www.iltalehti.fi
Voi harmi.. Niin nuori, kaunis ja lahjakaskin..
Brittany Murphy on kuollut, sydän pysähtyi... =o(
10
901
Vastaukset
- kuolla
noin nuorena tosta vaan? Onko mukana ollut huumeita, lääkkeitä vai syömishäiriö vai mikäköhän aiheutti sydämen pysähtymisen?
- brittany-fan
En tiedä mikä syy. Tiedän vaan sen että Brittany oli yksi minun lempinäyttelijöistä! Tykkäsin todella monista leffoista missä hän oli, juuri hänen takiaan. Todella kaunis, lahjakas, iloinen ja ihana ihminen, vaikken henk koht tuntenutkaan. Harmittaa todella paljon, kun kuulin tuosta niin tuntui että kyyneleet tulevat silmiini väkisin...
- sekö vei?
brittany-fan kirjoitti:
En tiedä mikä syy. Tiedän vaan sen että Brittany oli yksi minun lempinäyttelijöistä! Tykkäsin todella monista leffoista missä hän oli, juuri hänen takiaan. Todella kaunis, lahjakas, iloinen ja ihana ihminen, vaikken henk koht tuntenutkaan. Harmittaa todella paljon, kun kuulin tuosta niin tuntui että kyyneleet tulevat silmiini väkisin...
Taisi syömishäiriö viedä naiselta hengen...?
Sairasta, että laihuutta ihannoidaan. ... - jeps..
sekö vei? kirjoitti:
Taisi syömishäiriö viedä naiselta hengen...?
Sairasta, että laihuutta ihannoidaan. ...En tunnistanut tätä näyttelijää mistään leffoista. Digiboksilta aloin eilen illalla katsoa lauantaina tallennettua Nora Robertsin trilleriä, niin siinähän tuo näyttelijä näkyi olevan.
- kalahuuli
jeps.. kirjoitti:
En tunnistanut tätä näyttelijää mistään leffoista. Digiboksilta aloin eilen illalla katsoa lauantaina tallennettua Nora Robertsin trilleriä, niin siinähän tuo näyttelijä näkyi olevan.
Ja näyttikin siinä jotenkin anorektiselta, kasvoista ainakin. Oli aika uusi elokuva.
- cillamc
jeps.. kirjoitti:
En tunnistanut tätä näyttelijää mistään leffoista. Digiboksilta aloin eilen illalla katsoa lauantaina tallennettua Nora Robertsin trilleriä, niin siinähän tuo näyttelijä näkyi olevan.
eilen. Pääosan esittäjä (Brittany) tuntui tutulta ja tänään huomasin netistä, että kyseessä on tämä surullisen kohtalon kokenut nuori nainen. Näytti todella hoikalta tässä elokuvassa.
- Crishelle
Brittany Murphy oli yksi mun suosikeista. Syystä tai toisesta juuri tänään mieleeni tuli kohtaus elokuvasta "Vuosi nuoruudestani", jossa Lisa haukkuu Daisyn pystyyn. (Lisaa näytteli Angelina Jolie ja Daisya Brittany Murphy). Entäs sitten kohtaus 8milesta, jossa Murphy näyttää keskaria, tai Uptown Girls?! Murphy on elävä legenda. Itkettää kamalasti, en koskaan tule unohtamaan Murphya... R.I.P!
- eddie-fani for reva
ei saa olla totta. itkettää niin pentheleesti
- ...
Brittany kuka? Koskaan kuullutkaan...
- juttu vaiettu
Dieettipillerijuttuja veikkaan minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969