Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Brittany Murphy on kuollut, sydän pysähtyi... =o(

MurphyFani

www.iltalehti.fi


Voi harmi.. Niin nuori, kaunis ja lahjakaskin..

10

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolla

      noin nuorena tosta vaan? Onko mukana ollut huumeita, lääkkeitä vai syömishäiriö vai mikäköhän aiheutti sydämen pysähtymisen?

      • brittany-fan

        En tiedä mikä syy. Tiedän vaan sen että Brittany oli yksi minun lempinäyttelijöistä! Tykkäsin todella monista leffoista missä hän oli, juuri hänen takiaan. Todella kaunis, lahjakas, iloinen ja ihana ihminen, vaikken henk koht tuntenutkaan. Harmittaa todella paljon, kun kuulin tuosta niin tuntui että kyyneleet tulevat silmiini väkisin...


      • sekö vei?
        brittany-fan kirjoitti:

        En tiedä mikä syy. Tiedän vaan sen että Brittany oli yksi minun lempinäyttelijöistä! Tykkäsin todella monista leffoista missä hän oli, juuri hänen takiaan. Todella kaunis, lahjakas, iloinen ja ihana ihminen, vaikken henk koht tuntenutkaan. Harmittaa todella paljon, kun kuulin tuosta niin tuntui että kyyneleet tulevat silmiini väkisin...

        Taisi syömishäiriö viedä naiselta hengen...?

        Sairasta, että laihuutta ihannoidaan. ...


      • jeps..
        sekö vei? kirjoitti:

        Taisi syömishäiriö viedä naiselta hengen...?

        Sairasta, että laihuutta ihannoidaan. ...

        En tunnistanut tätä näyttelijää mistään leffoista. Digiboksilta aloin eilen illalla katsoa lauantaina tallennettua Nora Robertsin trilleriä, niin siinähän tuo näyttelijä näkyi olevan.


      • kalahuuli
        jeps.. kirjoitti:

        En tunnistanut tätä näyttelijää mistään leffoista. Digiboksilta aloin eilen illalla katsoa lauantaina tallennettua Nora Robertsin trilleriä, niin siinähän tuo näyttelijä näkyi olevan.

        Ja näyttikin siinä jotenkin anorektiselta, kasvoista ainakin. Oli aika uusi elokuva.


      • cillamc
        jeps.. kirjoitti:

        En tunnistanut tätä näyttelijää mistään leffoista. Digiboksilta aloin eilen illalla katsoa lauantaina tallennettua Nora Robertsin trilleriä, niin siinähän tuo näyttelijä näkyi olevan.

        eilen. Pääosan esittäjä (Brittany) tuntui tutulta ja tänään huomasin netistä, että kyseessä on tämä surullisen kohtalon kokenut nuori nainen. Näytti todella hoikalta tässä elokuvassa.


    • Crishelle

      Brittany Murphy oli yksi mun suosikeista. Syystä tai toisesta juuri tänään mieleeni tuli kohtaus elokuvasta "Vuosi nuoruudestani", jossa Lisa haukkuu Daisyn pystyyn. (Lisaa näytteli Angelina Jolie ja Daisya Brittany Murphy). Entäs sitten kohtaus 8milesta, jossa Murphy näyttää keskaria, tai Uptown Girls?! Murphy on elävä legenda. Itkettää kamalasti, en koskaan tule unohtamaan Murphya... R.I.P!

      • eddie-fani for reva

        ei saa olla totta. itkettää niin pentheleesti


    • ...

      Brittany kuka? Koskaan kuullutkaan...

    • juttu vaiettu

      Dieettipillerijuttuja veikkaan minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe