Kaksoisolento.

mahdotonyhtalo

Eikö riitä, että veit
mielenrauhani?

Pitikö sinun vielä
lähettää kopio
itsestäsi?

Liika on liikaa.

Sillä olennolla oli
piposi.

Hieraisin silmiäni,
vaikka tiedän sinun
olevan kaukana.

Yritä tässä sitten
unohtaa.

7

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonyhtalo

Luulin, että häipyi eetteriin ja parantelin versiota.

• Kyllä kohtalolla on karmea huumorintaju;)

Mie tykkään tästä!

• mahdotonyhtalo

Tämä oli muuten ihan tosi tarina. Tapahtui eilen. Saman olennon olen jo havainnut kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla taisin mulkaista ihan syyttä reppanaa. Eihän sille voi, että muistuttaa toista. Toisella kerralla taisin väsyneenä toljottaa ennen kuin älysin kääntää katseen pois. Olisikohan selityksen velkaa? Saa vielä traumoja kärttyisistä naisista :). Tuo pipo oli jo liikaa.. Ehkä vähän yliherkkä, kun taidan olla yliväsynyt.

• Mysteriet

Montako näitä kaksoisolentoja olikaan??
      Tää vaikuttaa jo kloonausmeiningiltä =)))

Tarttiskohan Sun käväistä optikolla ystävä hyvä *nauraa*

Tää oli kans hyvä!

• mahdotonyhtalo

Höh, se johtui tästä Suomi24:sta. Olin varma, että unohdin laittaa numerot ja siksi häipyi eetteriin. No, se ilmeistyi sitten kuitenkin esiin. Sama klooni kolmeen kertaan tai kolmena eri päivänä tunnistettavalta etäisyydeltä. Kävin muuten Tallinnassa, köh.. Käyttäydyin kunnon suomalaisten tapaan ;). Eli tiedät, mitä toin matkalta - calvadosia, brandyä, punaviiniä ja kuohuviiniä .. yhdeksän pulloa (kuiskaa). Ai niin, yksi hajuvesikin tuli. Tapettirullia, joita raahasin pitkin päivää ympäri Tallinnaa. Pisteenä iin:n päälle kotelomekkokankaan - tumman aniilinpunaista kiiltävää kangasta, jossa on kohokuvioinnilla kirjailtuna tummanpunaisia ruusuja ja hentoja vihreän ja vaaleanpunaisen sävyisiä lehtiä. Se kangas täytyisi saada nyt teetettyä kotelomekoksi ja tarvitsisi sävyyn sopivat kengät. Taisit yllättyä värivalinnasta :). Näin kannustavana lisäkommenttina.. laita paremmaksi :D. Mulle on tainnut jäädä shoppailu päälle?

• tämä runo kyllä kaappaa mukaansa, yes.

Ja niinhän sitä sanotaan, että meillä kaikilla on
      olemassa kaksoisolento. Kun äitini oli kuollut, meinasin
      kerran saada sydärin, kun ihan samannäköinen ihminen
      käveli minua vastaan. Oli aika uskomaton fiilis.

• mahdotonyhtalo

Uskon, että oli uskomaton tunne nähdä äitisi kaksoisolento. Kukaan ei ole kertonut, että minulla olisi kaksoisolentoa. Ehkä jonakin päivänä..

Muuten meillä vietetään kuun vaihteessa koiran 15-vuotissyntymäpäivää, jos ei tapahdu mitään mullistavaa sitä ennen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe