Haluaisin ottaa kotivakuutuksen,mutta minulla on luottotiedoissa merkintä.Mistä tälläinen ihminen voi saada kotivakuutuksen?asun vuokralla kaupingin asunnossa,ja vakuutus ei pakollinen.mutta haluaisin kotivakuutuksen ,varsinkin palokoulutuksen jälkeen tuli tunne ett se olisi ihan välttämäton.Onko kellään tietoa_tai mahdollisesti millaisilla vakuuksilla saa vakuutuksen?
mistä kotivakuutus luottotiedottomalle?
15
1594
Vastaukset
- Vakuuttaja-Matti
myönsi aikoinaan minulle matkavakuutuksen kun minulla ei ollut luottotedot kunnossa. Muut eivät. Eikös eurooppalaisen takana ole Pohjola jospa kokeilisit sieltä.
- Etukäteen
Eikös yleensä sen vakuutuksen saa, jos maksaa vuoden maksut heti etukäteen?
Tosin eihän vakuutusyhtiön pakko ole tuota vakuutusta myöntää.- Suvalov
Luottotiedoton on rahan puutteessa ja siksi vakuutusyhtiölle potentiaalinen petoksen tekijä. Mikäpä sen mukavampi tapa tienata helppoa rahaa kuin ilmoittaa varastetuksi jotakin arvokasta.
- aakooo1
Suvalov kirjoitti:
Luottotiedoton on rahan puutteessa ja siksi vakuutusyhtiölle potentiaalinen petoksen tekijä. Mikäpä sen mukavampi tapa tienata helppoa rahaa kuin ilmoittaa varastetuksi jotakin arvokasta.
on myönnetty vakuutus ja tilanne muuttuu eli menettää luottotiedot. Näkyy jossain? Irtisanotaanko vakuutus?
- turha huoli
aakooo1 kirjoitti:
on myönnetty vakuutus ja tilanne muuttuu eli menettää luottotiedot. Näkyy jossain? Irtisanotaanko vakuutus?
ole kuullut että vaikuttaa vakuutuksiin. Tiedän sellaisia joilla tullut vj ja vakuutukset pysyneet ja eräs sellainen sai korvauksia kotivakuutuksesta ( if) kun liesi jäi päälle uhkasi tulla tulipalo...
- Näin minulla
aakooo1 kirjoitti:
En tiedä näkyykö eli tarkastavatko niitä välillä, mutta ei ole itsellä vaikuttanut luottotietojen menetys vakuutuskauden aikana. Ja vakuutukset (koti-, matka- ja tapaturmavakuutukset) sain ilman ennakkomaksuja.
- vakuus
aakooo1 kirjoitti:
Ei kait sitä irtisanota, jos olet sen maksanut. Tuskin ne jatkuvasti seuraavat asiakkittensa luottotietojen "elämistä". Tietysti silloin ehkä, jos maksut jäävät suorittamatta. Vakuutusmaksut ovat ulosottokelpoisia ilman erillistä tuomiota.
aakooo1 kirjoitti:
Ei, jos hoidat maksut. Jos et niin vakuutus päättyy.
- safoihsfa
pohjolasta, if:ltä, T-turvalta, fennialta ja pohjantähdeltä on mulle ainakin tullu hylkäyspäätökset.
- riimut
fennialta saa vakuutuksen. eikä tarvitse maksaa mitään ennakkoja, kaiken päälle oli edullisin. Itse sain vakuutuksen noin kaksi kuukautta sitten. kokeile sieltä
- turhautunut=)))
If, Fennia, Pop, Pohjola. mistään näistä EI saa kotivakuutusta luottotiedottomalle.
- luototok
Ifiltä sain itse kun ensin olin ottanut liikennevakuutuksen autoon ja maksanut sen vuodeksi.
Kotivakuutus piti samoin maksaa vuodeksi kerrallaan.
Yleensä eivät kysele luottotietoja kunhan maksat vuoden kerrallaan.
- vlt
Yritin noin vuosi sitten kaikista vakuutusyhtiöistä. Sosiaalivirasto maksaisi, mutta sekään ei käy. Soitin eduskunnan lakiasianmiehelle. Siltä ehdotettiin, että kannattaisi tehdä yhteiskanne jotain vakuutuusyhtiötä vastaan. Olisi itse valmis kapinoimaan jos joku reippampi alkaisi kerätä nimiä.
- Hcffil
Riippuu vähän maksuhäiriön laadusta saako sen... Vähäinen maksuhäiriömerkintä ei vaikuta. Esim pari yvk-merkintää ref-merkittyinä, kuten itselläni oli. Mitään pakkoa vakuutusyhtiöllä ei ole kotivakuutusta myöntää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791