Eli Vistassani on seuraavanlainen ongelma: En pysty kuuntelemaan yhtäaikaisesti Youtubesta musiikkia tai ylipäätään katsomaan mistäänpäin nettiä videoita äänien kanssa ja soittamaan musiikkia Windows Media Playerillä.. Jos kuuntelen musiikkia WMP:ssä ja laitan Youtubessa videon pyörimään, niin videossa ei kuulu ääni. Jos taas laitan Youtubessa videon pyörimään, niin WMP ei pysty soittamaan mp3 tiedostoja samanaikaisesti. Tällöin WMP:ssä tulee seuraavanlainen virheilmoitus "Windows Media Player kohtasi ongelman toistaessaan tiedostoa. Saat lisätietoja napsauttamalla WWW-ohjetta." Ja WWW-osoite, mitä se tarjoaa näyttää tältä: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/webhelp/default.aspx?&mpver=11.0.6002.18111&id=C00D11B1&contextid=216&origi...
En myöskään voi laittaa selaimellani kahta Youtube videota pyörimään yhtäaikaisesti. Jos laitan niin toisesta ei kuulu ääni ja kuva myös usein pysähtyy noin 5 sekunnin kuluttua. Olen yrittänyt päivittää äänikortin ajureita, mutta Vista sanoo niiden olevan ajantasalla.
Koneeni on kannettava Hewlett-Packard DV5-1199eo, jonka specsit ovat seuraavanlaiset: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01581832&lc=en&dlc=sv&cc=se&lang=sv&product=3819775
Mitäköhän voisi tehdä?
Ongelmia äänien kanssa
Grandimies
1
189
Vastaukset
- samankaltainen ongel
ma kuin mua vaivaa.
Tallissa on kaksi autoa ja minun pitäisi henkilökohtaisesti
tänä iltana ajaa toinen Rovaniemelle ja toinen Hankoon.
Mitenkähän saisin homman hoidettua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969