Eli siis nimivaihtoehtoja afrikkalaiselle kääpiösiilille, sukupuolta ei vielä tiedossa eli sekä urosten että naaraiden nimet sopivat!!!
Kaikki nimet vaan tänne mitä olette antaneet siileillenne ja muillekin lemmikeille! =)
NImiä siilille!
13
6347
Vastaukset
- Eläinrakas <33
Voi olisko Hilma, Tilda, Hilda, Bulda, Tulda... Vipe, Vapa, Vape, Napi, Kapi.. No joo, ihan päästä vedin. Onnea, uudelle siilille!
- Gugguluguu
No siis senhän ei tarvii olla oikee nimi.. ollaa koulus mietitty ku meinaan ehkä hankkii eepeen.. Patteri oli ehkä oudoin.. Sit oli normi nimii eli: Fred, Freddy, Hemmo, Essi, Mia, Tia, Milla, Elmeri, kaikkee mahollist.. :) toivottavasti autto ees hieman
- Vilppunimun
Vilppu on mun ja mun kamujen siilin nimi
- Cckrockrock
Miten olisi nämäpä vaikka:
Sipsu,nipsu,sipi,nuppu,nappi....- munnipsu
Voisko Nipsu olla tytön nimi?? Kun ittelle tulossa siili ja tyttö olis :D
- nuppu-pupu
NUPPU
- MIonafani
Miona
- Elmokas
Onnea uudelle siilille! Meidän siilivauvan nimi on Elmo :)
Muina vaihtoehtoina oli Hanska, Elmeri ja Masi. Jos olis ollu tyttö ni Tirppa - kirjasta apua
Asper, Asperimus (karhea) Acro (terävä) Spinosus, (piikkinen), Ovat latinaa, mutta helppoja sanoa suomeksi. Lemmikkisi tieteellinen nimi on Atelerix albiventris, joten siitähän saisi nimet Ate, Atte, Rixi, Albi, Ventti...
- SiiliFani
Ite haluisin siiliä, ja oon ajatellu joko Nasu, Nalle tai Lilli ;)
- Enkerrokukaoon
Ite meinasin antaa tulevalle siilille nimeksi Virtanen joo on aika outoon😁
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
pottu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231