On niin törkeät hinnat.
- Trollille
Selvä trolli, puhasta jaskaa. Hyvä palvelu on.
- Niinpäniin
Palvelu on hyvää siihen asti kun olet maksava "poka" mutta auta armias jos autossa vikaa ja menet siitä sanomaan. Sen jälkeen ns. Palvelu muuttuu totaalisen ala- arvoiseksi. Kokemusta Lieksassa että Joensuusta.
- neljä pyörää
Hyvää palvelua olen saanut. Pulla kahvit on tarjottu joka huoltoreissulla.
No toki ne hinnat....niin onhan tosi korkeita,ei käy kieltäminen.
Mutta uusikin auto vanhenee ajan myötä, joten ei enää välttämättä tarvitse merkkikorjaamossa huollattaa. - älä maksa maltaita
Nykyisin ei auton takuu raukea vaikka et merkkikorjaamolla sitä huollatakkaan, halpaakin huoltoa on olemassa!
- lieksalainen1
kyllä sielä ihan mukavia työntekijöitä on mut talonjohtaja on ylimielinen paska
- superkompi
Tosi on . Ei edes tervehdi asiakkaita. Kyllä sen katselijankin taskussa on mahdollisesti pätäkkää, mutta mihin liikkeeseen hän ne vie...
- Kustaa Pöljä
Olen myöskin autoni huollattanut Lieksan Laakkosella. Korjaamo hinta siedettä 66€/h Varaosista tulee tarkka selvitys hintoineen. Minullakin kun on tuo "kansanauto" niin huolto on juuri näihin merkkeihin iskostanut huoltotoimet. Laskutus minuutin tarkkuudella, ei 1/2 - 1.0 h.
Asiointi hyvin kohteliasta ja se hyvä puoli siinä on, he eivät "etsi" vikaa, vaan totevat sen. En kiellä etteikö jossain varaosissa olisi hieman erilainen hinta kuin jossain pelkästään varaosia myyvässä liikkeessä. Laakkonen käyttää alkuperäis varaosia, joiden takuu aika on 2v.- Että silleen
Kesällä käyttäessäni pösöäni korjaamolla, verollinen tuntihinta oli 79.00 euroa. Työhön meni kaksi tuntia. Varaosa (happitunnistin) maksoi 288 euroa veroineen. Kokonaishinta oli 446 euroa.
- juppana2
lieksan laakkonen on suomen paras autokauppa..ja toivon että vehonkin omistaa joskus laakkonen..jos haluatte törkeää ja vihaista käytöstä..käykää koivuhaan veholla vantaalla..jo infossa vanha eukko loppuunpalanut äyskijä..kokemusta ympäri suomén autokauppiaistal,laakkosella lavetin kuskiakin kohdellaan ihmisenä.toisin kuin valtaosassa suomen kauppiaista,puhumattakaan eteläpohjanmaan kaupoista,ei mitään käytöstapoja.
- Jeevel
Vielä Markulle. Ei normaali auton laturi maksa 1000€ Toisaalta, varmaan Laakkosellakin on tuo ns. korjaustyön hinnasto, jota voi kysyä kun auton vie remonttiin.. Sitten tuo tunti hinnoitus. se oli autoni kohdaala 66€/h mikä on hvyin kohtuullinen jka laskun loppusummassa oli myös tuntiveloitus ja se oli laksettu minuutilleen.
Hyvä esimerkki oli Teboililla suoritettu remontti, jolle annoin nimenkin, eli etupään vakaaja tangon mutterien löystymninen. aikaa kului n. 40 min. hinta 5€. Eivät vikaa löytäneet. Laakkosella aika 1.8min. Viaksi todettiin vakaajatangon mutterien löysyys ja sen aiheuttama moottorin kannatustyynyjen kuluneisuus.- Emil w
EI täällä ole TEBOILIA....
Asia oli niin että aotoon oli ostettu laturi ja laitettu kyseisessä liikkeessä se kesti tuon takuuajan juri ja juuri Minulle vakuutusyhtiöstä kerrottiin että nyt on didektiivi ja kävin kuluttajaneuvojan sivustolla koska autoon jouduttiin laittamaan uusi laturi koska tuote oli ollut virheellinen.
Laakkonen tuli vastaan 80 e mutta vaan seuraavan huollo ja korjauksen yhteydessä joka sitten oli tuo tuhat euroa hieman yli eli katsastusta varten hitsausta.Sain auton katsastettua ja siitä toinen liike hyvitti pari tonnia niin ostin tuliterän auton.
Mutta asia on nyt jo 6v vanha asia, joten totta joka sana säilytän kuitteja MK
- Raha kelpaa
Lieksan Laakkosen tuntihinta veroineen on 80 euroa. Oli vielä heinäkuussa. Myös vian etsiminen maksaa ja joskus sen kokonaishinta on suurempi kuin korjauksen hinta.
- Jeevel
Tuskin se korjaamon hinta on noussut 14€ tunti. Kun sieltä saa sen kuitin, on helppo tarkistaa mitä autolle on tehty ja mitä se huolto maksaa. ToisekseLn kun puhutaan osien hinnasta, pitää muistaa, että sitä 2v. mitä laakkoselta saa, ei saa varaosaliikkeistä.
Yleeensähän jokainen työ on hinnoiteltu lähes joka korjaamossa. Myös se, että jos hinta nousee tuntuvasti, niin korjaamosta yleensä soitetaan ja kysytään, voiko korjata.
Laakkosnen on Suomen suurin automyyjä, ja kattaa pääosin tunnetuimmat merkit.
Jos tuntuu, että Laakkonen "kusee silmään" niin pitää mennä sen laskun kanssa ko.liikkeeseen ja pyytää selvitystä.
Useinkin on niin, että joku kyläsepää tekee hitsauksen ja kuittaa "maksa se ja se, ollaan sujut". Merkkiliikkeillä on tuotevastuu, niin varaosien kuin hinnakin suhteen.
Ja ainahan voi itse ratkaista minne autonsa vie korjattavaksi, ei sen välttämättä tarvitse olla Laakkonen. Ihmisellä kun on aina valinnan vapaus. Minä vien edelleenkin autoni huoltoon Laakkoselle, olen saanut sieltä hyvän kohtelun ja autoni on korjattu asian mukaisesti. - Ei palturoida
Jeevel kirjoitti:
Tuskin se korjaamon hinta on noussut 14€ tunti. Kun sieltä saa sen kuitin, on helppo tarkistaa mitä autolle on tehty ja mitä se huolto maksaa. ToisekseLn kun puhutaan osien hinnasta, pitää muistaa, että sitä 2v. mitä laakkoselta saa, ei saa varaosaliikkeistä.
Yleeensähän jokainen työ on hinnoiteltu lähes joka korjaamossa. Myös se, että jos hinta nousee tuntuvasti, niin korjaamosta yleensä soitetaan ja kysytään, voiko korjata.
Laakkosnen on Suomen suurin automyyjä, ja kattaa pääosin tunnetuimmat merkit.
Jos tuntuu, että Laakkonen "kusee silmään" niin pitää mennä sen laskun kanssa ko.liikkeeseen ja pyytää selvitystä.
Useinkin on niin, että joku kyläsepää tekee hitsauksen ja kuittaa "maksa se ja se, ollaan sujut". Merkkiliikkeillä on tuotevastuu, niin varaosien kuin hinnakin suhteen.
Ja ainahan voi itse ratkaista minne autonsa vie korjattavaksi, ei sen välttämättä tarvitse olla Laakkonen. Ihmisellä kun on aina valinnan vapaus. Minä vien edelleenkin autoni huoltoon Laakkoselle, olen saanut sieltä hyvän kohtelun ja autoni on korjattu asian mukaisesti.Laakkosen tuntihinta on etelän liikkeissä 101,50 € veroineen. Joku nyrkkipaja voi periä 66 euroa tunnilta. Laakkosen korjaamoissa se on 80 eurosta ylöspäin. Käy katsomassa oikeat hinnat Lieksan työhönottajan takaa olevalta seinältä. 66 euroa voi olla veroton hinta.
- Kappale kappaleelta
Laakkosen laskussani ei ole tuntihintaa mainittu, vaan työt on ilmoitettu kappaleina. Vianmääritys on ollut 4,40 kappaletta. Vianmäärityskappaleen hinta veroineen on 103,90 euroa eli yhteensä 536,80 euroa. Varsinainen viallinen moottorinosa, 1 kpl maksoi veroineen 1253 euroa ja muut asennukseen tarvittavat osat (kappaleet) veroineen 1160 euroa. Kaikkiaan kappaleisiin meni 2950 euroa.
Vika oli tiedossa kun auto vietiin korjaamoon, mutta sen etsimiseen käytettiin 4,40 kappaletta yli 500 euron edestä. Tuntuu kuin jollain on ollut huonoa tuuria auton korjauksessa.
Tein katsastusmiehen havaintojen mukaan remontin ja siinä oli monenmonta vikaa. mm:ssa lämpöanturi Yks. hinta alv:n kanssa 54,53€. Alapallonivel 60,58€ öäljuynvaihto suodattimineen ja jätemaksuineen 80.44€ Jäähdytysneste 10,12€ jne. GFS/ohjattu toiminto 2kpl a´79 alv:n. yht. 158€, eli tämä on kai se joka ja jolla määritellään tuo auton päästöt. Nimittäin kojelaudassa paloi moottorikuvakevalo, joka on merkkinä liian suurista päästöistä autossa. Tämän lisäksi lamppujen vaihtoja ymv. Kokonaishinnaksi tuli 430,94€ Jota en pidä korkeana.
Laakkosella on siinä hyvä, että heillä on laitteet ja kokenut asentajaryhmä. Monessa pienessä ja halvassa pajassa ei nykyautoa ehkä pystytä edes korjaamaan. Koska jo yksistään erimerkkisten autojen tarvittavat kojeistus laitteet maksavat maltaita.
Toisekseen, olen saanut Laakkoselta aina hyvän kohtelun, sekin on plussaa nykypäivänä.
Tietysti on aina ihmisiä, jotka luettelevat autonsa viat korjaamolle ja kun ei ihan pidäkään paikkansa, niin silloin kuvitellaan korjaamon olevan huono ja kallis. Selvää on, että myös korjaamojen hinnoittelussa on puutteita ja eri automerkkien kohdalla varaosa hinnasto on aivan eri.
Minulla oli 1999 vuoden Renault kangoo. kysyin maahantuojalta ko. auton jakopäänhihnan vaihtohintaa. n. 700€ oli vastaus. Nykyisessä autossani se oli jotain alle 270€ ja siihen kuului myös vesipumppu.
Tuossa kohdin Markku on oikeassa, että auton pito on kallista. Yksi syy on auton nykyisenkaltainen rakenne monimutkaisuudessaan. Kun autoon tuli 1980 luvulla vika, niin sen pystyi kyläseppäkin korjaamaan, mutta nykyautoissa samaisella sepällä on vain todettavissa, että vikaa on, mutta miten sen korjata.- peeärrää
En ikinä mene autoa vaihtamaan Laakkoselle.Ainakin vuosia sitten sain Joensuun liikkeessä sellaista palvelua,että olen tullut liian halvan auton kanssa vaihtokaupoille. Autoa kyllä olen sen jälkeen vaihtanut useaankin kertaan,mutta eri liikkeissä.
Olen kyllä liikkeestä ostanut perheelle parikin autoa ja siinä vaiheessa on homma pelannut mutta korjauksen jälkeen pääsin joensuuhun saakka ja vein auton siellä laakkosen pihaan ja korjaukseen kun matka oli Lahteen se jäi tekemättä
- eitasa-arvo
Herrojen uusi autoveroehdotus polkee syrjäseudulla vanhoilla autoilla ajavia yhä syvempään ahdinkoon,päästöverotus jo nyt kusettaa meitä. Uuden lain hyötyjät on kehä kolmosen sisäpuolella asuvat rikkaat,jotka rupeaisivat saamaan edullisesti lisää autoja seisomaan nurkkiinsa. Heillä on kumminkin hyvin palveleva joukkoliikenne,täällä on yritettävä kyytinsä keksiä itse ja usein se on kallisveroinen ja paljon kuluttava vanha auto.
- maukka1
palvelu ko.liikkeessä huollon ja automyynnin puolella riippuu puhtaasti naamasta ja kukkaron paksuudesta!!! varaosapuolella olen aina saanut huippu palvelua, kiitos henkka ja seppo
- hyvin
Kyllä Sepolta ja Henkalta saa hyvää palvelua muistavatpa aina joskus kahvi lipulla
- elä maksa turhasta
Minun auto käy huollossa teollisuuskylässä ja ostan itse öljyt, suodattimet ym. mitä tarvitsee, eikä maksa maltaita ja homma hoituu nopeasti!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058