kompromissit katkeroittavat...

riittämätön?

olen seurustellut muutaman vuoden ajan miehen kanssa, joka ei halua seksiä samalla tavoin kuin minä. olen tullut torjutuksi suhteemme aikana varmasti satoja kertoja. ja silloin kun harvoin seksiä harrastamme, poikaystäväni on hyvin estynyt, en esim. saa koskaan suuseksiä tms.

itsetuntoni oli loistava kun aloitimme seurustelun, mutta nykyään koen inhoa itseäni kohtaan todella usein. satuttaa, kun saa ikinä kuulla olevani seksikäs (poikaystävän mielestä sen sanominen on kornia). en myöskään voi tehdä mitään, mikä auttaisi poikaystävääni syttymään. vaikka pukeutuisin upeisiin alusvaatteisiin ja menisin makaamaan sänkyyn haarat levällään, poikaystäväni tulisi todennäköisesti vain halaamaan. oloni on riittämätön. ...vaikka järkeni ja poikaystäväni sanovatkin ettei vika ole minussa, suhtaudun silti itseeni kamalan kriittisesti. olen myös muuttunut hyvin mustasukkaiseksi, jonka en koe olevani luontaista itselleni.

poikaystäväni mukaan olisi hirveän julmaa ja itsekästä erota toimimattoman seksin takia, eikä hän oikein käsitä, miten ja miksi hänen haluttomuutensa on vaikuttanut omakuvaani. uskon kyllä, että poikaystäväni haluaisi muuttua. hän jopa suostui käymään pari kertaa seksuaaliterapiassa (jota ei kuitenkaan halunnut jatkaa, koska koki sen turhaksi) ja välillä pinnistellen kertoo, että olen nätti. ...suhteemme on muuten periaattessa oikein toimiva ja sen vuoksi tekee niin kipeää, kun yksi osa-alue ei ole kunnossa.

pelkään, että jos jään tähän suhteeseen katkeroidun ja muutun jollakin tapaa hirveäksi ihmiseksi. pelkään myös, että petän poikaystävääni. olen hirveän herkkä muiden miesten seksuaalisille imarteluille baareissa. olen ihan sulaa vahaa, jos joku sanoo haluavansa minua. ...toisaalta mahdollinen ero pelottaa, pelkään etten löydä ketään sopivampaa ihmistä itselleni.

1

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misip

      99% ihmisten välisistä liitoista päättyy juuri tuohon ongelmaan!
      Avioliitot, seurustelusuhteet, avoliitot jne.
      Seksi on mutkatonta ja molempia "ravitsevaa", jos suhde on kunnossa ja ihmiset tuntevat toisensa.
      Se jopa kestää syrjähypyt molemminpuolin, jos on tunneside rakentunut tarpeeksi vahvaksi.
      Tunnesiteet voi nopeasti "rapauttaa" juuri sillä, että antaa toisen tuntea olevan niin huono, ettei seksikään onnistu. Nopein tapa päätyä eroamaan!
      Poikaystäväsi on tainnut elää sellaisessa maailmassa, jossa seksi ja seksuaalisuus ovat olleet tabu?
      Äiti ja tädit ovat opettaneet hänelle maailmankuvaa ja nyt aikuisena on hänen hyvin vaikea päästä siitä irti.
      Sinä joka suhtaudut seksiin rakkauden kannalta ja mutkattomasti on vaikea ymmärtää.
      Sinulla on nyt kaksi vaihtoehtoa.
      Yrität hyväksyä asiat ja saada poikaystäväsi suhtautumaan itseensä ja seksuaalisuuteen toisin.
      Voit kyllä kuvitella millaista työtä sinun pitää tehdä jos kuvittelet olevasi yhtälainen hänen kanssaan ja saavasi orgasmin rakastellessanne.
      Voisiko kuvitella hänen esim. nuelevan sinua, joka on varmin tae naisen orgasmiin?
      En ihan oikeasti näe mitään sellaista kirjoituksesi perusteella, miksi jatkaa suhdetta.
      "Peräkammarin pojat" koostuvat juuri näistä.
      Jos haluat pilata elämäsi jatkossakin, niin tee ihmeessä lapsi tai kaksi hänen kanssaan.
      Älä kuitenkaan odota, että sinä mitään mihihkään sanot!
      Äiti ja lukemattomat tädit sanelee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe