Missä viipyy Hannun ...

... videointi käydystä valuuttakaupasta? Hänhän on luvannut todistaa clubin käyneen voitollista valuuttakauppaa. Missä se todistus on nyt? Onko viranomaisrikolliset ja rahasuvut taas päässeet vetään välistä?

Onhan se perkules vieköön kumma, kun EOK kertoo sivuillaan, että videoinnille ei ole mitään estettä. Nyt Hannu jolkottelee vapaalla, mutta ei viitti niin paljon vaivaa nähdä, että tekis yhden, vain yhden ainoan noin tunnin videon ja päästäisi jäsenet silleen pälkähästä.

Hannu ääneen!

Ja mitaan ette voi...

22

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes yrittää

      Tuhmu yrittää esiintyä Adana...

    • 20+1

      yksityisesti jäsenelle,ei pökäleille

      • cinemascope400%

        Spielberg on tulossa ohjaamaan videon kunhan muilta töiltään pääsee. Joten malttia capitatoverit! Vain parasta parhaille.


    • hetkellä

      jäsenille uskotellaan Hannun tarvitsevan joulurauhan rankan koettelemuksen päälle. Mitäpä väliä 10.000 jäsenen joulurauhalla on, pääasia että Hannun joulu on rauhallinen.

      Kummasti ne halut Hannun kuulemiseen katosivat. Videon tekokin kestäisi korkeintaan tunnin, sanoi Hannu. Päästäkää Hannu ääneen, niin asiat selviävät!

      • että Hande

        on vain silmänlumeeksi "vapautettu". Todellisuudessa tuota kansan vapahtajaa rahasukujen ikeestä pidetään tiukasti vangittuna nomenklatuuran salaisistakin salaisimmassa on- ja offshore tyrmässä. Eihän sitä tällaisissa olosuhteissa nyt mitään videoita saa tehtyä.

        Ja nyt tulee kuuma paljastus: Euroopan Oikeusmurhan Keskusvirasto toimii tässä asiassa likaisen työn tekijänä - heidän kätyrinsä ovat ensi kädessä vastuussa vapahtajamme eristämisessä todellisuudesta ja hänen uskollisten kannattajiensa salakavalan systemaattisesta harhaanjohtamisesta tarkkaan suunnitellulla disinformaatiolla ja suoranaisella sumutuksella! Eihän tästä asiasta enää viime aikaisen "tiedotuksen" valossa ota selvää itse Belsebuubikaan - eli jo ovat rahasuvut ja korpit onnistuneet paremmin kuin hyvin kansan harhaanjohtamisessa Oikeusmurhan Keskusviraston harhatiedotuksen avulla. Ei voi kuin ihailla...


    • 19
      • video_hannu

        Hannu ei uskalla käyttää videokameraa koska siihen on voitu asentaa viranomaisrikollisten toimesta vaikka mitä mikrofoneja tai kamera


      • foliopipo
        video_hannu kirjoitti:

        Hannu ei uskalla käyttää videokameraa koska siihen on voitu asentaa viranomaisrikollisten toimesta vaikka mitä mikrofoneja tai kamera

        Kolmella kympillä kamerakännykkä marketista ja parilla eurolla foliota päälle ja video valmiiksi.


      • ... haukuin mutsin, kun se oli antanu mulle vanhan akan nimen. Se Raili tuntu niin vanhalta, niin vanhalta, kuin vaan vanha voi olla.

        Kysyin siltä, jotta onko reilua, kun sun kakaras on kiivenny Moron Rokille ja siellä olis pitäny laittaa lippu, jossa on nimi? En muuten uskaltanu tulla alas sieltä ihan tosta vaan. Silmät piti peittää pahoissa paikoissa ja luottaa taluttajaan.

        Ja mitaan ette voi...


      • eventt
        RailiSuominen kirjoitti:

        ... haukuin mutsin, kun se oli antanu mulle vanhan akan nimen. Se Raili tuntu niin vanhalta, niin vanhalta, kuin vaan vanha voi olla.

        Kysyin siltä, jotta onko reilua, kun sun kakaras on kiivenny Moron Rokille ja siellä olis pitäny laittaa lippu, jossa on nimi? En muuten uskaltanu tulla alas sieltä ihan tosta vaan. Silmät piti peittää pahoissa paikoissa ja luottaa taluttajaan.

        Ja mitaan ette voi...

        Mun äidin sisko on Raili. Itseasiassa ainoa Raili jonka tunnen. Helpottaako jos kerron, että se
        on äidin isosisko ja 74 - vuotias. Eino, ei mulla aiheuta Raili mitään ikäassosiaatiota.
        Toi Railis people taas sitten on aiheuttanut ihan muuta nimelle :D


      • eventt kirjoitti:

        Mun äidin sisko on Raili. Itseasiassa ainoa Raili jonka tunnen. Helpottaako jos kerron, että se
        on äidin isosisko ja 74 - vuotias. Eino, ei mulla aiheuta Raili mitään ikäassosiaatiota.
        Toi Railis people taas sitten on aiheuttanut ihan muuta nimelle :D

        ... otin etunimekseni Ada. Se on erään vanhan mummelin nimi. Se mummeli olis nyt jo jotain 110 vuotta, mutta on tietty kellahtanu. Nykyään kun katselee lasten kasteilmoituksia, niin nimi Ada vilahtelee siellä tosi tiuhaan. Joten toivoa on vielä, että se Raili -nimikin tulis joskus vielä muotiin. Ja sittenhän mä olisin POP.

        Ja mitaan ette voi...


      • Kauko Partio.
        RailiSuominen kirjoitti:

        ... otin etunimekseni Ada. Se on erään vanhan mummelin nimi. Se mummeli olis nyt jo jotain 110 vuotta, mutta on tietty kellahtanu. Nykyään kun katselee lasten kasteilmoituksia, niin nimi Ada vilahtelee siellä tosi tiuhaan. Joten toivoa on vielä, että se Raili -nimikin tulis joskus vielä muotiin. Ja sittenhän mä olisin POP.

        Ja mitaan ette voi...

        mutta tämä on hyvä...tuskinpa nuoremmat ovat kuulleetkaan.

        http://www.youtube.com/watch?v=c-C9GsHmrFc


      • eventt
        RailiSuominen kirjoitti:

        ... otin etunimekseni Ada. Se on erään vanhan mummelin nimi. Se mummeli olis nyt jo jotain 110 vuotta, mutta on tietty kellahtanu. Nykyään kun katselee lasten kasteilmoituksia, niin nimi Ada vilahtelee siellä tosi tiuhaan. Joten toivoa on vielä, että se Raili -nimikin tulis joskus vielä muotiin. Ja sittenhän mä olisin POP.

        Ja mitaan ette voi...

        Ada on kyllä aika seksikäs juttu. Tiedä sitten mikä siinä on mutta kummasti pörhöttää pallikarvoja.
        ( Ei, en tarkoita nyt sua tai sun kirjoituksiasi täällä. Yleisesti ottaen siis seksikäs nimi )


      • Hehhee..
        video_hannu kirjoitti:

        Hannu ei uskalla käyttää videokameraa koska siihen on voitu asentaa viranomaisrikollisten toimesta vaikka mitä mikrofoneja tai kamera

        ..olipa osuva heitto!!


      • Kummin kaima
        eventt kirjoitti:

        Mun äidin sisko on Raili. Itseasiassa ainoa Raili jonka tunnen. Helpottaako jos kerron, että se
        on äidin isosisko ja 74 - vuotias. Eino, ei mulla aiheuta Raili mitään ikäassosiaatiota.
        Toi Railis people taas sitten on aiheuttanut ihan muuta nimelle :D

        Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että HANNU on rikollinen


    • Mr Toppila

      Oikeasti, tämä tästä vielä puuttuisi: Sanomat24-tuutista pullahtaisi Mikko Juntusen koostama kolmetuntinen pläjäys, jossa Hannu antaisi tuliterän tarjousläppärin äärellä tunnin kommentoidun treidausnäytöksen höystettynä Pitkäsen, Juntusen ja Kavoniuksen parhailla. Pipsit paukkuisivat ja rahasukujen edustajat pierisivät verta.

      Viihdearvo kantaisi vuosien taakse kiikkustoolissa naareskeltavaksi, mutta todistusarvo tasan nolla.

      Entä totuus Hannun suusta 15 minuutin tilityksenä? Sitä kyllä arvostaisin suuresti.
      Hannu ääneen!

    • ... setä ei tule puolustamaan Hannua yleisön huutaessa; "Hannu ääneen, kerta vapaalla jolkottaa!"

      Kavoniuksen olis helppoa, jos vaan haluja ja mielikuvistusta löytyisi, todeta mm. seuraavaa: Hannun edun mukaista ei ole tulla todistamaan yhtän mitään ennen tulevia oikeudenkäyntejä. Hannu ei voi videolla todistaa, koska Hannun, epäiltyjen, "petetyksi itsensä tuntevien jäsenten" ja oikeuslaitoksen edun mukaista ei ole, että Hande toisi esitutkintamateriaalia julkisuuteen. Huom! etenkin ton oikeuslaitoksen ja jäsenten asemaa pitäisi plörinöissä korostaa. Se meinaan toisi uskottavuutta. Sit se vois vähän höpöttää pääepillyn oikeusturvasta.... yms. yms..

      Kyllä uunotettuihin tarinat uppois ihan täysillä.

      PS. Tuolla jossakin sanottiin, että Kavonius seuraa nyt silmä tarkkana tätä forumia. Se ukko on seurannu tätä forumia jo melkoisen tovin, kuin kuuta nousevaa ja heittäny omaa shittiään keskustelujen joukkoon jopa omalla nimellään. Mitenhän lie sillä on aikaa keikkua forumeilla, kun sen pitäisi paneutua Handen asioiden hoitamiseen?

      Ja mitaan ette voi...

      • ankarampi itkonen

        voi voi hannu...muista aina ottaa varmuuskopiot...eikö tämä opeteta jo ala-asteen atk tunnilla? no tämäkin asia kertoo jo paljon hannun osaamisesta...


      • Mr Toppila

        voisi ajatella, olisiko aihetta kysyä, joskohan se on todennut tilanteen ja heittänyt viihteelle.
        Ehkä se on saanut näppeihinsä viimeiset Panaman rekisteripaperit.


      • 4+9
        Mr Toppila kirjoitti:

        voisi ajatella, olisiko aihetta kysyä, joskohan se on todennut tilanteen ja heittänyt viihteelle.
        Ehkä se on saanut näppeihinsä viimeiset Panaman rekisteripaperit.

        vai mitä toppila?


      • Mr Toppila
        4+9 kirjoitti:

        vai mitä toppila?

        Näin joulun hyvän sanoman kunniaksi:
        Hyvää ja viihteellistä joulua palstan lukijoille. Erottelematta.


    • kyllätulee

      odottele rauhassa :-)..................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe