Sopiva kumppani,

Kuu Oinaassa.

Kuka osais sanoa, mikä merkki ois sopiva aurinko Härkä naiselle?

14

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkämasiina

      Kirjoitin todella pitkän selostuksen kaikista merkeistä mutta sitten tuli kuningas epäonnistuminen internetin ihmeellisessä maailmassa ja homma kaatui. :( vastaan siis lyhyesti: kolme parasta kauris, neitsyt ja oinas minulla. Vesimies myös. Ai joo ja jousimies... Tuli useampi :D

      • Härkämasiina

        Tähän siis pari sanaa jokaisesta ystävä tai miestuntemus pohjalta

        Oinas
        Ei koskaan tylsä, joskus välinpitämätön eikä aina empatiakykyä. Hyvää seksiä.

        Härkä
        Liian samanlainen, tylsä.

        Kaksonen
        Hauska, hyökkäävä, saa nauramaan

        Leijona
        Todella vaikea persoona ainakin minulle. Saa koko ajan mielistellä jotta olisi tyytyväinen.

        Rapu
        Mielenkiintoista juttuseuraa

        Neitsyt
        Mukavaa juttuseuraa mutta ehkä hieman jyrää alleen.

        Vaaka
        Ihana mielialan nostaja mutta pitkässä juoksussa myös jättää varjoonsa.

        Jousimies
        Mahtava keskustelija, osaa kuunnella ja kertoa asiat niinkuin näkee. Kekseliäs. Oli paras ystäväni joskus.

        Kauris
        Realistinen, ihana musta huumori, yhtenevät tavoitteet tulevaisuudessa, hellä.

        Vesimies
        Hauska, luotettavin ystäväni. Entinen mieheni oli todella valmis kaikkeen.


      • Härkämasiina
        Härkämasiina kirjoitti:

        Tähän siis pari sanaa jokaisesta ystävä tai miestuntemus pohjalta

        Oinas
        Ei koskaan tylsä, joskus välinpitämätön eikä aina empatiakykyä. Hyvää seksiä.

        Härkä
        Liian samanlainen, tylsä.

        Kaksonen
        Hauska, hyökkäävä, saa nauramaan

        Leijona
        Todella vaikea persoona ainakin minulle. Saa koko ajan mielistellä jotta olisi tyytyväinen.

        Rapu
        Mielenkiintoista juttuseuraa

        Neitsyt
        Mukavaa juttuseuraa mutta ehkä hieman jyrää alleen.

        Vaaka
        Ihana mielialan nostaja mutta pitkässä juoksussa myös jättää varjoonsa.

        Jousimies
        Mahtava keskustelija, osaa kuunnella ja kertoa asiat niinkuin näkee. Kekseliäs. Oli paras ystäväni joskus.

        Kauris
        Realistinen, ihana musta huumori, yhtenevät tavoitteet tulevaisuudessa, hellä.

        Vesimies
        Hauska, luotettavin ystäväni. Entinen mieheni oli todella valmis kaikkeen.

        Skorpioni ja kalat hyviä ystäviä molemmat,
        Skopu
        Hyökkäävä, aggressiivinen, iloinen, luotettava.

        Kalat
        Empaattinen, antelias, kuuntelee, ei kuitenkaan niin luotettava

        Anteeksi näin monessa osassa mutta netissä on nyt jotain vikaa niin laitoin näin...


      • Kiittäen.
        Härkämasiina kirjoitti:

        Skorpioni ja kalat hyviä ystäviä molemmat,
        Skopu
        Hyökkäävä, aggressiivinen, iloinen, luotettava.

        Kalat
        Empaattinen, antelias, kuuntelee, ei kuitenkaan niin luotettava

        Anteeksi näin monessa osassa mutta netissä on nyt jotain vikaa niin laitoin näin...

        Oli kerran suhde Neitsyt-mieheen, taisi olla jotain Vesimiestä miehessä, syntynyt 22.9.1939 Lapinlahti, pidän vanhemmista. Sven Stenberg teki yhteiskartan, kaikki oli täydellistä. Neitsyt valitsi kuitenkin naisen, jolla oli statusta ammatissaan, miehen mielestä, naisella omaisuutta myös, raha siis ratkaisi. Mies kulkee messuilla auttamassa ihmisiä, puhumalla , (Vesimies).
        Neitsyt-miehessä ei taida olla huumoria tarpeeksi Härkä-naiselle.
        Kalat on taivaallinen, mutta yksi nainen ei riitä miehelle, ja rahaa pitää olla naisella myös.
        Vastamerkkinä Skorpioni voisi olla paikallaan. Kaurista en ole tapaillut, kuin harrastusten piirissä, ovat aina olleet yrittäjiä, työtätekeviä puurtajia, reipashenkisiä. Rapu-miehen kanssa kommunikointi ei onnistu, minut ymmärretään aina väärin, mistä se johtuu? Luulen ymmärtäväni Rapu-miestä, miksi hän ei ymmärrä Härkä-naista?


