Naapurin tätiä 3: Annen kanssa mökillä

Naapurin poika

Palataan aikaan ennen kahta tämän sarjan ensimmäistä osaa...
Tämä tapahtui ollessani 14 kesäinen.

Olimme kaverini Markon kanssa suunnitelleet jo kauan lähtöä heidän mökilleen, ja olimme molemmat innoissamme siitä, että nyt pääsisimme sinne. Itse olin myös erityisen innoissani siitä, että kaverini äiti, Anne lähtisi mukaamme. Markon isä, Markku oli taas kerran työmatkalla.

Lähdimme matkaan puolenpäivän tienoilla, Anne ajoi, Marko istui edessä ja minä yksin takapenkillä. Koko kesä oli ollut helteinen ja tänäänkin ilma oli tukahduttavan kuuma.
"Huh, kun on taas paahtava ilma!" -Anne sanoi kun olimme olleet matkalla tunnin verran. Annella oli päällään tiukka tummansininen toppi, ja katselin henkeäni haukkoen, kun hikipisarat helmeilivät Annen paljailla kiiltävillä, ruskettuneilla hartijoilla ja olkapäillä. Kertakaikkisen seksikäs näky. Annen paksut, tummanruskeat hiukset valuivat penkin ja selän väliin. Korjasin hiukan asentoani, jotta pystyin penkin ylitse vilkuilemaan Annen isoja tissejä. Näky sai kyrpäni kovettumaan shortseissani. Suljin silmäni ja hengitin syvään.. tuosta kypsästä naisesta olin haaveillut niin monet kerrat. Anne katsahti minuun nopeasti peruutuspeilistä, oli varmaan huomannut kuinka katselin häntä.

Pysähdyimme eräälle kioskille syömään jäätelöt. Ostimme jäätelöt ja istuuduimme terassille. Anne nuoli mehujäätään nauttivan näköisenä. Katselin kuinka Annen punaiset, paksut huulet liukuivat edestakaisin.
"Mmmh.. kylläpä tekee hyvää, viilentää kivasti" -Anne huokaisi, ja minulla oli pitelemistä, ettei stondikseni paljastunut shortsien pullottamisesta. Jatkoimme matkaa syötyämme jäätelöt ja saavuimmekin melko pian mökille. Mökki oli uusi, edelliskesänä rakennettu hirsimökki. Näkymät järvelle olivat upeat ja rannassa komeili sauna.
"Nyt mennää kyl heti uimaan!" -Marko hihkaisi, kun hyppäsimme autosta ulos. Otimme pyyhkeemme ja juoksimme rantaan. Vesi oli juuri sopivan viileää ja roiskutimme vettä toistemme päälle ja pulikoimme innoissamme vedessä. Anne käveli rantaan mustissa bikineissä ja katselin kyrpä kovana miten hänen nänninsä paistoivat ylöosan läpi. Anne oli rasvannut ihonsa, ettei palaisi auringossa, joten hänen ihonsa kiilsi entistäkin seksikkäämmin kun hän käveli laiturille.
"Mä tiijän! Ollaan vesihippaa!" -Marko huudahti yhtäkkiä. "Äiti tuu säki!" -se jatko innoissaan. Minä ajattelin aluks, että idea oli lapsellinen, mutta kun Anne sukelsi veteen niin olin ehdottomasti mukana.
"Mä voin olla eka!" -mä huusin ja Marko sukelsi samantien veden alle. Lähdin Annen perään ja sainkin hänet nopeasti kiinni. Otin hänet takaa päin syliini ja tarrasin hänen suuriin rintoihinsa. Hyväilin peukaloillani Annen terhakoita nännejä nylonbikineiden läpi, ja Anne katsoi minua ihmetystä silmissään.
"Lopeta, Marko voi nähdä!" -Anne sihahti, samalla hetkellä kun Marko ilmaantui esiin veden alta vähän matkan päässä. Peliä jatkui jonkun aikaa, kunnes oli aika lähteä syömään. Päivä kului rattoisasti touhuillessa kaikkea ja minulta ihaillessa Annea. Annekin vilkuili minua useasti sivusilmällä.

Illan suussa Anne puki tuulipuvun päälleen ja ilmoitti lähtevänsä lenkille.
"Mä voisin itseasias lähtee mukaan, ei oo tullu käytyy pariin päivään" -sanoin, ja kysyin lähtisikö Markokin.
"En mä jaksa, menkää te, mä jään pelaa pleikkaa" -Marko ilmoitti välinpitämättömän näköisenä, ja niin lähdimme Annen kanssa kahdestaan lenkkipolulle. Lähdimme hölkkäämään, vilkuillen toisiamme sivusilmällä jatkuvasti. Katselin kuinka Annen rinnat pomppivat askeleiden tahdissa ylös-alas. Parin kilometrin matkan jälkeen Anne hidasti vauhtia ja sanoi
"Pysähdytään hetkeks lepäämään" Etsimme hyvän paikan vähän matkan päästä polusta, heinikon keskeltä, johon asetuimme istuskelemaan. Anne otti tuulitakkinsa päältään, ja juttelimme niitä näitä.
"Sä taidat pitää mun rinnoista, kun katselet niitä kokoajan" -Anne sanoi, kuin ohimennen.
"Öhh.. joo, onhan noi ihan kivat" -sain sanotuksi. Anne otti kädestäni kiinni ja vei sen rinnalleen.
"Kokeile nyt ihan rauhassa" -Anne sanoi ja hymyili lempeästi. Aloin tunnustelemaan Annen tissiä kädelläni, ja pian Anne jo riisuikin paitansa. En voinut uskoa silmiäni. Edessäni istui aikuinen, isorintainen ja kaunis nainen, josta olin unelmoinut niin monet kerrat. Tarrasin Annen tisseihin kaksin käsin ja aloin muovailemaan niitä käsissäni. Anne avasi rintaliivinsä ja pudotti ne heinikkoon. Menin lähemmäs ja Anne painoi pääni rintoihinsa. Aloin nuolemaan Annen pyöreitä rintoja kiihkeästi, pyörittelin kieltäni Annen turvonneiden nännien ympärillä, välillä ottaen nännin suuhuni ja imien voimakkaasti. Purin Annen tissejä leikkisästi ja välillä nuolaisen himoiten. Anne otti T-paitani päältäni ja laittoi sen syrjään. Hän alkoi suudella minua kiihkeästi, ja vastasin suudelmaan. Tunsin Annen kuumat, pehmeät, täyteläiset huulet omillani ja Annen kielen seikkailevan suussani ja omaa kieltäni vasten.

Anne riisui tuulihousunsa ja käski minunkin riisuutua. Pudotin shortsini heinikkoon ja tarrasin Annen vyötäisiltä kiinni. Laskeuduin polvilleni Annen pakaroita hivellen ja vedin hampaillani Annen stringit alas. Anne oli ajellut pillunsa huolellisesti, jättäen vain pienen karvakolmion klitoriksen yläpuolelle. Näky sai minut kiihottumaan entisestään ja työnsin sormeni Annen kostuneeseen pilluun. Työntelin edestakaisin muutaman kerran saaden aikaan kiimaisia voihkaisuja. Nuolin Annen kiimaista pillua, ja voihkinta voimistui entisestään.
"Mä haluan munaa!" -Anne suhahti kiimaisena ja tarrasi kaluuni kädellään. Hän runkkasi muutaman vedon ja otti kyrpäni suuhunsa. Annen täyteläiset huulet liukuivat kyrpäni vartta pitkin sulavasti edestakaisin. Anne pyöritteli kieltään terskani ympärillä himoitsevan näköisenä ja imi yhä kovemmin.
"Nussi mua nyt" -Anne ähkäisi kiimaisena ja asettui kontalleen heinikkoon. Menin hänen taakseen ja työnsin kyrpäni takaapäin tuohon kosteaan pilluun. Anne voihkaisi kovaan ääneen, ja pyysi minua naimaan kovaa. Aloin liu'uttamaan kyrpääni edestakaisin ja tunsin kuinka Annen pillu supisteli kaluni vartta vasten samalla, kun Anne huusi täyttä kurkkua ja päästi mitä kiimaisempia äännähdyksiä. Vetäisin kyrpäni Annen pillusta ja kävin makuulleni maahan. Anne tajusi heti mistä oli kyse ja hieroi klitoristaan edessäni. Hän asettui päälleni ja levitti häpyhuuliaan niin, että kaluni pääsi lipumaan hänen pilluunsa. Sitten hän aloitti kiihkeän ratsastamisen, voihkien samalla kuin viimesitä päivää. Anne piteli paksuista hiuksistaan kiinni ja haroi niitä hampaat irvessä hän murisi orgasmin kourissa ja siirsi kätensä rinnoilleen ja alkoi pyöritellä noita ihania, pyöreitä tissejä käsissään, katselin haltioissani Annen touhuja, kun hän siirsi toisen käden etusormensa suuhunsa ja wonkasi todella kiimaisen kuuloisena. Tunsin hänen saavan orgasmin samaan aikaan kun spermani lähtivät liikkeelleni ja pumppasin lastini Annen kiimaiseen pilluun. Anne lysähti voipuneena heinikolle viereeni...

5

9968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahe

      Siis miten sä osaat tehdä näin hyviä juttuja? Onko tää ihan totta?

      • Naapurin poika

        Tottakai näitä on hiukan paisuteltu ja dramatisoitu, mutta sanotaanko, että "perustuu tosi tapahtumiin" :]


    • Elthon

      tää on ihan saatanan hyvä, jatka samaan malliin!!

      • Naapurin poika

        Kiitos kehuista, tämä kolmas osa on omasta mielestänikin tähän astisista seksinovelleistani paras =)


      • GoGA

        Noi tarinat on aivan saatanan hyviä oikeesti ;)
        Susta tulee selvästikin kirjailija isona :D
        Jatka samaan malliin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      468
      3406
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3401
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      138
      2955
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2272
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2140
    6. 199
      1520
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1261
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      87
      1254
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe