jännitystä ja sydämen sykettä iltaan!
Ketä ikävöit? Nyt etunimiä peliin..
434
20186
Vastaukset
- 25
aloittaja voisi itse aloittaa kertomalla, ketä ikävöi? :)
- maalituli
sanoo että Mari!
mutta en kyllä ihmettelisi jos muidenkin mielessä olisi vaikkapa tämä sama Mari! - G
Sanna-Murua ikävöi riutuen vaalea neito.
- mari
maalituli kirjoitti:
sanoo että Mari!
mutta en kyllä ihmettelisi jos muidenkin mielessä olisi vaikkapa tämä sama Mari!olisi täällä, kiva olisi jos minua joku kaipaisi...mistä päin teidän Marinne on?
- niin--
mari kirjoitti:
olisi täällä, kiva olisi jos minua joku kaipaisi...mistä päin teidän Marinne on?
en todellakaan ikävöi ,mutta olis kiva tietää mitä kuuluu exälle?
Jos joku tuntee "taksi"Kikan niin onko hengis vielä... tiedoks muillekin et se ei kykene yhteen naiseen vaan pitää olla ainakin kaksi josta toinen salainen...oltiin naimisissa ja silti lähti naapuri akan kans..
- *sinkku
En ikävöi tällä hetkellä ketään enkä oikeastaan ole ikävöinyt pitkään aikaan. Joskus joku entinen rakastettu tulee mieleen mutta ei ikävän vuoksi vaan vaikka ihan mukavien muistojen takia.
C` est la vie tai carpe diem ;-)! - ...
ikävöin L-kirjaimella alkavaa
- _-*
mäkin...
- <3rakastunut<3
Oon ihastunu L-kirjaimella alkavaan.
- : )
_-* kirjoitti:
mäkin...
Niin merkkisi koskettava ja uusi !
- K
Sama
- jhgjdfhgd
kun et sinäkään koskaan.
- RosaaIkävöivä
Rosaa :D
- stuukkeli
RosaaIkävöivä kirjoitti:
Rosaa :D
mistäs päin tämä rosa on?
- Joku_Jossain
Vuosien takaa , Jonnaa.
- ?
Mistähän päin?
- j
Pistähän päin Jonnaa??:D
- j
j kirjoitti:
Pistähän päin Jonnaa??:D
Mahtavaa kun ei osaa aikuisena enää kirjoittaakaan ;)
- 13+2
Sua heh ai niin yks pikku juttu mikäs neidin nimi on?
- NoName.
kuulla sinusta Laura
- Tässä olis
yksi Laura ;)
tosin tuskin sun kaipaama :'
- Roxas132
Sanni mihin katosit..
- -Tallis
ehkä kaipaan Annaa
- *Nimimerkki*
-Tallis kirjoitti:
ehkä kaipaan Annaa
Anna on varattu :)
- -EhKäpä
*Nimimerkki* kirjoitti:
Ja todennäköisesti myös Suomen ainoa Anna.
- Minttu26
*Nimimerkki* kirjoitti:
ihana, hauska, älykäs, huumorintajuinen, varakas ja hyvä sängyssä. Täyden kympin nainen. Rakas Anna.
- sanni nro 24+095+096
täällähän mä..
- Tiedät kuka
Kaipaan ihanaa hymyäsi ja herkkää kosketustasi
- 10
Joku ikävöi muakin :)
No ei, tuskin tää mulle on.:/ - Tiina =)
Kaipaatko vielä? Voih kun kiva..
- koitahan arvata :D
Ei vaadi selityksiä... Kaipaan vain...
- :)
mistähän päin?? ei taida osata arvata :D
- :(
Voi Milla..
- särjetty sydän
Satu... En vaan saa sua mielestäni... :(
- Minä vaan
Kaipaan. Niitä silmiä...
- ouch
Minä vaan kirjoitti:
Kaipaan. Niitä silmiä...
Minäkin Annea kaipaan...
- duunaritar17
Parempi se olikin, kun on niin ylimielinen.
- jäbädäbäduu
ouch kirjoitti:
Minäkin Annea kaipaan...
jospa olisinkin minä - ja sinä olisit sinä....Mutta kuviossa monta muuta jotka pitäis ottaa huomioon...
Olisikin vain sinä ja minä. Mutta tulit liian myöhään elämääni. - misukka777
jäbädäbäduu kirjoitti:
jospa olisinkin minä - ja sinä olisit sinä....Mutta kuviossa monta muuta jotka pitäis ottaa huomioon...
Olisikin vain sinä ja minä. Mutta tulit liian myöhään elämääni.asiat ois ihanasti tosiaan jos sinä olisit sinä ja minä.
- :P
duunaritar17 kirjoitti:
Parempi se olikin, kun on niin ylimielinen.
Se mitään duunia tee kun ryyppää ja häiriköi exiään! :D
- Mis you mis oot
Yvonnea kaipaan. Kovasti.
- L****
näenkö sua Sari enää koskaan?
Vaistositko saman kuin minä ;)- Sari-Idiootti
Tuskinpa olen oikea Sari, mutta eräs Sari täällä tuntee erään L-kirjaimella alkavan... Myönnän, että olet ollut munkin mielessäni... En vaan kehtaa enää sen illan jälkeen ehdottaa, että nähtäis... Tiedät, keltä saada mun numeroni, jos tosiaan olen oikea henkilö...
- ----------
:-(
- L
Linda oot suloinen koska nään sut taas
- crush(ed)
oot ollu sinä - Suvi - jo piiiiitkään. Voisitpa olla enemmänki kuin vain ajatus.. iso ikävä, erityisesti hymyäsi, joka valaisee synkimmänki päivän.
- SS
Olipa kiva kuulla oma nimi, vaikka tuskin sama Suvi olen..
- <3
Henna oot aika ihana
- Anonyymi00436UUSI
Ihana. Kerrankin saan nimelläni kivan viesti. Sekin vuodelta 2009 😂
- Anonyymi00437UUSI
Anonyymi00436 kirjoitti:
Ihana. Kerrankin saan nimelläni kivan viesti. Sekin vuodelta 2009 😂
Auts. Ja sekin tod. näk. ohi. 😂
Nimimerkillä "kokemusta". 😅
- -A-
Hanna
- =)
täällähän mä =)
- ...
Miraa kaipaan
- ...?...
cause to you, my love
it hurt´s to say goodbye - ...
...?... kirjoitti:
cause to you, my love
it hurt´s to say goodbye
- ^.^
ikävöin Liisaa.
- ,,,
vaimoketta tietty, mut se tulikin jo kotiin
- hahahaha.
sut. :u
:P - huoh...
hahahaha. kirjoitti:
sut. :u
:PMä ikävöin Tanjaa ja myös Kaisaa..
- Saman niminen
huoh... kirjoitti:
Mä ikävöin Tanjaa ja myös Kaisaa..
Ikävöit Tanjaa?! Onko sukunimen ensimmäinen kirjain tiedossa? Olisi mielenkiintoista tietää??
- talvineito77
Saman niminen kirjoitti:
Ikävöit Tanjaa?! Onko sukunimen ensimmäinen kirjain tiedossa? Olisi mielenkiintoista tietää??
Siis sukunimen eka kirjain :)
- ?
huoh... kirjoitti:
Mä ikävöin Tanjaa ja myös Kaisaa..
tanja viljakaista.. ?
- appuu
Elinaa ikävöidään.
- Ikävä sua
Merviä;)
- memmu0000
onkohan mua tarkotettu,mervi olen myös?
- täällä..
Kerro edes alkukirjain..?
- ispah
on vallannut ajatukseni...
- merja<3
Joku kaipaa minuakin.. =) (luultaviimin kaimaa, mutta lämmittää silti)
- nellye
Minnaa, Mariaa, Annaa...huoh
- ladywoman
en enää niin kovasti... Johannaa
- ..
Heimoita kaipaan ja paljon.
- itsmee
Niinaa ajattelen, samassa työpaikassa. :)
- löördag
Oon dorka... ikävöin... huoh, näin sut tänään!! t: Niina
- Kirjopillike
Miksei kukaan ikävöi mua?
- ZBF
Susannea!
- pieni kaipaaja
Maria ikävöin... Ah, miksi kaikkien ihastusteni nimi on ollut Mari? Mutta nyt päähän mahtuu vain tämä yksi Mari... Mari hei, tuu takas :)
- Kaipuuko
Riittaa, en nyt ihan ikävöi, mutta kiva olis tavata.
- Anonyymi00430
Täällä Olen Kuka olet Laita nimesi
- Anonyymi00431
Tavataan heti Kuka olet
- Anonyymi00433
Mistäpäin olet nimi ikä
- Kaisaa
ikävöi K...
- armgi
Riikkaa ikävöin :(
- ärh
Häntähän minäkin olen joskus ikävöinyt. Tai oikeasti en ikävöinyt vaan... jotain.
- .....
ärh kirjoitti:
Häntähän minäkin olen joskus ikävöinyt. Tai oikeasti en ikävöinyt vaan... jotain.
kaipaatte.. Tuskin.. :(
- -----
..... kirjoitti:
Sinua juuri. Mistä arvasit? Tämä nettikirjoittelu on sitten hauskaa! :D
- ---------
..... kirjoitti:
mistä päin olet ?
- .....
--------- kirjoitti:
mistä päin olet ?
Turun reunamiltahan minä..
- L
kauheasti. Mikään ei oo mitään sen jälkeen!
- minäääää
Siniä kaipaan!
- Minävain....
Asta, Katariina, Hanna
- ensim.nimi
Minävain.... kirjoitti:
Asta, Katariina, Hanna
joku kaipaa astaakin, koskaan ei ole vastaan tullut :) mut tuskin olen minä, niitäkin kun muutama muukin löytyy täältä suomesta...
- täällä toinen...
ensim.nimi kirjoitti:
joku kaipaa astaakin, koskaan ei ole vastaan tullut :) mut tuskin olen minä, niitäkin kun muutama muukin löytyy täältä suomesta...
Asta, mutta tuskinpa minäkään oon se jota kaipaillaan :)
- Rudie
..toisinaan ajattelen ja ehkä vähän kaipailen.
- KuuQ
Sirkkaa kaipaan.Kahden viikon kuluttua taas tapaamme.
- turhake2
ei kaipaa kukaan :( :(:(:( Pitäisikö tehdä uudenvuodenlupaus ja lopettaa täällä käynti:D
- ,,,,,,,
Minunkaan nimeäni ei ole mainittu, jos se yhtään lohduttaa. Ja vaikka olisi mainittukin sillä tuskin tarkoitettaisiin minua. Minä en vielä taida luvata lopettaa kun tää on niin hassu palsta.
- MyNameIsNotHere
,,,,,,, kirjoitti:
Minunkaan nimeäni ei ole mainittu, jos se yhtään lohduttaa. Ja vaikka olisi mainittukin sillä tuskin tarkoitettaisiin minua. Minä en vielä taida luvata lopettaa kun tää on niin hassu palsta.
Siis kyseinen henkilö on salosta, ja minähän olen Roosa. Toivoton heterotyttö-ihastus, joka ei haihdu, ja ei, en pelkää kertoa etunimeäni, sillä tällä tavoin hän saa tietää ihastuksestani vain jos on itsekin (salaa tai vähemmän salaa) lesbo ; )
- vain..
pinJa......... :)
- emsku_
kaipaan sua niin paljon että sattuu, en tuu koskaan saamaan sua kun oot hetero, mut kyl sä huomaat aina varmasti mun katseet sua kohtaan töissä kun ollaan tupakalla ;)
- söpis
Annaa kaipaan minäkin..
- Suru sydämessä
Ikävöin sun hymyä ja ihanaa naurua.Toivotonta,sillä en koskaan sua saa kainalooni...
;( - Jenni.
Suru sydämessä kirjoitti:
Ikävöin sun hymyä ja ihanaa naurua.Toivotonta,sillä en koskaan sua saa kainalooni...
;(päin mä olen?=) Ja mikset muka saisi mua?=(
- emsku_
Jenni. kirjoitti:
päin mä olen?=) Ja mikset muka saisi mua?=(
jos oot helsingistä?
- Suru sydämessä
emsku_ kirjoitti:
jos oot helsingistä?
jenni,sä olet Turun suunnalta ja tod.näköisesti hetero :(
- Jenni.
Suru sydämessä kirjoitti:
jenni,sä olet Turun suunnalta ja tod.näköisesti hetero :(
osunut sitten, kun en ole Turun suunnalta. Enkä Helsingistäkään.=(
- lavya
Piiaa
- Suru sydämessä
Oi kun olisitkin ollut mun jenni
;( - kymen kyntäjä
päin? täällä olis yks piia..
- KärsivällisyysPokemo
taitaapi olla mulle mutruhuuli nykysin...:(
- K
En ole koskaan uskonut r-teen ensi silmäyksellä, mutta Hanneen Rakastuin kertalaakilla työn merkeissä. Varmaan hetero jne. mutta olen sydämeni menettänyt...
T. K, mennyttä naista! - jokuhomovaa:(
annaa täälläkin kaivataan, paljon :( MINUN ON ANNA!
- aikuisten oikeesti
Marika. :(
- -Marika-
aikuisten oikeesti kirjoitti:
Kukahan mua kaipaa..? ;)
- Marikahki87
Kaipaatkohan juuri minua...
Sinua kaipaan S. - Marika ;)
Ota yhteyttä, odotan..
- PinkkiYoshi
Ikävöin Irene nimistä tyttöäni.
- hjups
Hanna. Voi saakelin saakeli, Hanna. :(
- Hanna =)
Mitä mä nyt taas tein? ;)
mistäpäin kyseinen hannasi on?
- Tiedät mut kyl...
Voi Petra, Petra, Petra minkä mulle teit...en pysty enää muita ajattelemaankaan. Joka aamu herään unelmoiden et saisin suudella sun niskaa ja illalla nukahdan ajatellen sun ihanan sinisiä silmiä...
- Miekaks
Veera. Kaunis nimi, ihana nainen. Ikävöin vaikka hän ei minun ole ollutkaan.
- ...
Emmiä Tampereelta
- nonni...
Minnaa
- 98700
Mistä päin? ;)
- toivotoivotonta
Niin minäkin...ikuisesti :(
- mnnn
Senkun vaan otatte sitten yhteyttä! :))
T:minna
- I love u more..
Ainoaa Inkaani
- kogfbc
ikävöin Katjaa
- noob900
Maria mikset huomaa mua. :'( Me oltas niin hyvä pari.
- iikäväsua
Janina, mun hassu tyttö
- dfghjk
Tee jotain asialle.
- Miau.
mistähän päin tämä kyseinen maria on? :)
- M
Miau. kirjoitti:
mistähän päin tämä kyseinen maria on? :)
uudeltamaalta, sinä?
- M4ria
??? Missäs mun pitäis sut huomata?
- M
Keski-Suomen sykkeessä asumme,mutta tilanne on...jotakin,hankalaa,en tiedä... Nimesi on melko erikoinen,mutta et sinä varmaan täällä edes käy...
- salarakasko?
edelleenkin salaa (itseltänikin)
- Ikävä_on_kova
Voi Marija,
veit sydämeni ja heitit sen roskakoriin
kuin pahaisen moskan!
Lähdit ensimmäisellä koneella takaisin kotiin
ja päälleni heitit ikävän tuskan! ;-( - päivittäin sua..
..katselen, et voi olla huomaamatta sitä.
- wekkuli85
Jenniä. Voihan hemmetin hemmetti...ei olisi pitänyt lukea tuota nimilistaa kun pieni toivonkipinä heräsi ja toivoin että oma nimeni olisi tullut esille, mutta ei niin ei. Vuosia on mennyt, mutta tunne ei vaan häviä minnekään. Eikä kukaan nainen ole voi olla yhtä ihana, hauska, kaunis ja seksikäs. Kaikki muut on vaan kuin väljähtänyttä lämmintä limua.
Voisin antaa ihan mitä vain että saisin palata ajassa taaksepäin. Olen ollut niin idiootti.- ?
Mistäpäin tämä sun ihana Jenni on?Kuulostaa tutulta...
- matala nauru
? kirjoitti:
Hänellä on niin ihana nauru,matala hölötys.Paksut rehevät reidet ois ihana ois.
- Wekkuli85
? kirjoitti:
Varmaan Jenni kuullostaa tutulle, kun on niin täydellinen että on varmaan särkenyt monen naisen sydämen ;) Ja aika monta ihanaista Jenniä mahtuu Suomeen...
Mutta tämän Jennin asuinpaikkana on varmaankin itäinen suomi, mutta tarkkaan en ole edes udellut vaikka helppoahan se nykyään on selvittää missä kukakin asuu. - e
matala nauru kirjoitti:
Hänellä on niin ihana nauru,matala hölötys.Paksut rehevät reidet ois ihana ois.
Missä Eeva asuu?
- tässä hei.
Wekkuli85 kirjoitti:
Varmaan Jenni kuullostaa tutulle, kun on niin täydellinen että on varmaan särkenyt monen naisen sydämen ;) Ja aika monta ihanaista Jenniä mahtuu Suomeen...
Mutta tämän Jennin asuinpaikkana on varmaankin itäinen suomi, mutta tarkkaan en ole edes udellut vaikka helppoahan se nykyään on selvittää missä kukakin asuu.Kukaan meistä ei ole täydellinen, minä ainakin olen hyvin epätäydellinen.
En ole milloinkaan halunnut ihmisten sydämiä särkeä, mutta elämä ei aina olen niin yksinkertaista.
Sydän on täynnä isoja tunteita valittettavasti niitä ei ole kovin montaa ihmistä kohtaan, kappale ken tunnistaakaan sen..
http://www.youtube.com/watch?v=GFLMLHPVhaw
- rilliralli
sitä kaipaillaan täälläkin. Mut Maripa ei kaipaile mua :'(
- apassi72
Tarjaa ja yhteistä huumoriamme
- ...
Natalia...
- piiiika
Ikävöin Jormaa. :(
- tomboy__
Karoliinaa
- Iitu__
ikävöi Iidaa? :(
- impatient
Mistä päin sinun Karoliinasi on?
- tomboy__
impatient kirjoitti:
Mistä päin sinun Karoliinasi on?
Uudeltamaalta... :P
- spontaani.
Eija.
- ?
Hmm...olisinko se minä?
- tomboy__
? kirjoitti:
Hmm...olisinko se minä?
Hyvinkään läheltä?
En kyllä usko että se sinä olet, koska tämä Karoliina on (ainakin siltä vahvasti vaikuttaa) hetero. Tällaisiin kun on taipumus ihastua... xP Mut joo, tällähä se ratkee ;D
- mmmmi
hihi, löytyhän se minunkin nimeni täältä :)) vaikka jotain muuta minnaa täällä varmaan kaipaillaan.. itse ikävöin sonjaa :))
- maruchan
Sinua ikävöin niin että järki kohta lähtee :
- ?
En se sitten ole minä.Minullakin sama ongelma,heteroihin ihastun,tällä kertaa menin ja rakastuin heteroon :(
Ei auta kuin odottaa,että tunteet menisivät pois... - tröllipölli
? kirjoitti:
En se sitten ole minä.Minullakin sama ongelma,heteroihin ihastun,tällä kertaa menin ja rakastuin heteroon :(
Ei auta kuin odottaa,että tunteet menisivät pois...on kyl niin suoraan sanottuna perseestä, kun menee ihastumaan heteroon.. Mun ihastus kyllä tietää mun tunteista. Toiset sanoo, että sitten on helpompi jatkaa, kun on kertonut tunteistaan tälle kyseiselle ihmiselle, mä ihmettelen sitä vaan, että mun kohdalla tää ei oo ainakaan toiminut..:/ Mulla on edelleen vahvoja tunteita tätä ihmistä kohtaan, tuntuu, että ne on vain voimistunut, en tiedä miksi. Mä kyllä ihastun harvoin, mutta silloin kun mä ihastun, niin mä sitten kans ihastun aika syvästi. Jollain tapaa mun sydän on särkynyt, mut sit taas jollain tapaa mulla on samalla jotenkin hyvä olo, en mä tajuu. En mä osaa selittää mun olotilaa... Joskus tuntuu, että mä oon ihan kuutamolla. Enkä mä edes tiedä, että miksi mä kirjoitan tänne, kai siksi kun tuossa edellä tuli puhe tuosta heteroon ihastumisesta tai jotain..
Mä oon kyllä vähän kännissä nyt, eli en varmaan huomenna muista että oon tänne kirjottanut... - ?
tröllipölli kirjoitti:
on kyl niin suoraan sanottuna perseestä, kun menee ihastumaan heteroon.. Mun ihastus kyllä tietää mun tunteista. Toiset sanoo, että sitten on helpompi jatkaa, kun on kertonut tunteistaan tälle kyseiselle ihmiselle, mä ihmettelen sitä vaan, että mun kohdalla tää ei oo ainakaan toiminut..:/ Mulla on edelleen vahvoja tunteita tätä ihmistä kohtaan, tuntuu, että ne on vain voimistunut, en tiedä miksi. Mä kyllä ihastun harvoin, mutta silloin kun mä ihastun, niin mä sitten kans ihastun aika syvästi. Jollain tapaa mun sydän on särkynyt, mut sit taas jollain tapaa mulla on samalla jotenkin hyvä olo, en mä tajuu. En mä osaa selittää mun olotilaa... Joskus tuntuu, että mä oon ihan kuutamolla. Enkä mä edes tiedä, että miksi mä kirjoitan tänne, kai siksi kun tuossa edellä tuli puhe tuosta heteroon ihastumisesta tai jotain..
Mä oon kyllä vähän kännissä nyt, eli en varmaan huomenna muista että oon tänne kirjottanut...Joo,tiedän tuon tunteen.Samalla on ihana olo ja välillä taas aivan paska.Parempi olisi jos ei näkisi tätä henkilöä enää...kyllä se menee joskus ohi,toivottavasti.
- tröllipölli
? kirjoitti:
Joo,tiedän tuon tunteen.Samalla on ihana olo ja välillä taas aivan paska.Parempi olisi jos ei näkisi tätä henkilöä enää...kyllä se menee joskus ohi,toivottavasti.
vastaa: Mä en enää näe tätä kyseistä naista, en ole nähnyt kohta puoleen vuoteen ja SILTI mun tunteet vaan jotenkin voimistuu tähän naiseen, ne tunteet ei kuole... Joo välillä on parempia päiviä, unohdan sen tuskan mitä tästä syntyy, mut sit välillä taas havahdun siihen, kun mietin ihan masentuneena, että miksei tää ihminen voi tuntea samoin mua kohtaan. Mua ahdistaa ajatella, että nää tunteet kuolee vasta sitten kun tapaan sen jonkun uuden, joka vie multa ns. jalat alta. Mä en uskonut koskaan, että kukaan pystyis niin mulle tekemään, mutta tää kyseinen nainen mulle niin teki, ja nythän mä oon sitten ihan hunningolla. Tällä hetkellä tietysti tuntuu, että mä en enää pysty ihastumaan, kehenkään muuhun. Kai aika parantaa..?
- ?
tröllipölli kirjoitti:
vastaa: Mä en enää näe tätä kyseistä naista, en ole nähnyt kohta puoleen vuoteen ja SILTI mun tunteet vaan jotenkin voimistuu tähän naiseen, ne tunteet ei kuole... Joo välillä on parempia päiviä, unohdan sen tuskan mitä tästä syntyy, mut sit välillä taas havahdun siihen, kun mietin ihan masentuneena, että miksei tää ihminen voi tuntea samoin mua kohtaan. Mua ahdistaa ajatella, että nää tunteet kuolee vasta sitten kun tapaan sen jonkun uuden, joka vie multa ns. jalat alta. Mä en uskonut koskaan, että kukaan pystyis niin mulle tekemään, mutta tää kyseinen nainen mulle niin teki, ja nythän mä oon sitten ihan hunningolla. Tällä hetkellä tietysti tuntuu, että mä en enää pysty ihastumaan, kehenkään muuhun. Kai aika parantaa..?
Mä ainakin uskon että aika parantaa...
- tröllipölli
? kirjoitti:
Mä ainakin uskon että aika parantaa...
se prantaa, siiis aika siis. vaika vaikleeta ny tuntuuki.. mÄ en tiiä onko tää syvää ihastumista vai jopa jo rakastumista mitä mä tunnen tätä naista kioghtaab... Mun o vaike ylpäätsä ihastuu ketenkääm... joo o ei tiedä mistää mitää... parempi aikojas odoelless.
- Sehänolenminä
tröllipölli kirjoitti:
se prantaa, siiis aika siis. vaika vaikleeta ny tuntuuki.. mÄ en tiiä onko tää syvää ihastumista vai jopa jo rakastumista mitä mä tunnen tätä naista kioghtaab... Mun o vaike ylpäätsä ihastuu ketenkääm... joo o ei tiedä mistää mitää... parempi aikojas odoelless.
Ihanaa kun mua on kaivattu niin monesti!
- Mari - - minutemaid
Sehänolenminä kirjoitti:
Ihanaa kun mua on kaivattu niin monesti!
- Mari -kerro sitten rakas Mari kelle sydämesi kuuluu, kaikki ihailijasi haluavat tietää!
- tröllipölli
minutemaid kirjoitti:
kerro sitten rakas Mari kelle sydämesi kuuluu, kaikki ihailijasi haluavat tietää!
en ainakaan ketään Maria ikävöi!!
- Peppitossu
mä ikävöin IHMISTÄ joka peittelee takapuoleni pois jäätymästä yön kylminä hetkinä,
Ikävöin että joku tekee ruan valmiiksi kun tule töistä,
ikävöin sunnuntaiaamiaisia
ikävöin kanavista tappelemista
ikävöin yhteisiä päätöksiä
ikävöin yhteistä kiimaa ja suudelmia
eikä tähän kenenkään nimeä kannata laittaa, eihän?- miamri
ikävöin mirkaa...vaikken sais,ei pitäisi,enkä välttämättä edes haluiaisi...mutta mielessä on silti...
- mutta liian kaukana
miamri kirjoitti:
ikävöin mirkaa...vaikken sais,ei pitäisi,enkä välttämättä edes haluiaisi...mutta mielessä on silti...
Miksi et saisi/haluaisi ikävöidä Mirkaa?
- 1 vai 2 K:ta?
miamri kirjoitti:
Ikävöitkö Mirkaa vai Mirkkaa? ... T:yksi jompi kumpi ;)
- miamri
1 vai 2 K:ta? kirjoitti:
Ikävöitkö Mirkaa vai Mirkkaa? ... T:yksi jompi kumpi ;)
ihan yhdellä k:lla.
lapsia on ja ero miehestä tulossa,joten en ole luultavasti kovin potentiaalista tyttis-ainesta monenkaan mielestä täällä...:( - 1+5
miamri kirjoitti:
ihan yhdellä k:lla.
lapsia on ja ero miehestä tulossa,joten en ole luultavasti kovin potentiaalista tyttis-ainesta monenkaan mielestä täällä...:(Mikke on ottanut putkikassinsa ja etsinyt paremman saaliin itselleen
- A
Hän ei ikävöi sinua,ja eikä nimeään laittaiskaan.
- A
Miten tollasta juoppoa kukaan kaipais.?
- M
Nimeäsi en enään muista :D mutta kasvosi on jäänyt palavasti mieleeni.
Vuosia sitten työskentelit r-kioskilla helsingissä. Sitten lähdit opiskelemaan ja katosit. Ehdottomasti kaunein nainen jonka olen koskaan nähnyt.- _^^_
Katia ikävöin
- Linnuton Puu
_^^_ kirjoitti:
Katia ikävöin
Jenniä ikävöin...
- kiuhytgfr
Linnuton Puu kirjoitti:
Jenniä ikävöin...
Se ei mee pois...
- muistatko vielä?
_^^_ kirjoitti:
Katia ikävöin
Katia kaipailen ja hänen ihanaa hymyään =)
- ..._...
muistatko vielä? kirjoitti:
Katia kaipailen ja hänen ihanaa hymyään =)
Hymyillen tykkää lukea nimensä taulusta. =)
Kati
- piste.
niin kuin Päivi.
- kultasi<3
Johannaa ikävöin :
- yks sopiva
Mistäkä päin Suomea kaipauksesi kohde on?
- -----
yks sopiva kirjoitti:
Mistäkä päin Suomea kaipauksesi kohde on?
Varkaudessa. ;)
- =
kultasi<3 kirjoitti:
Johannaa ikävöin :
mistä päin Johannasi on?
- Moikkelis=)
Bee
omaa kultaansa
- Linnuton Puu
:) kirjoitti:
omaa kultaansa
mut hulluksi teet..Kuka kultasi on?
- Tyttö_Lähes_30_vee
Sannaa Lieksasta.
- fire&ice
ikävöin paulaa...ei jaksais oottaa enää yhtään että näen sut taas.
- ...
me sitten nähdään? koska nähtiin viimeksi ja missäpäin? mikä sun nimen alkukirjain on?
- fire&ice
... kirjoitti:
me sitten nähdään? koska nähtiin viimeksi ja missäpäin? mikä sun nimen alkukirjain on?
jaa-a enpäs tiiä milloin seuraavaksi nähdään. viimeksi nähtiin maanantaina, iltasella ja mun nimen eka kirjain on M, e-suomessa.
- ten million miles
täälläkin ikävöidään paulaa...:/ tunne sen kun säilyy. sydämessä aina.
- -J-
ten million miles kirjoitti:
Anniinaa
- mvj-
ten million miles kirjoitti:
Mäkin paulaa ikävöin.. erittäin paljon! ihania sinisiä silmiä, vaaleita hyväntuoksuisia hiuksia, hauskoja kulmakarvoja, suloista hymyä, huumorintajua...
- mmggzz
sinua Henna pohjois-pohjanmaalta, niin kovin...
- Henna¤
Sinua.. :)
- mari vaan
Tarjaa tulen kaipaamaan ikuisesti
- turhaan
Suvia.
- Sehänolenminä
turhaan kirjoitti:
Suvia.
Tämän Marin sydän ei ainakaan tällä hetkellä kuulu kenellekään, eli lähestykää rohkeasti :)
- Mari - - dingdongjapum
Sehänolenminä kirjoitti:
Tämän Marin sydän ei ainakaan tällä hetkellä kuulu kenellekään, eli lähestykää rohkeasti :)
- Mari -Höh, senkin jos oot se maailman ihanin Mari niin ota nyt jumankauta se puhelin käteen ja soita! Mars heti! Mulla on ihan ällö ikävä!
(Ja jos olet joku muu niin ihan varmaan saatat olla myös hieno ihminen :))
- narskuttaja
on sua Pia!
- ....................
Mullakin on ikävä Piaa. Onneksi huomenna taas näen hänet niin voin vilkuilla kaukaa. :)
.................... kirjoitti:
Mullakin on ikävä Piaa. Onneksi huomenna taas näen hänet niin voin vilkuilla kaukaa. :)
Onneksi huomenna näen oman Piiani :) Ja ihailen kyllä vähän lähempääkin, mutta en liian läheltä uskalla kuitenkaan ;)
- .
.
- .....
ellaa salosta, hänen siroa varttaan ja tummia tähtisilmiään ;) terveisin h.
- Sehänolenminä
No kerro nyt ensin kelle mä soitan :D Tietysti olen hieno ihminen ja siksi minusta pidätkin!
- Mari - - dingdongjapum
Sehänolenminä kirjoitti:
No kerro nyt ensin kelle mä soitan :D Tietysti olen hieno ihminen ja siksi minusta pidätkin!
- Mari -Minun nimeni alkaa ämmällä :-) ihankuin roolinikin.
Se on vaan niin, että uskon olevani sulle lähinnä ihan kiva kaveri -se on hienoa! Mutta jostain syytä olen vaan jotenkin jumittunut, mulla on vaan pieni ikävä koko ajan.
Mutta sinä siinä olet todennäköisesti toinen, joku muu Mari. Halit ja pusut sullekin!
- tiedätkylläkuka
Lailaa moikkaan. Oli taas ihanaa tavata ;))
- stuukkeli
Senjaa kovin ikävöidään :/
- Donatella1983
Mä kaipaan Leeaa... joka teki mun sydämeeni paikan. Leean sydän on kultaa.. ja mä munasin sen kaiken.. pettämällä.. vasta nyt mä tajuan mitä mä menetin. Ku vaan voisit antaa mulle vielä mahdollisuuden ja uskoa että mä oon oikeesti tosi pahoillani. Sä katosit ja ihan ku maailma ois sut nielly. Anna anteeksi.
- hoits..jne
Mun rakas
- uutta kehiin
olisin sanonut Marjaa, mutta nyt Hannaa.. Elämä voittaa :-)
- -
Neaa ..
- nnekku
rakastan.. Hannaa
- :/
...söpöintä ja ihaninta tyttöä minkä voi koskaan tavata. Ei ole toista samanlaista
- Lena**
haluaisin kyllä nähdä. Ruotsalainen Marianne Tukholman läheltä. Hän puhuu niin kaunista ruotsia, riikinruotsia ;) ;).
- fffffffeel
täällä ikävöidään Kirsiä :)
- 2 left legs
Sun herkät suklaasilmäsi ja vaarallinen hymysi valloittavat. Keep on charming...
- joku vaan
Johannaa.
- diidii
missäköhän tää johanna on?
- -------
diidii kirjoitti:
Joko Helsingissä tai Miamissa viettämässä Glamour-elmäänsä. Toivottavasti raasu on toipunut huuli-implantin laitosta hyvin, sillä tekihän se täyte hänestä entistä seksikkäämmän.
- joku...
------- kirjoitti:
Joko Helsingissä tai Miamissa viettämässä Glamour-elmäänsä. Toivottavasti raasu on toipunut huuli-implantin laitosta hyvin, sillä tekihän se täyte hänestä entistä seksikkäämmän.
Joku päätti vastata mun puolesta. Keski-Suomesta.
- mjauh
diidii kirjoitti:
Helsingissäkin.
- Catsy_666
Silloin tällöin mielessäni on Kiira, vaikka hän toivoisi varmasti etten häntä enää muistaisi.
- M
muutama vuosi sitten olit töissä Helsingissä mutta en tiedä missä nyt olet. :)
- j
Juulia ois täälä ikävä..
- M
j kirjoitti:
Juulia ois täälä ikävä..
täällä ikävöidään claraa.. vuosia sitten olimme hetken onnellisia.. kaipaus ei haihdu..
- pientä
johannaa..
- .....
.. Oli jopa mainittu tuolla, jee!
Minäkin kaipaan erästä. Henriikkaa vaan. :p Vaikka eihän siinä niin pitänyt käydä.. Luulin, että tämä tunne olisi haihtunut jo, mutta se on kauvautunut ihoni alle ja on sitkeä kuin punkki. Tuli kyllä hieman epäromanttinen vertauskuva, sori.. - :(
Omakin nimi täältä löytyyy. Mutta sinä, Susanna, tulet toisinaan edelleenkin uniini.
Niin niin kova ikävä Marjaa...
- yks marja
***** kirjoitti:
Niin niin kova ikävä Marjaa...
tuskinpa vaan minua kukaan ikävöi :(
- ikävöin
Emmaa. Vaikka oltaisiin samassa tilassa ja vierekkäin, ikävöin silti, sen vierauden kuilun yli. En osaa puhua sinulle. Vielä.
- seinäruusunen**
suskia
- aaamuaurinko
Mielessä Tiina...lähellä mutta kuitenkin saavuttamattomissa...
- hannah...h
Jukkaa ja Samia....kimppakivaa oli
- löööv
myös mielessä yks saavuttamaton Tiina..:/ Toivon mukaan ei oo kyse samasta
henkilöstä, ettei tuu kissatappelua...;D
- <x>
Suloisin tyttö jonka tunnen. Kaunis hymy ja viehättävä luonne ;)
- paskarastas
...ei mutta tuossahan se on maneesissa rääkymässä!!!
- paskarastas
paskarastas kirjoitti:
...ei mutta tuossahan se on maneesissa rääkymässä!!!
..nyt se tuli sisälle!!!
- vuosia sitten
paskarastas kirjoitti:
..nyt se tuli sisälle!!!
Voi, minäkin ikävöin Hilmaa! Se on niin ihana. Taitaa vaan olla sama Hilma, joskus se on ainakin maneesissa rääkynyt!!!
- p.rastas
vuosia sitten kirjoitti:
Voi, minäkin ikävöin Hilmaa! Se on niin ihana. Taitaa vaan olla sama Hilma, joskus se on ainakin maneesissa rääkynyt!!!
..varmaan aika moni ikävöi Hilmaa!
- Hilma_
vuosia sitten kirjoitti:
Nyt reippaasti tehkää jotakin ettei tartte tuntea ikävää. Tämä Hilma ainakin löytyy naurettavan helposti joko sieltä maneesista tai sitten ihan s-postin tai puhelimen välityksellä. Ja joo, tiedän olevani aikamoinen jääpuikko, mutta nehän onneksi sulaa näin keväällä :) Joten ujostelun voi heittää romukoppaan.
Nyt näin kevään kunniaksi haastan teidät muut myös ottamaan yhteyttä kaivattuunne! Nähkää vähän vaivaa niin voitte yllättyä iloisestikin.
Ja muuten, ite ootte aikamoisia rääkkyjä! Mie puhun kovaan ääneen, en rääky!
- 13
Ikävöin Miaa
- YksMia
jes mun nimi! :-D
- Miaa välillä,
YksMia kirjoitti:
muistelen monesti menneitä vuosia..
- M
YksMia kirjoitti:
Mia ;D
- söteem;)
Mielessäni aina vaan...
- üüüüü
Arvotaanko
Eija
Emma
Elli
Essi
Erja
Eeva
Ella
Enni
jne. eli ei sano paljo mitään.
Oot varmaan joko hiton ujo tai muuten arka kun et uskalla nimee laittaa ! - Emppu_
kerro rohkeesti koko nimi =)?
- p.rastas
Emppu_ kirjoitti:
kerro rohkeesti koko nimi =)?
OISKO E.T ?????
- xas
p.rastas kirjoitti:
OISKO E.T ?????
liisaa. miukumauku
- ...
Rrr...
- ...
... kirjoitti:
Rrr...
Lilliä
- yhdenkerran
... kirjoitti:
Lilliä
mutta olet mielessäni edelleen
- Anua kaipaava
yhdenkerran kirjoitti:
mutta olet mielessäni edelleen
Anu kaipaan kovasti.
Vaikka olemmekin jatkuvasti lähietäisyydellä toisistamme, en saa sinusta tarpeeksi.
Suunnaton ikävä kosketustasi, jota en ole edes koskaan kokenut. - -----
... kirjoitti:
Rrr...
Hihi, nää on niin ihania. Sehän voin olla vaikka minä! :D
Oma kaipaukseni kohde on S! - rreeerr
----- kirjoitti:
Oma kaipaukseni kohde on S!jos saisi pillua mutta tuskin saan
- s
----- kirjoitti:
Oma kaipaukseni kohde on S!kaikkia maailman s:llä alkavia jos kaipailet, niitä on paljon...:)
- kertokaa nimet
s kirjoitti:
kaikkia maailman s:llä alkavia jos kaipailet, niitä on paljon...:)
kunnolla. Pelkät kirjaimet ovat niin ärsyttäviä.
sanna
susanna
sofia
silja
sonja
sara
satu
suvi.........? - vvvvds
kertokaa nimet kirjoitti:
kunnolla. Pelkät kirjaimet ovat niin ärsyttäviä.
sanna
susanna
sofia
silja
sonja
sara
satu
suvi.........?sari
siiri
saima
senni
- sinuthaluanvain
..Riikkaa Pohjois-Pohjanmaalta. Valitettavasti ihastun aina vääriin ihmisiin!
- 32
Riikkaa Mikkelistä...
- hellman
32 kirjoitti:
Riikkaa Mikkelistä...
Vitun typerä viestiketju.Typerämpää saa hakea.Ja eniten kävijöitä.Kertoo siitä että ihmiset on
typeriä.asiaa eivät jaksa mutta typeriä nimiä jaksavat...fuck hell. - hglyfl
hellman kirjoitti:
Vitun typerä viestiketju.Typerämpää saa hakea.Ja eniten kävijöitä.Kertoo siitä että ihmiset on
typeriä.asiaa eivät jaksa mutta typeriä nimiä jaksavat...fuck hell.Todella typerää.
- -----
hellman kirjoitti:
typeriä.asiaa eivät jaksa mutta typeriä nimiä jaksavat...fuck hell.Höh, jotain leikkimielisyyttä peliin. Voi olla vaikea sanoa ihastuksen kohteelle, että on ikävä häntä, varsinkin jos toinen on hetero, mutta tämmöisissä keskusteluissa saa tuoda julki tunteensa. Onhan kivaa myös bongailla, jos vaikka oma nimi sanotaan. :)
Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.
- kevät-
Erjaa
- Kirjeen kirjoittaja
Tiinaa. Katseita vaihdoimme monia, tiesit tunteistani, tilanne esti kaiken muun, silti pysyt mielessäni ikuisesti.
- Kuusankukka
Elinaa. Se menee naimisiin kesällä :/
- birdie!
kaipaan kovin kovin kovasti.
- j a k
Voi Paula kun mulla on sua ikävä!
- *Paula*
noh, mikä estää ottamasta yhteyttä tähän Paulaasi?
- k u p
montako promillea oli?
- minähän se
k u p kirjoitti:
montako promillea oli?
ikävöin..
- turhakysymys
minähän se kirjoitti:
ikävöin..
Vittu Pitkäviiva Lesbo.häntä kaipaan
- 2 nimellinen
turhakysymys kirjoitti:
Vittu Pitkäviiva Lesbo.häntä kaipaan
ihan pakko oli laittaa?
- kyllä mullakin on sua ikävä!
nyt kun muistutettiin... - asiat mittasuhteisii
tää ei ole mennyt multa ohi vieläkään.... eikä tästä tunnu "paranevan" millään...
Haluaisin katsoa sinua silmiin ja kysyä, onko tämä kaikki ikävä ihan tarkoituksenmukaista? Välttämätöntä?
Ja pysyvää?
- IiKoo__
Maailman ihaninta naista nimeltään Katja.
- minähän minä
näin sut tänään, ehkä joskus vielä kerron tai näytän.
- näillä mennään taas
niin, ettei tästä tuu taas nii mitään!!...
hitto, miks menit kirjottaa tänne!
Tää ei lopu koskaan, näköjään.
Pupuuu, sä tiedät ja mä tiedän... että...
tää meidän juttu on joko tai...
ja nyt heilahdettiin taas tuon "tain" puolelle
Tiedät, että kaipaan sua niin... jos vain päästän
ton ajatuksen valloilleen.. ja että voisin
jatkaa täsmälleen siitä samasta, mihin jäätiin.
Ja ottaa sua kiinni - takaa - nii-in.
Pupuuu...
Joko sä pysyt kolossasi piilossa- kuten tähänkin asti, tai ....
ei, ei, ei tämä ollut uhkaus, lupaus vaan...- ex-pupu
mis päin pupusi säntäilee?
- näillä mennään taas
ex-pupu kirjoitti:
mis päin pupusi säntäilee?
varmaan lymyilee kolossaan,
siellä minne alunperinkin piiloutui..
ehkä, totta puhuen, en tiedä,
kun en ole nähnyt pupua aikoihin.... - ex-pupu
näillä mennään taas kirjoitti:
varmaan lymyilee kolossaan,
siellä minne alunperinkin piiloutui..
ehkä, totta puhuen, en tiedä,
kun en ole nähnyt pupua aikoihin....mis kaupungissa kolo aikaisemmin sijaitsi?
- näillä mennään taas
ex-pupu kirjoitti:
mis kaupungissa kolo aikaisemmin sijaitsi?
tietää ja tunnistaa
ja tuntee sen töpöhännässään
että häntä kaipaan.
ehkä pupu ei sitä myönnä vaan... - pupu nro 109
sori, unohda... mitään juttua ei koskaan ollutkaan. ainoastaan typerä idiootti joka rakastui surullisesti ja onnettomasti väärään, vastarakkaudettomaan, ignoroivaan, julmaan seireeniin. sulla on muita, olen kuullut. jatka elämääsi, meitä ei ole tarkoitettu toisillemme, se on jo nähty. kivaa kesää. pupu on kuollut.
- pupun haamu
näillä mennään taas kirjoitti:
tietää ja tunnistaa
ja tuntee sen töpöhännässään
että häntä kaipaan.
ehkä pupu ei sitä myönnä vaan...riittää vain suomi24:n kirjoittamiseen, joten se ei ole kovin voimakasta.
vihaan sua ja itseäni
kun en pääse näistä tunteista vieläkään irti.
rakasta, kärsi, unhoita -kierre jatkuu ikuisuuteen.... - ex-pupu hkistä
pupun haamu kirjoitti:
riittää vain suomi24:n kirjoittamiseen, joten se ei ole kovin voimakasta.
vihaan sua ja itseäni
rakasta, kärsi, unhoita -kierre jatkuu ikuisuuteen....'pupun haamu' veit sanat suustani.
- preferoin real lifea
pupun haamu kirjoitti:
riittää vain suomi24:n kirjoittamiseen, joten se ei ole kovin voimakasta.
vihaan sua ja itseäni
rakasta, kärsi, unhoita -kierre jatkuu ikuisuuteen....päättelit, etten ole muuten yrittänyt lähestyä?
Arvauksesi meni väärin...
pupu se täällä suomi24:ssa kirjoittelee...
toivoisin, että voitais kommunikoida in real life... (inhoan suomi24:sta)
me kommunikoidaa tai ei - ihan pupun ehdoilla.
Että pupu ottaa nyt peilin käteen vaan! - surupupu.
preferoin real lifea kirjoitti:
päättelit, etten ole muuten yrittänyt lähestyä?
Että pupu ottaa nyt peilin käteen vaan!Ahaa, katsos olen käsittänyt että olet aika läheisissä väleissä sen ystävättäresi kanssa, jonka kanssa aina olet.En voi kuvitella ikinä olevani sun kanssa kun olet liian kevytkenkäinen. kommunikoikaa keskenänne. Mä en voi kestää sitä, että hyppäät sänkyyn ihan kenen kanssa vaan. tietysti se on luonnollista ja normaalia, mut mä en halua mitään l-koodin hahmoa itselleni. Enkä koskaan voi antaa anteeksi, petturi.
- P
preferoin real lifea kirjoitti:
päättelit, etten ole muuten yrittänyt lähestyä?
Että pupu ottaa nyt peilin käteen vaan!Rakastan ja kaipaan, se ei riitä. Olen liian traumatisoitunut kanssasi. En lue enää tätä palstaa, enkä tätä ketjua. Jos haluat kommunikoida, niin irl.
- pupua kaipaava
P kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan, se ei riitä. Olen liian traumatisoitunut kanssasi. En lue enää tätä palstaa, enkä tätä ketjua. Jos haluat kommunikoida, niin irl.
on tarpeeksi syyksi yhteydenpidolle, meilin kautta kiitos!
- K
P kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan, se ei riitä. Olen liian traumatisoitunut kanssasi. En lue enää tätä palstaa, enkä tätä ketjua. Jos haluat kommunikoida, niin irl.
noh vastaisitko ystävällisesti
aiemmin lähettämääni viestiin,
milloin voitais nähdä ja missä - in real life? - H =)
Minua yks tyttö joskus pupuksi kutsui =) hellyyttävä lempinimi... meidän taipaleemme päättyi jo vuosia sitten parin yrityksen jälkeen =(
- .
Piaa ♥
olisitpa mun.- ?
Mikä valuutta? Mikä kaupunki?
- 11+2
? kirjoitti:
Mikä valuutta? Mikä kaupunki?
jkl..
ihanimmat ovat aina heteroja :[
- petra91
Minä ikävöin Elinaa.. Maailman kauneinta ja fiksuinta naista Helsingistä.
- ...
Satua ikävöin;) Jospa hän huomaisi minut;)
- yks s
Ketäs Satua kaipaillaan? :)
- Nyyh....
kaipaan minä, vaikka häntä usein näenkin. Nykyään enää vain ystävänä, siksi ikävöin...
- ddd12345
...sukunimen 1. kirjain? Ja mistä päin?
- Nyyh...
ddd12345 kirjoitti:
...sukunimen 1. kirjain? Ja mistä päin?
Koo. :)
- heikkona
minä kaipaan piritaa. vaikka oletkin aina ollut toisten oma, tulet mun uniin. dämn nainen!
- Byäää
Kakkosnelonen hukkas @-osoitteen.
- rupunussi
Grillaa naapurin braatfursti!
- ollako vaiko eikö
rupunussi kirjoitti:
Grillaa naapurin braatfursti!
haaveilee pauliinasta ja toivoo, että löytäisi itsestään munaa selvittääkseen onko tämä lintu vai kala..
- go
ollako vaiko eikö kirjoitti:
haaveilee pauliinasta ja toivoo, että löytäisi itsestään munaa selvittääkseen onko tämä lintu vai kala..
haaveilee pauliinasta... :)
- Ligeia
go kirjoitti:
haaveilee pauliinasta... :)
Nyt ja aina :
- cd
Ligeia kirjoitti:
Nyt ja aina :
Niiin minäkin. :
- Maybeeee
cd kirjoitti:
Niiin minäkin. :
..ja millainen?
- cd
Maybeeee kirjoitti:
..ja millainen?
Ihana, pirteä, söpö ja hauska vaalea neitokainen, pikkukaupungista Varsinais-Suomesta. :P
cd kirjoitti:
Ihana, pirteä, söpö ja hauska vaalea neitokainen, pikkukaupungista Varsinais-Suomesta. :P
tässä, joka omaa mainitsemasi piirteet (ainakin omasta mielestään, heh) ja on alkujaan kotoisin pikkukaupungista Varsinais-Suomesta, mut nykypäivänä vaikutan muualla ;D!
- satum
Maritaa ikävöi tämä täällä.. :/
- ........
Satu, sä voit ihan hyvin soittaa mulle.. numero on edelleen sama. :)
- :/ x 2
Kaunista Annaa Hki:stä ikävöin, mutta hän ei minua.
- Kan..
Ikävöin Johannaa
- 'jaahas'
Kan.. kirjoitti:
Ikävöin Johannaa
Tuskin olet se josta yhä vain haaveilen... :(
- ... .. ..
Kan.. kirjoitti:
Ikävöin Johannaa
---- missä päin ikävöit?
- Kan..
... .. .. kirjoitti:
---- missä päin ikävöit?
Itä suomessa..
- Kerrohan
'jaahas' kirjoitti:
Tuskin olet se josta yhä vain haaveilen... :(
kenestä sitten haaveilet?
- 'jaahas'
Kerrohan kirjoitti:
kenestä sitten haaveilet?
Kauniista vaaleasta Annasta Hki:stä haaveilen, mutta onneksi hänen vaikutuksensa alkaa jo hiipumaan. Olisihan hän ottanut varmasti jo yhteyttä jos häntä kiinnostaisi, eli tuhlaan aikaani kaivatessani ja huomenna Kaivohuoneelle.
- misminn
Olin jumpassa ja tää liikunnanohjaaja oli vaan ihan super ihana! Nimen sain selville, anna on hän ja helsingistä luultavasti :) Valitettavasti vain kerran oon vaan hänet nähnyt :/
- Devilish dream
Minttua turusta
- äx3
Turusta n.40v
- maryStar95
eveliina.
- moimoimoiiiiiiiiiiii
maryStar95 kirjoitti:
eveliina.
Sanon vaan että alkaa E:llä.
Mullakin on muuten yhtä Tiinaa ikävä mut ei silleen kauheesti, mut toi ylempi. :,((((((
- p+i=<3
Peppi, tuu jo kotiin sielta mailta tuntemattomilta...
- :-)
Marika
- E:llä
ja on helsingistä
- abcdefg.,.,
Minna
- abcdefg.,.,
ehkä myös Marita...
- läöll
abcdefg.,., kirjoitti:
ehkä myös Marita...
S
- Marita.......
abcdefg.,., kirjoitti:
ehkä myös Marita...
Onko jollaki mua ikävä! :D
- abcdefg.,.,
Marita....... kirjoitti:
Onko jollaki mua ikävä! :D
mulla on sua ikävä, että sori nyt vaan! :)
- Marita.......
abcdefg.,., kirjoitti:
mulla on sua ikävä, että sori nyt vaan! :)
No, mikäs estää ottamasta yhteyttä? :O
- abcdefg.,.,
Marita....... kirjoitti:
No, mikäs estää ottamasta yhteyttä? :O
koska et tiedä että ikävöin, eikä minulla sun numeroa edes ole :)
- Marita.......
abcdefg.,., kirjoitti:
koska et tiedä että ikävöin, eikä minulla sun numeroa edes ole :)
ja kuitenkaan mä en ees oo se Marita jota sä kaipailet..:/
- abcdefg.,.,
Marita....... kirjoitti:
ja kuitenkaan mä en ees oo se Marita jota sä kaipailet..:/
niin... tuskin :/
- purrrrrrrrrrrrrrrrrr
Katjaa ♥
- Tuuli__tukka
täällä ;)
- surkeus
Tuuli__tukka kirjoitti:
täällä ;)
Kukaan ei kaipaa minua :(
- kjllljlkjkjlj
surkeus kirjoitti:
Sulla ei ole noita riippakiviä perässäsi roikkumassa :-D
- Tuuli__tukka
surkeus kirjoitti:
ei muakaan. Tervetulloo kerhoon D:
- Ikävöin, mutta ....
ja jännitystä ja sydämen sykettä iltaan!
Siis tätä viestiketjua on katsottu 12 000 kertaa! Siinä ajassa olisimme kaikki soittaneet eksillemme ja kysyneet viattomasti mitä kuuluu?
Se ei maksa vaivaa, samalla voi kuulla miten hyvin eksällä menee nyksän kanssa, niin ei tartte täällä haikailla!
Hyvää kesää kaikille eksille ja tuleville sellaisille ; )- aasi hkistä
olen samaa mieltä, mutta itse tiedän että minun on aivan turha enää viestiä/soittaa kaipaamalleni ex:lle, koska viimeisin yhteydenottoni oli häntä loukkaava.
Ikäväni häntä kohtaan tekee minusta naurettavan, aivan kuten se että tiedän hänen unohtaneen minut jo aikaa sitten... :/
- &/¤"%
Vuosien, vuosien takaa Virpiä ...
- cioco
mäkin olen kaivannut jo pitkään virpiä :/
- eräs virpi
cioco kirjoitti:
mäkin olen kaivannut jo pitkään virpiä :/
tuo virpi, joka mielesi täyttää..?
- totta on
vuosia sitten ensimmäisen kerran. Virpi olen ja kaipaan sinua ..vieläkin.
- erästä miestä
vuosia, vuosia..täällä uudellamaalla..
olen vain kadottanut hänet.. nappaisin kiinni, jos saisin :)
- Suuren suuri ikävä
Meli
- IkävöinNinskuu
Ninni
- lucky lady
Iriniä... :-( Kreikka...
- Hetuli20
lucky lady kirjoitti:
Iriniä... :-( Kreikka...
Omaa kultiani tietenki eli Anua! Tulis jo töistä ni vois viettää hetken yhteisaikaa ennen ku minä hiivun yövuoroon.
- <:3->:E
ja siinä samalla vähän Ullaa, mut Liisaa enimmäkseen.
- avopuolisoani
kaipailen häntä todella todella kovasti, hän sattuu vaan tällä hetkellä olemaan toisen naisen kainalossa. Ihan sairasta, oksettaa.
- :__:
olis jo vähä ikävä...
- 17+8
"Mitä meille tapahtui, yksin istun sitä mietin vaan..."
Noora- vaihteeksi
Oishan se kiva kuulla =)
- Hot & strong
vaihteeksi kirjoitti:
Oishan se kiva kuulla =)
Minä kaipaan sinua, namu!
- Savon typy
Kaunista Paulaa..
- P
Savo-tourneella, että missäs ne Savon lebet tapaa...??
yks P vaa...
- vimpsukka
Outia:) Se on niiiiin söppiäinen:) mutta niin se on monen muunkin mielestä...
- m
Anisaa ikävöin, onneksi torstaina taas nähdään.
- M...
KISSEÄ
- Jinna
Erästä kaunista, punatukkaista Niinaa, joka tuskin nimeäni tietää.
Sekä hentoista Kiiaa, joka toivottavasti vastaa pian myöntävästi viestiini ;) - S.....
Ankiiiiiii on ikävä :( miks sun pitää olla hetero..
- ...
Tanjaa :)
- 5
sun tanja on?
- Se A.....
5 kirjoitti:
sun tanja on?
Miettinyt mitä sinulle kuuluu? Vierestä seurannut ..kaukaa ihaillut.
- o
Se A..... kirjoitti:
Miettinyt mitä sinulle kuuluu? Vierestä seurannut ..kaukaa ihaillut.
KUKAS A oikein olet ja mistä päin suomea?
- Turkulainen!
Amandaa.
- RakkaudestaToope
Jasminaa ikävöin niin paljon että koskee
- plipetin
kaipailen Hannaa, melkein voisi sanoa lapsuus - varhaisteini ajoilta.
- savostaheihomoille
M alkuista söpöä... en ees sua tunne, mutta katsees olen kohdannut, kaukaa susta haaveilen :)
- 4812
savostaheihomoille kirjoitti:
M alkuista söpöä... en ees sua tunne, mutta katsees olen kohdannut, kaukaa susta haaveilen :)
kerro lisää tästä m alkuisesta tytöstä ?
- Hanna*
Tahtoo tietää =)
- Yksi vaan
Erästä terveydenalalla työskentelevää naista Raahesta, jonka nimeä en muista. Ehkä ikävointi on turhan iso sana, mutta mieleeni jäi hän.
Tuli sellainen olo, että hänkin ehkä olisi ollut minusta kiinnostunut, mutta varattu olin silloin.. =(
Ikuisesti jään varmaan jossittelemaan hänen peräänsä.- tkutkutku
Kajsaa. Tuiki tuntematon, mutta jollain lailla hän vaan jää aina mieleeni, kun sattumalta häneen jossain törmään. Toivottavasti joskus saan vielä mahdollisuuden myös tutustua :)
- Särkynyt sydän
Sarita
- harmaav
Essi
- hau...
Anua
- muistan hänet
Ikävöin jo viime vuonna...ja myöskin tänä vuonna, tällä hetkellä..Taistoa. Mitähän hänelle kuuluu ?
- ylempänä--
Ei voi olla totta että sinä täällä minua kaipailet, en usko ennen kun nään....
Järkyttynyt. - mun nimeä listalla
ylempänä-- kirjoitti:
Järkyttynyt.jotenkin arvasin,että näin siinä käy :(
- muistan hänet
ylempänä-- kirjoitti:
Järkyttynyt.ikävöin sinua ...siis jos olet Taisto..! Mitä tarkoitit tuolla jossain ylempänä..? Jos olisitkin juuri oikea henkilö, niin tuon "ylempänä" ymmärrämme sitten molemmat. Järkyty vain rauhassa..
- vast.
muistan hänet kirjoitti:
ikävöin sinua ...siis jos olet Taisto..! Mitä tarkoitit tuolla jossain ylempänä..? Jos olisitkin juuri oikea henkilö, niin tuon "ylempänä" ymmärrämme sitten molemmat. Järkyty vain rauhassa..
EEii, kun tuolla vielä ylempänä..
- muistan hänet
vast. kirjoitti:
EEii, kun tuolla vielä ylempänä..
...Tuolla yläpuolella on kymmeniä nimiä. Niistä joku on samanniminen kuin minulla. Jos olisit oikea henkilö, niin voisit nimestäni vihjata jotain enemmänkin. Hän ainoastaan näkee sen nimeni, joka on tuolla YLEMPÄNÄ.
Se uskonkin, että Taisto voisi ihan järkyttylin..koska kaipaan yhä häntä. - kysymys tämäkin
ylempänä-- kirjoitti:
Järkyttynyt.miksi olet järkyttynyt, jos hän kaipaakin sinua. Häiritseeko sinua jokin, jos toinen ikävöi ja kaipaa..juuri Sinua..? Kyllähän "sydämen salaisuuksia" voi tänne kirjoitella. Onkohan kaipaajalla silloin ketään, jolle hän voisi uskoutua. Sitä ei tiedä kukaan...
- satoa-
kysymys tämäkin kirjoitti:
miksi olet järkyttynyt, jos hän kaipaakin sinua. Häiritseeko sinua jokin, jos toinen ikävöi ja kaipaa..juuri Sinua..? Kyllähän "sydämen salaisuuksia" voi tänne kirjoitella. Onkohan kaipaajalla silloin ketään, jolle hän voisi uskoutua. Sitä ei tiedä kukaan...
Siksi koska olen ajatellut että "leikki" vain kun kuitenkin tunnen hänet aika hyvin ja tapansa "elää".
Järkeillyt olen näin.
Minulla on kyllä tunne kuitenkin että kumpikin pidetään toisistamme jostain kumman syystä, ei auta toisaalta järkeilykään.
Tää on kyllä aika kaksisuuntanen härö.
Onhan täällä tietty hyvä purkaa sydämensä sopukoita. - kysymys tämäkin
satoa- kirjoitti:
Siksi koska olen ajatellut että "leikki" vain kun kuitenkin tunnen hänet aika hyvin ja tapansa "elää".
Järkeillyt olen näin.
Minulla on kyllä tunne kuitenkin että kumpikin pidetään toisistamme jostain kumman syystä, ei auta toisaalta järkeilykään.
Tää on kyllä aika kaksisuuntanen härö.
Onhan täällä tietty hyvä purkaa sydämensä sopukoita.että toinen koki vain leikkivänsä ja ihastui siihen tunteittensa leikkiin, jolla oli vaikutusta minuun...mutta kun itse silloin tunsin oikeasti häntä kohtaan niitä tunteita ja ajatuksia, joita ns sielunkumppanin kanssa voi kokea... Siksi kai se kaikki oli niin suloisen ihanan tuskallista. Ja ikävä jäi, kun ei ne toiveet ja unelmat saaneetkaan täyttymystään. Olisin vain tahtonut häneen tutustua kaikin tavoin. Joskus huomaan ajattelevani, että yhtäkkiä vain jonain päivänä tuo mies seisoo aivan edessäni. Se tuntuisi niin luonnolliselta.
- muistan hänet
kysymys tämäkin kirjoitti:
että toinen koki vain leikkivänsä ja ihastui siihen tunteittensa leikkiin, jolla oli vaikutusta minuun...mutta kun itse silloin tunsin oikeasti häntä kohtaan niitä tunteita ja ajatuksia, joita ns sielunkumppanin kanssa voi kokea... Siksi kai se kaikki oli niin suloisen ihanan tuskallista. Ja ikävä jäi, kun ei ne toiveet ja unelmat saaneetkaan täyttymystään. Olisin vain tahtonut häneen tutustua kaikin tavoin. Joskus huomaan ajattelevani, että yhtäkkiä vain jonain päivänä tuo mies seisoo aivan edessäni. Se tuntuisi niin luonnolliselta.
Jaa...aa .Taisinpa mennä mietteissäni "sekaisin" hetkeksi, kun pukkasin väärän nimimerkin. Siis minä se tässä olen nimimerkillä :muistan hänet.
- ...
...
- että-
jollain on minuakin ikävä..,
- sama kuitenkaan
että- kirjoitti:
jollain on minuakin ikävä..,
olet... Mistäpäin olet ja ketä kaipaat?
- sitä tietää.-
sama kuitenkaan kirjoitti:
olet... Mistäpäin olet ja ketä kaipaat?
Kysymys toisinpäin, missäpäin itse vaikutat..??
- Etelään meni
sitä tietää.- kirjoitti:
Kysymys toisinpäin, missäpäin itse vaikutat..??
Kerro sä ketä kaipaat?
- mutta-
Etelään meni kirjoitti:
Kerro sä ketä kaipaat?
väärin käsitysten välttämiseksi jätän nimen kertomatta,..
- Vapaamuotoinekysymys
mutta- kirjoitti:
väärin käsitysten välttämiseksi jätän nimen kertomatta,..
Katia kutitan viereesi sukellan
- minävaijokumuu
kaipaajaa näytti olevan..Mutta meitä Katjojahan tässä maassa riittää,eli pienet tarkennukset voisivat olla paikallaan :) ja ainakin itse ottaisin erään irl yhteydenoton ilolla vastaan..
- IiKoo__
minun Katjani asustelee ainakin Uudellamaalla.
- täälläkin
..
- Jeeli
Erästä Petraa...
- sainpas sanottua
joni - mutta enempää en kerro
- mies+50
kertakaikkiaan suloinen, kaunis ja kultainen Hanne, minulla on ikävä sinua, onneksi näemme pian.
- tyylilyylikki
ikävöin etelä-suomesta... ei poistu mielestä koska hänestä muisto mukaan jäi!
- 5+15
minua nyt ikävöi? ;)
- 1kimmo
tiedustella millä kirjaimella alkaa tyylilyylikin nimi?
- yksneitonenvaan
Minullapa on taas kauhia ikävä yhtä vaaleaa Ollia helsinkin suunnalta
- J
kuluukohan tämä valtameren yli
- ei
kuuluu.
- :::::
on ikävä!
- -j-
No soita tai laita viestiä, ei se tänne kirjoittelu ikävää paranna :)
- tyttötällainen!
Jyri
- :(:(
Oiskohan Juha..... Mutku se ei edes huomioi minua :(
- tiedoksi
Ihana juttu..ei tarvii enää..
- surusydän
Kun Turunmurrea aina vaan kaipaan,, :(
- Kuunkuiskaaja
joka mieleeni jäi.
- täs on
Kuunkuiskaaja kirjoitti:
joka mieleeni jäi.
iso ikävä.
- ikävöin
Jenniä!
- :´)
nöfniiisk
- ...
Jeminaa
- Äpylisi
Tiinaa kaipaan ja rakastan
- ?
oulusta?
- kaipaa kovasti
Mikkoa Helsingistä
- no mä olen ikävöinyt
Jarkkoa (asuu:Hki) mutten jaksa enää ikävöidä ja luovutan nyt lopullisesti, koska ei tästä oikein nyt tullut mitään. Ei ollut tunteet ilmeisesti molemminpuoliset ni ei voi mittää! :(
- )
Keksitään vaan.;)
- Kaipaan vieläkin
Tero
- tykkään susta
Kuopiosta.
Hitto, että minnuu kaduttaa kun en pyytänyt sun numeroa. Silloinkin kun viimeksi törmättiin en osannut oikeen mitään puhua. Olin todella hermona ja itsetunto palasina kun olin ihan vastattain lopettanut juomisen ja muun yleisen sekoilun. Oli pakko vaan lähtee v*ttuun kun ahdisti ja vapisutti niin paljon. Sait varmaan semmosen kuvan ettei mua kiinnostanut :(
Oot kuitenkin todella mielenkiintoinen (ja kuuma!!!) tapaus ja muistelen hyvällä meidän yhteistä iltaa. Eihän sitä tiedä, vaikka vielä joskus sattumalta tavataan.. - töistä
Ma***a
- Q.
Up
tuputuu Käyttäjän viestit 18.2.2011 22:13
VASTAUKSIA: 11 LUKUKERTOJA: 121 TEKSTIKOKO: VIESTIEN ESITYSTAPA:
Up
VASTAAKerro kaverille: Ilmoita asiattomasta viestistä
Google-mainokset
Herkullistajan videot
Nyt ei pokka enää pidä! Katso Herkullistajan hilpeät videot.
www.youtube.com
-1
tup
;)18.2.2011 22:18
tup
-2
Hup
tuputuuKäyttäjän viestit18.2.2011 22:18
Hup
-1
down
u--p18.2.2011 22:19
down
-3
Bub
tuputuuKäyttäjän viestit18.2.2011 22:20
Bub
-2
dsap
heippaveikkaKäyttäjän viestit18.2.2011 23:02
dap
-1
Whap
tuputuuKäyttäjän viestit18.2.2011 23:14
Whap
-1
Wou wou
heippaveikkaKäyttäjän viestit18.2.2011 23:19
Wau wau
-2
OMNOMNOM
OmNomNomi18.2.2011 23:07
http://images.cheezburger.com/completestore/2009/6/6/128888024354661340.jpg
NOMN...OHO
-1
Nomonomo
tuputuuKäyttäjän viestit18.2.2011 23:16
ohopsohops
-1
:)
heippaveikkaKäyttäjän viestit18.2.2011 23:21
Kisu ei tykkää purkki ruuista:)
-1
Tee Sikke Sumarin omena
vitun_huoraKäyttäjän viestit18.2.2011 23:20
keikauskakku :) Mä teen heti huomenna :)
- Anonyymi00435UUSI
Pertti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot773646Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe332999- 782761
- 282654
- 192485
- 522312
- 571947
- 151822
- 581776
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111683