      • Härkämasiina
        Kiittäen. kirjoitti:

        Oli kerran suhde Neitsyt-mieheen, taisi olla jotain Vesimiestä miehessä, syntynyt 22.9.1939 Lapinlahti, pidän vanhemmista. Sven Stenberg teki yhteiskartan, kaikki oli täydellistä. Neitsyt valitsi kuitenkin naisen, jolla oli statusta ammatissaan, miehen mielestä, naisella omaisuutta myös, raha siis ratkaisi. Mies kulkee messuilla auttamassa ihmisiä, puhumalla , (Vesimies).
        Neitsyt-miehessä ei taida olla huumoria tarpeeksi Härkä-naiselle.
        Kalat on taivaallinen, mutta yksi nainen ei riitä miehelle, ja rahaa pitää olla naisella myös.
        Vastamerkkinä Skorpioni voisi olla paikallaan. Kaurista en ole tapaillut, kuin harrastusten piirissä, ovat aina olleet yrittäjiä, työtätekeviä puurtajia, reipashenkisiä. Rapu-miehen kanssa kommunikointi ei onnistu, minut ymmärretään aina väärin, mistä se johtuu? Luulen ymmärtäväni Rapu-miestä, miksi hän ei ymmärrä Härkä-naista?

        Rapu kätkee itsensä aluksi koska ovat ehkä enemmän tarkkailijoita. Varsinkin alussa, jos epäilevät saavansa siipeen niin menevät kuoreensa takaisin. Kauriit jotka tunnen.... ei yrittäjämateriaalia! :D toinen (ukkoni) valitettavan laiska ja aikaansaamaton. Hellä ja ihana silti, paras miehistämi tähän mennessä jos kemiasta puhutaan. Neitsyet kuulostavat juuri tuollaisilta statukseen tuijottajilta, itse tiedän 3 näin yhtäkkiä jotka vaihtoivat kumppanin juuri sen takia.


      • Syvällä kaipauksessa
        Härkämasiina kirjoitti:

        Rapu kätkee itsensä aluksi koska ovat ehkä enemmän tarkkailijoita. Varsinkin alussa, jos epäilevät saavansa siipeen niin menevät kuoreensa takaisin. Kauriit jotka tunnen.... ei yrittäjämateriaalia! :D toinen (ukkoni) valitettavan laiska ja aikaansaamaton. Hellä ja ihana silti, paras miehistämi tähän mennessä jos kemiasta puhutaan. Neitsyet kuulostavat juuri tuollaisilta statukseen tuijottajilta, itse tiedän 3 näin yhtäkkiä jotka vaihtoivat kumppanin juuri sen takia.

        Alan pikkuhiljaa lopettaa kumppanin etsimisen. Aurinko Kaksonen on ollut parhain kaikista, mutta sain todeta, että mies tulee lepäämään Härässä. Olen Härkä-Vaaka-Oinas.
        Ravusta puhutaan juuri noin, kuin kirjoitit, mielestäni miehen sielussa on jotain syvempää, se on niin syvää, että yhteys on mahdotonta. Syvässä hiljaisessa yksinäisyydessään tuntuu, tai voisi kuvitella asuvan pelko. Mitä tuo pelko voisi olla? Aivan kuin ei saisi mennä lähelle, häiritä rauhaa, olemassaoloaan. Vaikka kuinka olen, katson silmiin "Olen tässä, mitä tarvitset, ota yhteys, kaipaan sinua, yhteyttäsi." Onko Rapu-mies luotu elämään yksin?


      • Kylmä Rapu.
        Syvällä kaipauksessa kirjoitti:

        Alan pikkuhiljaa lopettaa kumppanin etsimisen. Aurinko Kaksonen on ollut parhain kaikista, mutta sain todeta, että mies tulee lepäämään Härässä. Olen Härkä-Vaaka-Oinas.
        Ravusta puhutaan juuri noin, kuin kirjoitit, mielestäni miehen sielussa on jotain syvempää, se on niin syvää, että yhteys on mahdotonta. Syvässä hiljaisessa yksinäisyydessään tuntuu, tai voisi kuvitella asuvan pelko. Mitä tuo pelko voisi olla? Aivan kuin ei saisi mennä lähelle, häiritä rauhaa, olemassaoloaan. Vaikka kuinka olen, katson silmiin "Olen tässä, mitä tarvitset, ota yhteys, kaipaan sinua, yhteyttäsi." Onko Rapu-mies luotu elämään yksin?

        Rapu ei pidä kiinnittyvistä kotinaisista. Hän elää suhteissa, joissa nainen elää vahvasti omaa elämäänsä, tekee uraansa. Rapu mies ei siis elä niin syvällä, vaan vain vapaana ja riippumattomana, häntä ei saa tarvita. Hän ei siedä lähelle tuloa, oloa, vaan naisen on elettävä omaa itsenäistä, vapaata elämäänsä myös. Kaksi uraa tekevää ihmistä kumppanuudessa. Minulle erikoisen kylmä suhde. Miksi aina puhutaan Ravun hellyydestä ja herkkyydestä, missä nuo ominaisuudet ilmentyvät?
        Arvoitus on siis ratkaistu. Vastaus olikin yksinkertaisempi, kylmä ja arkisempi, kuin kykenin ajattelemaan. Minulta meni kaksi ja puoli vuotta opiskelussa Rapu-miehessä. Pääsin vihdoin Rapu-miehestä eroon. Astrologia vaatii pitkiä opintoja, mutta varsinkin Kuu Ravussa vei erityisen kauan aikaa. Lopputulos ei enempi voisi tympiä.


      • Härkämasiina
        Kylmä Rapu. kirjoitti:

        Rapu ei pidä kiinnittyvistä kotinaisista. Hän elää suhteissa, joissa nainen elää vahvasti omaa elämäänsä, tekee uraansa. Rapu mies ei siis elä niin syvällä, vaan vain vapaana ja riippumattomana, häntä ei saa tarvita. Hän ei siedä lähelle tuloa, oloa, vaan naisen on elettävä omaa itsenäistä, vapaata elämäänsä myös. Kaksi uraa tekevää ihmistä kumppanuudessa. Minulle erikoisen kylmä suhde. Miksi aina puhutaan Ravun hellyydestä ja herkkyydestä, missä nuo ominaisuudet ilmentyvät?
        Arvoitus on siis ratkaistu. Vastaus olikin yksinkertaisempi, kylmä ja arkisempi, kuin kykenin ajattelemaan. Minulta meni kaksi ja puoli vuotta opiskelussa Rapu-miehessä. Pääsin vihdoin Rapu-miehestä eroon. Astrologia vaatii pitkiä opintoja, mutta varsinkin Kuu Ravussa vei erityisen kauan aikaa. Lopputulos ei enempi voisi tympiä.

        On romanttinen mitä tunnen yhtään... Kaveri mieheni kyselee minulta aina neuvoja (rapu) kuinka yllättää naisensa.


      • Härkämasiina
        Kiittäen. kirjoitti:

        Oli kerran suhde Neitsyt-mieheen, taisi olla jotain Vesimiestä miehessä, syntynyt 22.9.1939 Lapinlahti, pidän vanhemmista. Sven Stenberg teki yhteiskartan, kaikki oli täydellistä. Neitsyt valitsi kuitenkin naisen, jolla oli statusta ammatissaan, miehen mielestä, naisella omaisuutta myös, raha siis ratkaisi. Mies kulkee messuilla auttamassa ihmisiä, puhumalla , (Vesimies).
        Neitsyt-miehessä ei taida olla huumoria tarpeeksi Härkä-naiselle.
        Kalat on taivaallinen, mutta yksi nainen ei riitä miehelle, ja rahaa pitää olla naisella myös.
        Vastamerkkinä Skorpioni voisi olla paikallaan. Kaurista en ole tapaillut, kuin harrastusten piirissä, ovat aina olleet yrittäjiä, työtätekeviä puurtajia, reipashenkisiä. Rapu-miehen kanssa kommunikointi ei onnistu, minut ymmärretään aina väärin, mistä se johtuu? Luulen ymmärtäväni Rapu-miestä, miksi hän ei ymmärrä Härkä-naista?

        Sai minut ajattelemaan... Miksi et oinasta etsisi? Koin todella ihanan suhteen oinaan kanssa juuri tuon päättäväisyyden saralla. Toki on riitoja mutta arki ei ole tylsää.


      • Rauhaa etsimässä.
        Härkämasiina kirjoitti:

        Sai minut ajattelemaan... Miksi et oinasta etsisi? Koin todella ihanan suhteen oinaan kanssa juuri tuon päättäväisyyden saralla. Toki on riitoja mutta arki ei ole tylsää.

        Luultavaa on, että olen käynyt elämänkoulua kohtaamalla noita Neitsyt-, Rapu-, Kaksonen- ja Jousimiesmiehiä, Leijonaakin Mars-nuorukaisissa. Olisiko ne nyt opittu?
        Voisin laittaa deitti-ilmoituksen, mutta transiiteissa lukee miesihanteeni olevan henkistymässä, eikä deittailu ole sallittua noin kukaties vuoteen. Tuleeko viimeisenä vastaan Kauris-pappi ? Tai Härkä-mies ja yhdessä laitamme kasvimaatamme kuntoon? Kukaties Rapu-tutkija, jonka hiljaisuus luo kotiimme rauhan?


      • Mikä merkki sopii?
        Rauhaa etsimässä. kirjoitti:

        Luultavaa on, että olen käynyt elämänkoulua kohtaamalla noita Neitsyt-, Rapu-, Kaksonen- ja Jousimiesmiehiä, Leijonaakin Mars-nuorukaisissa. Olisiko ne nyt opittu?
        Voisin laittaa deitti-ilmoituksen, mutta transiiteissa lukee miesihanteeni olevan henkistymässä, eikä deittailu ole sallittua noin kukaties vuoteen. Tuleeko viimeisenä vastaan Kauris-pappi ? Tai Härkä-mies ja yhdessä laitamme kasvimaatamme kuntoon? Kukaties Rapu-tutkija, jonka hiljaisuus luo kotiimme rauhan?

        Kaksonen-mies on minun henkinen kumppanini, mutta kuinka rakastaa miestä, jolle itsenäisyys tulee ensin? Kuinka rakkaus ilmentyy miehen ollessa itsenäinen? Minkälainen side on, kun ollaan vain varmalla pohjalla, aivankuin vanhat tutut, mutta parhaat yhdessä? Hyvää suhteessa, että molemmilla on Venus Härässä, paljon kosketusta. Pitääkö minun muuttua nyt?
        Astrologi Sven Stenberg kirjoitti : "Sinun pitää muuttua." No, oppia ikä kaikki, rakas Kaksosmieheni henkisesti samanlaiset rakastavaiset.


      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Härkämasiina kirjoitti:

        Tähän siis pari sanaa jokaisesta ystävä tai miestuntemus pohjalta

        Oinas
        Ei koskaan tylsä, joskus välinpitämätön eikä aina empatiakykyä. Hyvää seksiä.

        Härkä
        Liian samanlainen, tylsä.

        Kaksonen
        Hauska, hyökkäävä, saa nauramaan

        Leijona
        Todella vaikea persoona ainakin minulle. Saa koko ajan mielistellä jotta olisi tyytyväinen.

        Rapu
        Mielenkiintoista juttuseuraa

        Neitsyt
        Mukavaa juttuseuraa mutta ehkä hieman jyrää alleen.

        Vaaka
        Ihana mielialan nostaja mutta pitkässä juoksussa myös jättää varjoonsa.

        Jousimies
        Mahtava keskustelija, osaa kuunnella ja kertoa asiat niinkuin näkee. Kekseliäs. Oli paras ystäväni joskus.

        Kauris
        Realistinen, ihana musta huumori, yhtenevät tavoitteet tulevaisuudessa, hellä.

        Vesimies
        Hauska, luotettavin ystäväni. Entinen mieheni oli todella valmis kaikkeen.

        >Tähän siis pari sanaa jokaisesta ystävä tai miestuntemus pohjalta
        >
        >Oinas
        >Ei koskaan tylsä, joskus välinpitämätön eikä aina empatiakykyä. Hyvää seksiä.


        Onko sinulle juolahtanut mieleen, että sinun tuntemiesi ihmisten ominaisuudet eivät välttämättä liity mitenkään heidän syntymäaikoihinsa? Joka kahdestoista mies on Oinas. Suomessakin 16-60-vuotiaita oinasmiehiä on satatuhatta. Ovatko he kaikki hyviä seksissä? Onko sinulla ollut niin paljon erimerkkisiä seksikumppaneita, että voit yleistää, että kaikki Oinaat ovat parempia seksissä kuin muut?

        Vai voisiko olla niin, että jokainen on oma persoonallisuutensa, eikä ihmisiä voi niputtaa jonkun kivikautisen kansanperinteen mukaisiin lokeroihin?


    • ghjg

      Vitsi mua naurattaa käyä kyllä lukemasa näitä astrologia juttuja :D uskotteko te ihan oikiasti, että jokainen on orjallisesti oman horoskooppimerkkinsä kaltanen luonteeltaan?

      Olen oinas, enkä todellakaan koskaan ole tuntenut itseäni kuvausten kaltaiseksi. En ymmärrä näitä johtajatyyppi, itsekäs, rauhaton tai itsepäinen -termejä? En löydä itseäni yhdestäkään nuista. Ja 6.4 on syntymäpäiväni.

      • Koko kartta/historia

        Kuu, Venus, Mars ja Merkurius ohjaa elämääsi enemmän, kuin aurinkosi.
        Puhumattakaan kasvatuskodistasi, lapsuudestasi, geeneistäsi, vanhempiesi onnellisesta avioliitosta.
        L.E.P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe