Silvio Berlusconi

Minä itse ego.

Aurinko Vaa`assa : Hajoita ja hallitse.

Venus neliö Pluto : Naiset pettävät miehen. Pettymyksiä ihmissuhteissa, erityisesti juuri naissuhteissa. Tarvitsee kumppanin. Rakastelu tulee suhteessa mukana, ei pakosta. Hakee turvaa kumppanista. Ei yksineläjä.
Kauanko terveys kestää? Herkkyyttä, joka ei näy ulospäin, eikä sitä näytetä.

8

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä iässä.

      Tulkinta tuolle Venus neliö Pluto lukee eräällä sivulla : Tarvitsee seksiä. Mielestäni tulkinta on väärä, koska tuo kuvio oli Astro tv:eessä käsiteltävänä, eikä Astro tveen tulkinnassa puhuttu sanallakaan seksistä. Siinä puhuttiin tärkeydestä oppia, mitä kuvio tarkoittaa ja poistaa elämästään ne ihmissuhteet, jotka ovat vahingollisia. Jakso tuli nyt syksyllä, voi etsiä, ketä kiinnostaa.
      Naisena Venus neliö Pluto syntymäkartalla on tuonut kaksi miestä tekemään vääriä ennusteita. Keskustelin kuviosta oman astrologini kanssa. Jos nuorella naisella on tuo kuvio syntymäkartallaan, olisi hyvä opettaa hänelle, mitä voi tapahtua, kun kuviota ei ymmärrä.

    • meedio Mesmerinen
      • Laila Puustinen

        Elokuvassa "Sopeutumattomat" on äärettömän hyvä kuvaus Venus neliö Pluto:lle. Elokuvan alussa porukka istuu kahvilan ulkopöydässä ja Marilyn Monroe ihmettelee erään miehen käyttäytymistä sanoen : "Hänen vaimonsa on sairaalassa synnytettyään vauvan. Kuinka tuo mies, joka juuri on tullut isäksi, soittelee minulle?." Marilyn oivaltaa Venus neliö Pluto on juuri tekemässä tehtäväänsä, mutta Marilyn ei salli sen tapahtuvan.


    • meedio Mesmerinen

      suomentaa:
      http://www.nasa.gov/mission_pages/cassini/whycassini/cassini20091211.html
      -------------------------
      Magneettinen vuorovaikutus (kuvaannollisesti "tanssi") on tutkimuskohteena Saturnusta kiertävän Cassini- luotaimen ohittaessa Titanin, Saturnuksen suurimman kuun 12.11.09
      (Kuvassa taiteilijan näkemys tapahtumasta, Lähde: Kansallinen Avaruus- ja ilmailuhallinto , Reaktiotyöntövoiman Laboratorio )
      Ohilennollaan Cassini- luotain tutkii Saturnuksen ja Titanin magneettikenttien vuorovaikutusta .
      Ohilento tapahtuu joulukuun yhdestoista päivä, eli heti puolenyön jälkeen Greenwhichin aikaa 12. joulukuuta.
      Kun Cassini- luotain kulkee Saturnusta ympäröivän magneettikentän läpi se havainnoi Saturnuksen kentän
      magneettisten voimaviivojen suunnan. Tällöin Cassinin magneettikenttää ja hiukkassäteilyä mittaavat laitteet
      voivat tutkia 5200 km:n päähän Titanista ulottuvaa aluetta, jossa mitattavista suureista on suhteellisen
      vähän tietoa.
      Myös muut Cassinin instrumentit voivat tutkia Titanin pilvikerroksen ominaisuuksia.
      Lähimmillään Cassini on Titanista noin 4900 km:n päässä.
      Titan on tietyssä mielessä eräänlainen Maan sisarplaneetta. Sen pinnalta löytyy orgaanista materiaa ja sen
      ilmakehä muistuttaa muinaisen maan ilmahehän rakennetta.

      NO MITÄ TÄMÄ SITTEN KERTOO SILVIO BERLUSCONISTA. YHTÄ VÄHÄN KUIN KLASSISEN ASTROLOGIAN MUUTKAAN TULKINNAT.
      SIIS EI YHTÄÄN MITÄÄN !
      LUONNONTIETEIDEN KEHITYKSELLE TIETO ON MITTAANMATTOMAN ARVOKASTA.

      Kunnioittavasti: meedio Mesmerinen

      • ´tähtisilmä

        älkää esittäkö noin vaikeatajuisia ajatuksia, nehän vaativat jopa älyllistä ponnistelua.
        Älkää puhuko magneettikentistä, antakaa meidän esittää omia vapaita tulkintojamme emotionaalisista
        kentistä, jotka auttavat sopivan puolison valinnassa.


      • Heikkenee, heikkenee
        ´tähtisilmä kirjoitti:

        älkää esittäkö noin vaikeatajuisia ajatuksia, nehän vaativat jopa älyllistä ponnistelua.
        Älkää puhuko magneettikentistä, antakaa meidän esittää omia vapaita tulkintojamme emotionaalisista
        kentistä, jotka auttavat sopivan puolison valinnassa.

        Kunnioittavasti : Astrologiaa ihmettelevä : Kaksi vuotta reilusti tapaillut miestä, aurinko Kaksonen, nousu Skorpioni, Kuu Kaloissa, painoi juuri ulko-oveni kiinni. Viimeiset sanat, jotka tuo ihminen lausui, olivat : "Ketään ei voi omistaa." Kumppani oli lähettänyt viestin puhelimeen vain tuokiota aikaisemmin. Vietimme täydellisen illan, niin kuin vain meillä on tapana. "Olemme henkisesti täydellinen pari." sanoi mies. Tapaamme kerran tai kaksi vuodessa. Olemme henkisesti täydellinen pari.
        Miehellä täytyy olla nainen, jolla on rahaa, sillä hän ei käy kaupassa ollenkaan. Ennen annoin ruokakassin mukaan, lopetin sen tavan. Mielestäni naisen ei ole soveliasta ruokkia miestä.
        Magneettikenttä heikkenee vuosien saatossa.
        Taas vain yksi tapaus jatkumoon Venus neliö Pluto.


    • silvio-boy

      juu siinä sitä on herkkyyttä, monenkohan ihmisen elämän on pilannut ja jopa aiheuttanut joko suorasti tai epäsuorasti kuoleman. kyllä on herkkä sieluinen johtaja, nyyh.....

      • Elä tähän ikään.

        Tiiviisti deittailevana olen pannut merkille ns hyvin pärjäävien varjopuolet. Kun ei jaksa pokkaa pitää, tai kun ollaan yö sängyssä, kovankin miehen sydänjuuret paljastuvat. Olen onnellinen deitistäni, kiireinen mies, sängyssä aivan jotain muuta. Älä tulkitse Mars tekoja, tulkitse Venus mieli, sielu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe