Vaimo sidottuna

Hulluko??

Ryhmäseksi jossa vaimo saa vierasta miestä ja minua kiinostaa niin hemmetisti.
Monasti kun sidon vaimon sänkyyn käsistä ja jaloista siten. että jalat ovat täysin levällään ja kantapäät korvien kohdalla ja pepunreikä pillunkohdalla laitan vielä silmä-laput vaimolle ja kameran päälle... ei mielessäni liiku mikään muu kuin että vieras mies tulisi esiin piilostaan ja asettuisi vaimon levitettyjen haarojen väliin.

Itselläni on muhkea ja 20 pitkä kalu. Tämän tungen vaimon anaaliin työntyen sisään pikkuhiljaa.

Videokamerasta kun katson tuota kohtausta jossa pepunreikä laajeenee ja jalat rimpuilee kalun tehdessä tietään anaaliin, ei lienet tarvitse sanoa miltä tuntuu. (kirjoittaessa tätä katson samalla kys. videota)

Ikävä puoli asiassa on, ettei vaimoa kiinnosta tuollainen pano tai sekään että kaksi miestä hoitelisi häntä hemmotellen. Saan lienet olla onnellinen...

Olen asiasta kysellyt ja saanut vastauksen, mutta kun (harvakseen) luen näitä palstoja niin ajattelen aina että ehkäpä vaimoni ei kehtaa sanoa että häntä kiinnostaa kaksi miestä asetelma... vaikka olisin kysynyt jo 5 kertaa. Voisiko olla kuitenkin niin, että häntä EI kiinnosta ja itse vain elättelen toiveita??

Olemme menneet hotelliinkin (lapsia kun on ) kahdestaan ja itse olen netin kautta hankkinut kolmannen miehen paikalle etukäteen ( "peläten" / jännittynyt perkuleesti ). Baarissa sitten kun vihjailen vieraasta miehestä joka tulisi "auttaman" minua jotta saisit kunnolla munaa"- tyyliin, niin vastaus on kyllä sinä riität. Ei mitään sellaista kuin "hmmm, olishan se kiva" tmv. Näinpä en sitten soita miehelle joka kyllä tietää tämänkin vaihtoehdon.

Olenkin miettinyt, että mitäpä jos sidon vaimon ja silmät ovat peitettynä ja TOISIN vieraan miehen vain mukaan? Onnistuisiko vaimon viettely vai olisiko se katastrofi?????

En näemmä pääse ajatuksesta, enkä siitä toiveajattelusta että jos vaimo ei vain uskalla kertoa minulle.

5

4153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avioerohan siitä tul

Avioerohan siitä tulisi

• MM33MM

Oletetaan että vaimosi olisi siinä avuttomaan tilaan sidottuna ja silmät peitettynä eikä hän tietäisi että toinen mies yhtyy häneen. Entäs kun hän huomaankin hetken kuluttua että hänellä olisi jokin sukupuolitauti josta hän luonnollisestikkin epäilisi sinua? Entäpä jos tämä mies huumaisikin sinut ja tekisi todellista väkivaltaseksiä vaimollesi ja ryöstäisi teidät? Antaisitko tämän kaiken oikeasti itsellesi anteeksi? Entäpä omantunnontuskat siitä että pelkän seksifantasiasi vuoksi suhteenne on mennyt vituiksi?? Eikö sinua oikeasti haittaisi ajatus että jokin toinen mies kuin sinä yhtyisi rakkaaseen vaimoosi?? Hyvä mies, anna fantasioiden olla fantasioita ja jos naisesi ei niistä parin yrityksen jälkeen "lämpene" niin unohda koko juttu silä liialla yrittämisellä saat aikaiseksi vain sen ettei naisesi enää halua sinua... ja se toinen mies ilman sinua alkaa oikeasti kiinnostamaan ;)

• hulluko???

Taidat olla oikeassa, Kiitos :)

• Ei kaikki tykkää. Eikä kammata painostaa. Ehkä ajatusta voi kyllä pitää yllä.
      Asento mihin vaimosi sidot on kyllä äärettömän herkullinen...

• minä vain..

todella kauan kolmannesta pyörästä, itseasiassa hän kiristi minua niin että lopulta siihen suostuin.

Aktin jälkeen tunsin itseni niin likaiseksi ja ällöttäväksi, että seksielämäni tipahti täysin nolliin, samoin kuin mielenikin, kesti todella kauan nousta sieltä pohjalta, itseasiassa en usko että koskaan tulen olemaan sama nainen kuin ennen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe