kompromissit katkeroittavat...

riittämätön?

olen seurustellut muutaman vuoden ajan miehen kanssa, joka ei halua seksiä samalla tavoin kuin minä. olen tullut torjutuksi suhteemme aikana varmasti satoja kertoja. ja silloin kun harvoin seksiä harrastamme, poikaystäväni on hyvin estynyt, en esim. saa koskaan suuseksiä tms.

itsetuntoni oli loistava kun aloitimme seurustelun, mutta nykyään koen inhoa itseäni kohtaan todella usein. satuttaa, kun saa ikinä kuulla olevani seksikäs (poikaystävän mielestä sen sanominen on kornia). en myöskään voi tehdä mitään, mikä auttaisi poikaystävääni syttymään. vaikka pukeutuisin upeisiin alusvaatteisiin ja menisin makaamaan sänkyyn haarat levällään, poikaystäväni tulisi todennäköisesti vain halaamaan. oloni on riittämätön. ...vaikka järkeni ja poikaystäväni sanovatkin ettei vika ole minussa, suhtaudun silti itseeni kamalan kriittisesti. olen myös muuttunut hyvin mustasukkaiseksi, jonka en koe olevani luontaista itselleni.

poikaystäväni mukaan olisi hirveän julmaa ja itsekästä erota toimimattoman seksin takia, eikä hän oikein käsitä, miten ja miksi hänen haluttomuutensa on vaikuttanut omakuvaani. uskon kyllä, että poikaystäväni haluaisi muuttua. hän jopa suostui käymään pari kertaa seksuaaliterapiassa (jota ei kuitenkaan halunnut jatkaa, koska koki sen turhaksi) ja välillä pinnistellen kertoo, että olen nätti. ...suhteemme on muuten periaattessa oikein toimiva ja sen vuoksi tekee niin kipeää, kun yksi osa-alue ei ole kunnossa.

pelkään, että jos jään tähän suhteeseen katkeroidun ja muutun jollakin tapaa hirveäksi ihmiseksi. pelkään myös, että petän poikaystävääni. olen hirveän herkkä muiden miesten seksuaalisille imarteluille baareissa. olen ihan sulaa vahaa, jos joku sanoo haluavansa minua. ...toisaalta mahdollinen ero pelottaa, pelkään etten löydä ketään sopivampaa ihmistä itselleni.

1

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misip

99% ihmisten välisistä liitoista päättyy juuri tuohon ongelmaan!
      Avioliitot, seurustelusuhteet, avoliitot jne.
      Seksi on mutkatonta ja molempia "ravitsevaa", jos suhde on kunnossa ja ihmiset tuntevat toisensa.
      Se jopa kestää syrjähypyt molemminpuolin, jos on tunneside rakentunut tarpeeksi vahvaksi.
      Tunnesiteet voi nopeasti "rapauttaa" juuri sillä, että antaa toisen tuntea olevan niin huono, ettei seksikään onnistu. Nopein tapa päätyä eroamaan!
      Poikaystäväsi on tainnut elää sellaisessa maailmassa, jossa seksi ja seksuaalisuus ovat olleet tabu?
      Äiti ja tädit ovat opettaneet hänelle maailmankuvaa ja nyt aikuisena on hänen hyvin vaikea päästä siitä irti.
      Sinä joka suhtaudut seksiin rakkauden kannalta ja mutkattomasti on vaikea ymmärtää.
      Sinulla on nyt kaksi vaihtoehtoa.
      Yrität hyväksyä asiat ja saada poikaystäväsi suhtautumaan itseensä ja seksuaalisuuteen toisin.
      Voit kyllä kuvitella millaista työtä sinun pitää tehdä jos kuvittelet olevasi yhtälainen hänen kanssaan ja saavasi orgasmin rakastellessanne.
      Voisiko kuvitella hänen esim. nuelevan sinua, joka on varmin tae naisen orgasmiin?
      En ihan oikeasti näe mitään sellaista kirjoituksesi perusteella, miksi jatkaa suhdetta.
      "Peräkammarin pojat" koostuvat juuri näistä.
      Jos haluat pilata elämäsi jatkossakin, niin tee ihmeessä lapsi tai kaksi hänen kanssaan.
      Älä kuitenkaan odota, että sinä mitään mihihkään sanot!
      Äiti ja lukemattomat tädit sanelee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      367
      1821
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1638
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1338
    4. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      930
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      401
      878
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      69
      869
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      714
    8. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      666
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      53
      656
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27