Eli Vistassani on seuraavanlainen ongelma: En pysty kuuntelemaan yhtäaikaisesti Youtubesta musiikkia tai ylipäätään katsomaan mistäänpäin nettiä videoita äänien kanssa ja soittamaan musiikkia Windows Media Playerillä.. Jos kuuntelen musiikkia WMP:ssä ja laitan Youtubessa videon pyörimään, niin videossa ei kuulu ääni. Jos taas laitan Youtubessa videon pyörimään, niin WMP ei pysty soittamaan mp3 tiedostoja samanaikaisesti. Tällöin WMP:ssä tulee seuraavanlainen virheilmoitus "Windows Media Player kohtasi ongelman toistaessaan tiedostoa. Saat lisätietoja napsauttamalla WWW-ohjetta." Ja WWW-osoite, mitä se tarjoaa näyttää tältä: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/webhelp/default.aspx?&mpver=11.0.6002.18111&id=C00D11B1&contextid=216&origi...
En myöskään voi laittaa selaimellani kahta Youtube videota pyörimään yhtäaikaisesti. Jos laitan niin toisesta ei kuulu ääni ja kuva myös usein pysähtyy noin 5 sekunnin kuluttua. Olen yrittänyt päivittää äänikortin ajureita, mutta Vista sanoo niiden olevan ajantasalla.
Koneeni on kannettava Hewlett-Packard DV5-1199eo, jonka specsit ovat seuraavanlaiset: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01581832&lc=en&dlc=sv&cc=se&lang=sv&product=3819775
Mitäköhän voisi tehdä?
Ongelmia äänien kanssa
Grandimies
1
203
Vastaukset
- samankaltainen ongel
ma kuin mua vaivaa.
Tallissa on kaksi autoa ja minun pitäisi henkilökohtaisesti
tänä iltana ajaa toinen Rovaniemelle ja toinen Hankoon.
Mitenkähän saisin homman hoidettua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263478
- 801708
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561142- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52957Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795