Ryhmäseksi jossa vaimo saa vierasta miestä ja minua kiinostaa niin hemmetisti.
Monasti kun sidon vaimon sänkyyn käsistä ja jaloista siten. että jalat ovat täysin levällään ja kantapäät korvien kohdalla ja pepunreikä pillunkohdalla laitan vielä silmä-laput vaimolle ja kameran päälle... ei mielessäni liiku mikään muu kuin että vieras mies tulisi esiin piilostaan ja asettuisi vaimon levitettyjen haarojen väliin.
Itselläni on muhkea ja 20 pitkä kalu. Tämän tungen vaimon anaaliin työntyen sisään pikkuhiljaa.
Videokamerasta kun katson tuota kohtausta jossa pepunreikä laajeenee ja jalat rimpuilee kalun tehdessä tietään anaaliin, ei lienet tarvitse sanoa miltä tuntuu. (kirjoittaessa tätä katson samalla kys. videota)
Ikävä puoli asiassa on, ettei vaimoa kiinnosta tuollainen pano tai sekään että kaksi miestä hoitelisi häntä hemmotellen. Saan lienet olla onnellinen...
Olen asiasta kysellyt ja saanut vastauksen, mutta kun (harvakseen) luen näitä palstoja niin ajattelen aina että ehkäpä vaimoni ei kehtaa sanoa että häntä kiinnostaa kaksi miestä asetelma... vaikka olisin kysynyt jo 5 kertaa. Voisiko olla kuitenkin niin, että häntä EI kiinnosta ja itse vain elättelen toiveita??
Olemme menneet hotelliinkin (lapsia kun on ) kahdestaan ja itse olen netin kautta hankkinut kolmannen miehen paikalle etukäteen ( "peläten" / jännittynyt perkuleesti ). Baarissa sitten kun vihjailen vieraasta miehestä joka tulisi "auttaman" minua jotta saisit kunnolla munaa"- tyyliin, niin vastaus on kyllä sinä riität. Ei mitään sellaista kuin "hmmm, olishan se kiva" tmv. Näinpä en sitten soita miehelle joka kyllä tietää tämänkin vaihtoehdon.
Olenkin miettinyt, että mitäpä jos sidon vaimon ja silmät ovat peitettynä ja TOISIN vieraan miehen vain mukaan? Onnistuisiko vaimon viettely vai olisiko se katastrofi?????
En näemmä pääse ajatuksesta, enkä siitä toiveajattelusta että jos vaimo ei vain uskalla kertoa minulle.
Vaimo sidottuna
6
4990
Vastaukset
- Avioerohan siitä tul
Avioerohan siitä tulisi
- MM33MM
Oletetaan että vaimosi olisi siinä avuttomaan tilaan sidottuna ja silmät peitettynä eikä hän tietäisi että toinen mies yhtyy häneen. Entäs kun hän huomaankin hetken kuluttua että hänellä olisi jokin sukupuolitauti josta hän luonnollisestikkin epäilisi sinua? Entäpä jos tämä mies huumaisikin sinut ja tekisi todellista väkivaltaseksiä vaimollesi ja ryöstäisi teidät? Antaisitko tämän kaiken oikeasti itsellesi anteeksi? Entäpä omantunnontuskat siitä että pelkän seksifantasiasi vuoksi suhteenne on mennyt vituiksi?? Eikö sinua oikeasti haittaisi ajatus että jokin toinen mies kuin sinä yhtyisi rakkaaseen vaimoosi?? Hyvä mies, anna fantasioiden olla fantasioita ja jos naisesi ei niistä parin yrityksen jälkeen "lämpene" niin unohda koko juttu silä liialla yrittämisellä saat aikaiseksi vain sen ettei naisesi enää halua sinua... ja se toinen mies ilman sinua alkaa oikeasti kiinnostamaan ;)
- hulluko???
Taidat olla oikeassa, Kiitos :)
Ei kaikki tykkää. Eikä kammata painostaa. Ehkä ajatusta voi kyllä pitää yllä.
Asento mihin vaimosi sidot on kyllä äärettömän herkullinen...- minä vain..
todella kauan kolmannesta pyörästä, itseasiassa hän kiristi minua niin että lopulta siihen suostuin.
Aktin jälkeen tunsin itseni niin likaiseksi ja ällöttäväksi, että seksielämäni tipahti täysin nolliin, samoin kuin mielenikin, kesti todella kauan nousta sieltä pohjalta, itseasiassa en usko että koskaan tulen olemaan sama nainen kuin ennen - Anonyymi00008
Kerran humalassa keksittiin kavereiden kanssa , mitä jos sidottaisiin vaimoni sänkyyn ja vähän kiusoiteltaisiin häntä . Vaimohan suostui tuumaan ja ollaanhan me aiemmink7n naitu vaimoani kaikki neljä mutta ei sidottuja, niinpä tuumasta toimeen yhdessä riisuimme vaimoni ja vietiin sänkyyn , ei keksitty heti millä sidottaisiin mutta minä hain saunatakin vöitä ja saimme sidottua ja huivilla sidoimme silmät , lisäksi hain olohuoneen sohvalta paksun tyynyn jonka laitoimme pyllyn alle . Oli ihana näky kun siinä vaimo makasi sidottuna ja jalat levällään sekä pillu hyvin esillä , siinä katsellessa alkoi kulli seisomaan ja ei muutakuin vaatteet pois , kohta oltiin kaikki miehet alasti ja jokaisella oli kulli pystyssä . Yksi kavereista kiireheti nuolemaan vaimoni pillua ja me muut suutelemaan ja hieromaan ja imemään nännejä , kyllä vaimoni nautti huohotti ja inssi sekä sanoi kohta tulee ja saikin ensimmäisen orgasmin , kaveri joka nuoli pillua sanoi ompa märkä pillu ja vaihtui nuolija . Toisen orgasmin jälkeen emme enään odottaneet vaan ensimmäinen työnsi kullinsa pilluun ja kehui pillua oikein liukkaaksi ja niinpä kaveri nussi jonkin aikaa ja sanoi nyt lentää , olin varannut paperia jolla pyyhimme valuvan sperman pois ennenkuin seuraava rupesi naimaan , kyllä oli vaimo kiimoissaan , huussi oikein suoraahuutoa kun sai orgasmin ja olikin raju hän tärisi ja naimassa ollut kaveri sanoi no nyt on märkä pillu taitaa valua lakqnoillekkin , kun kaveri laukaisi siemenet sisään ja veti kullinsa pois pillusta niin lakanalle oli ilmestynyt iso läiskä. Jatkettiin naimista niinettä jokainen sai vaimoni pillua . Kun olimme kaikki naineet irroitimme silmiltä liinan ja vaimo makasi siinä silmät kiinni ja varmasti kunnolla tyydytettynä oli sellainen ilme . Jätimme vaimoni siihen ja menimme ottamaan paukut , kyllä kaverit kehuivat vaimoani ja joku sanoikin että naisin häntä vaikka jokapäivä jos ois mahdollista on niin hyvä pillu ja vieläpä tiukka , sanoin no varmasti on tiukka sun paksulle kullille vaikka onhan vaimolla hyvä pillu . Kävin katsomassa vaimoani joka oli jo aukaissut silmänsä ja kysyin taisit saada kullia ihan tyydyttävästi ja vaimo siihen , sain ja oli ihanaa . Päästin vaimon irti ja jouduin häntä vähän auttamaan että pääsi ylös ja kävelemään . Istutin hänet sen kaverin syliin joka oli kehunut vaimoani ja siinä he suutelivat ja myös muut kävivät suutelemassa. Jatkoimme juomista ja vaimoni istui kaverin sylissä ottaen paukkuja , kohta kaveri sanoi , kulli taitaa alkaa herätä kun alaston nainen istuu sylissä vaimohan tarras kulliin kiinni ja alkoi runkkaamaan kullia nousi sitten ylös ja otti kullin suuhunsa ja sai sen kunnolla seisomaan . Vaimo istui kullin päälle ja alkoi ratsastamaan kasvot kaveriin päin . Näimme kuinka kulli upposi pilluun niin yks jos toisellakin alkoi seisomaan . Vaimo ratsasti menemään ja kaveri auttoi käsillään eikä kestänyt kauaa kunnes kaveri laukaisi siittiönsä pilluun . Kun vaimo nousi ylös niin heti oli seuraava työntämässä takaapäinkullia pilluun , sinä sohvalla vaimo oli kontillaan ja jokainen kävi vuorollaan nussimassa . Kyllä nyt oli vaimo taas tyydytetty ja sanoikin sen että sai kolme mahtavaa orgasmia . Joskus yöllä teimme siskonpedin olohuoneeseen ja painumme nukkumaan . Heräsin aamupäivällä ääniin vierestäni ja siinä vaimo sai kullia pilluunsa ja päivän aikana vaimo sai kaikilta kullia ennenkuin kaverit lähtivät ja me menimme makuuhuoneen sänkyyn . Siellä hiukka kännissä ehdotin vaimolle mitäjos hän lopettaisi ehkäisypillereiden ottamisen ja naitaisiin porukalla sut paksuksi onhan kaverit tosi läheisyydessä kummallekin. Vaimo katsoi minua ja sanoi mikäs siinä lopetan pillerit mutta raskaaksi tuloon voi mennä useampi kuukausi ennenkuin pilleere7den teho kokonaan häipyy . Ei mennyt kuin kolme kuukautta ja saatiin vaimoni raskaaksi ja jokainen kaverini suostui vaimoni raskaaksi tekemiseen . Vaimoni kertoi kavereille ilouutisen kun raskaustesti kertoi positiivisen tuloksen , kaverithan olivat tyytyväisiä ja väittelivät leikillisesti kuka on isä mutta sanoin jos sopii niin minä sanoin ja kaverit tietenkin suostuivat tähän mutta haluavat jollailailla olla lapsen elämässä . Sanoin ok . Jos vaimolleni käy että ollaan kaikki isiä mutta minä virallisesti ja sehän sopi vaimolle ja vaimo sanoi leikillään nyt isit saa hoitaa minut ja hoidettiin ja kunnolla .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744