Alteams Laihia / kaatuuko koko firma?

dartxie

Huolestuneena olen seuraillut, kuinka Alteams lomauttelee ja irtisanoo työntekijöitään. Onko koko firma lopettamassa Laihialla? Ei hyvältä näytä.......
Ja taas työttömyys kasvaa...

11

4038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KESTÄÄ::::

.

eli kellä on miljuunat taskussa

.

• tumput

miljuunat on oikeiden housujen taskuissa

• no minä

Kyllä luulis firiman pystys pysyvän,eikö siinä oo meleko uus kivijalaka,ja uuret jouluvalokki,ei ollu yhtää lamppua sammuksis,kun katellin niitä .

• kaatumaan:::???

.

niin ainahan sen voi nostaa takaisin pystyyn :)

.

• pystyyn
        kaatumaan:::??? kirjoitti:

.

niin ainahan sen voi nostaa takaisin pystyyn :)

.

Jos kaikki viedään vaikka Intian sijasta Afrikkaan, siellä kun on kuulemma vielä kovempia monen alan ammattimiehiä. Parempia kuin kiinalaiset ja intialaiset yhteensä, jos meidän päättäjätkin ovat sitä mieltä melkein harvase päivä.

• Anonyymi

Kuulemma suunnitelmissa siirtää Laihian yksikkö Alteamsin Puolan tehtaalle. Pääkonttorin siirtoakin harkitsevat kuulemma.

• Anonyymi

eikös firman omista kuusakoski oy ettei se ny taida kaatua

• Anonyymi

Suuri asiakas haluaa Puolan tehdasta vahvistettavan reippaasti.

• Anonyymi

intia on hieno paikka. kannattaa käydä....sen komeuden ulkopuolelle kun viitsii muutaman kilometrin ajaa vuokra-autolla esimerkiksi selviää karu totuus. kadut täynnä sontaa ja ihmiset asuu siellä se on varmaan 2% kansasta kun kerää hillot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

intia on hieno paikka. kannattaa käydä....sen komeuden ulkopuolelle kun viitsii muutaman kilometrin ajaa vuokra-autolla esimerkiksi selviää karu totuus. kadut täynnä sontaa ja ihmiset asuu siellä se on varmaan 2% kansasta kun kerää hillot

Suomen yrityksiltä "pyytämät" maksut ajaa aika paljon juuri mm..metalliteollisuuden yrityksiä kolmansiin maihin kun siellä on halpatyövoiman lisäksi raaka-ainetta ja sähkökustannukset mm..halvat. eipä tuo nyt enää mikään uutinen ole. en ymmärrä miksi suomi ei voisi hieman tukea metalli/valimo teollisuutta suomessa sekä ala-lajeja kautta rantain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen yrityksiltä "pyytämät" maksut ajaa aika paljon juuri mm..metalliteollisuuden yrityksiä kolmansiin maihin kun siellä on halpatyövoiman lisäksi raaka-ainetta ja sähkökustannukset mm..halvat. eipä tuo nyt enää mikään uutinen ole. en ymmärrä miksi suomi ei voisi hieman tukea metalli/valimo teollisuutta suomessa sekä ala-lajeja kautta rantain

Suomen valtio on ollut aina pikkusen huono tukemaan yrityksiä,allteams kuuluu onneksi konserniin johon kuuluu mm..kuusakoski oy luulen että toiminta jatkuu vaikka vaikuttaa pahasti siltä että jonkunlainen lama on näkyvissä. palkoissakaan ei ole nousua luvassa mutta hinnat on nousussa eli talvesta on tulossa monelle karu...orpo ja purra hymyilee silti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe