mistä kotivakuutus luottotiedottomalle?

Kiitos neuvoista

Haluaisin ottaa kotivakuutuksen,mutta minulla on luottotiedoissa merkintä.Mistä tälläinen ihminen voi saada kotivakuutuksen?asun vuokralla kaupingin asunnossa,ja vakuutus ei pakollinen.mutta haluaisin kotivakuutuksen ,varsinkin palokoulutuksen jälkeen tuli tunne ett se olisi ihan välttämäton.Onko kellään tietoa_tai mahdollisesti millaisilla vakuuksilla saa vakuutuksen?

15

1780

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakuuttaja-Matti

myönsi aikoinaan minulle matkavakuutuksen kun minulla ei ollut luottotedot kunnossa. Muut eivät. Eikös eurooppalaisen takana ole Pohjola jospa kokeilisit sieltä.

• Etukäteen

Eikös yleensä sen vakuutuksen saa, jos maksaa vuoden maksut heti etukäteen?

Tosin eihän vakuutusyhtiön pakko ole tuota vakuutusta myöntää.

• Suvalov

Luottotiedoton on rahan puutteessa ja siksi vakuutusyhtiölle potentiaalinen petoksen tekijä. Mikäpä sen mukavampi tapa tienata helppoa rahaa kuin ilmoittaa varastetuksi jotakin arvokasta.

• aakooo1
        Suvalov kirjoitti:

Luottotiedoton on rahan puutteessa ja siksi vakuutusyhtiölle potentiaalinen petoksen tekijä. Mikäpä sen mukavampi tapa tienata helppoa rahaa kuin ilmoittaa varastetuksi jotakin arvokasta.

on myönnetty vakuutus ja tilanne muuttuu eli menettää luottotiedot. Näkyy jossain? Irtisanotaanko vakuutus?

• turha huoli
        aakooo1 kirjoitti:

on myönnetty vakuutus ja tilanne muuttuu eli menettää luottotiedot. Näkyy jossain? Irtisanotaanko vakuutus?

ole kuullut että vaikuttaa vakuutuksiin. Tiedän sellaisia joilla tullut vj ja vakuutukset pysyneet ja eräs sellainen sai korvauksia kotivakuutuksesta ( if) kun liesi jäi päälle uhkasi tulla tulipalo...

• Näin minulla
        aakooo1 kirjoitti:

En tiedä näkyykö eli tarkastavatko niitä välillä, mutta ei ole itsellä vaikuttanut luottotietojen menetys vakuutuskauden aikana. Ja vakuutukset (koti-, matka- ja tapaturmavakuutukset) sain ilman ennakkomaksuja.

• vakuus
        aakooo1 kirjoitti:

Ei kait sitä irtisanota, jos olet sen maksanut. Tuskin ne jatkuvasti seuraavat asiakkittensa luottotietojen "elämistä". Tietysti silloin ehkä, jos maksut jäävät suorittamatta. Vakuutusmaksut ovat ulosottokelpoisia ilman erillistä tuomiota.

• aakooo1 kirjoitti:

Ei, jos hoidat maksut. Jos et niin vakuutus päättyy.

• safoihsfa

pohjolasta, if:ltä, T-turvalta, fennialta ja pohjantähdeltä on mulle ainakin tullu hylkäyspäätökset.

• riimut

fennialta saa vakuutuksen. eikä tarvitse maksaa mitään ennakkoja, kaiken päälle oli edullisin. Itse sain vakuutuksen noin kaksi kuukautta sitten. kokeile sieltä

• turhautunut=)))

If, Fennia, Pop, Pohjola. mistään näistä EI saa kotivakuutusta luottotiedottomalle.

• luototok

Ifiltä sain itse kun ensin olin ottanut liikennevakuutuksen autoon ja maksanut sen vuodeksi.
        Kotivakuutus piti samoin maksaa vuodeksi kerrallaan.

• Yleensä eivät kysele luottotietoja kunhan maksat vuoden kerrallaan.

• vlt

Yritin noin vuosi sitten kaikista vakuutusyhtiöistä. Sosiaalivirasto maksaisi, mutta sekään ei käy. Soitin eduskunnan lakiasianmiehelle. Siltä ehdotettiin, että kannattaisi tehdä yhteiskanne jotain vakuutuusyhtiötä vastaan. Olisi itse valmis kapinoimaan jos joku reippampi alkaisi kerätä nimiä.

• Hcffil

Riippuu vähän maksuhäiriön laadusta saako sen... Vähäinen maksuhäiriömerkintä ei vaikuta. Esim pari yvk-merkintää ref-merkittyinä, kuten itselläni oli. Mitään pakkoa vakuutusyhtiöllä ei ole kotivakuutusta myöntää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1088
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      710
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      686
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      193
      547
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      46
      478
    8. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    9. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      171
      451
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      447
    Aihe