Tiedätkö mitään Suomenkielisiä kirjoja mitkä voisivat auttaa kaunokirjoituksessa tai muita yleisiä työkirjoja mistä voisi jotain oppia kirjoittamaan selveämmin ja paremmin.
Kiitos lukemisesta ja jos haluat vähän enemmän tietoja mitä oikein etsin, heitä vaan kysymys tai pari.
Aloitteleva kirjailija etsii auttavia kirjoja
7
841
Vastaukset
"Aiotko kirjailijaksi". Kirjoitettu 1930-luvulla, mutta ajattoman pätevä.
- Ian Dowel
Olen jo lukenut Mika Waltarin hakutako kirjailijaksi ainakin kolme kertaa, on tosi hyvä kirja, tiedätkö muita samanlaisia?
ja kiitos vastauksesta - Röhkimä
Ian Dowel kirjoitti:
Olen jo lukenut Mika Waltarin hakutako kirjailijaksi ainakin kolme kertaa, on tosi hyvä kirja, tiedätkö muita samanlaisia?
ja kiitos vastauksestaSillanpään Hurskas kurjuus. Kirjailija ei ole se Jari, vaan Frans Emil, kaiketi jo etesmennyt.
- Ynjemi Nyhtänköljä
Ian Dowel kirjoitti:
ja kiitos vastauksestaSilmiin osui lähikirjaston hyllyssä metrin verran kirjoittamisoppaita, tekijöinä Tuurista Waltariin. Mitäpä jos keskustelisit ongelmastasi oman kirjastonhoitajasi kanssa?
- Siitä vaan
Ian Dowel kirjoitti:
ja kiitos vastauksestaon kirjoittanut myös oppaan, niin oudolta kuin se saattaa kuulostaakin. En ole itse lukenut, mutta eräs kirjoittava tuttavani pitää raamattunaan. Kirjan nimeä en tiedä.
- katselulla
luulisi lähtevän aluksi
tekstin teko luistamahan... - Kirjaltaja
Tällä pärjäät: Claes Anderssonin: Luova mieli. Innostava, hauska. elämänläheinen, Ja sitten vaan , antaa palaa! Jos ei tekstiä synny, niin sitten ei mikään auta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920