Eli siis nimivaihtoehtoja afrikkalaiselle kääpiösiilille, sukupuolta ei vielä tiedossa eli sekä urosten että naaraiden nimet sopivat!!!
Kaikki nimet vaan tänne mitä olette antaneet siileillenne ja muillekin lemmikeille! =)
NImiä siilille!
13
6042
Vastaukset
- Eläinrakas <33
Voi olisko Hilma, Tilda, Hilda, Bulda, Tulda... Vipe, Vapa, Vape, Napi, Kapi.. No joo, ihan päästä vedin. Onnea, uudelle siilille!
- Gugguluguu
No siis senhän ei tarvii olla oikee nimi.. ollaa koulus mietitty ku meinaan ehkä hankkii eepeen.. Patteri oli ehkä oudoin.. Sit oli normi nimii eli: Fred, Freddy, Hemmo, Essi, Mia, Tia, Milla, Elmeri, kaikkee mahollist.. :) toivottavasti autto ees hieman
- Vilppunimun
Vilppu on mun ja mun kamujen siilin nimi
- Cckrockrock
Miten olisi nämäpä vaikka:
Sipsu,nipsu,sipi,nuppu,nappi....- munnipsu
Voisko Nipsu olla tytön nimi?? Kun ittelle tulossa siili ja tyttö olis :D
- nuppu-pupu
NUPPU
- MIonafani
Miona
- Elmokas
Onnea uudelle siilille! Meidän siilivauvan nimi on Elmo :)
Muina vaihtoehtoina oli Hanska, Elmeri ja Masi. Jos olis ollu tyttö ni Tirppa - kirjasta apua
Asper, Asperimus (karhea) Acro (terävä) Spinosus, (piikkinen), Ovat latinaa, mutta helppoja sanoa suomeksi. Lemmikkisi tieteellinen nimi on Atelerix albiventris, joten siitähän saisi nimet Ate, Atte, Rixi, Albi, Ventti...
- SiiliFani
Ite haluisin siiliä, ja oon ajatellu joko Nasu, Nalle tai Lilli ;)
- Enkerrokukaoon
Ite meinasin antaa tulevalle siilille nimeksi Virtanen joo on aika outoon😁
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
pottu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593288- 1511728
- 1271418
- 931349
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1241349- 1111204
- 761001
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7999Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306975- 45803