Musta Leski (Theresa Russell)

ondinen kupla

Bob Rafelsonin ohjaama Musta Leski, pääosissa Theresa Russell ja DebraWinger on elokuva jota en oo ny nähny taas vuosiin. Löytyisköhän siitä missään päin nettiä mitään pätkiä, yhteen aikaan oli Youtubessa, mut ne on poistettu.
Joo, tiedän että voi ladata jostain, mut ei mun koneelle....

5

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max T W

Miksi haluat pätkiä etkä koko leffaa?

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/181125/Black-Widow/Product.html

Muistan aina sen kohdan, jossa Debra Winger sanoi: " En voi kilpailla hänen kanssaan ulkoisilla avuilla".
      Noh, olihan Theresa Russell upea ilmestys tuohon aikaan, mutta ei Debrakaan nyt niin rupsahtanut vielä ollut...olikohan casting aivan onnistunut kuitenkaan...

Well, hyvä leffa.

• ondinen kupla

Mun mielestä casting oli mitä onnistunein - Theresa Russell on näytelly muissakin vastaavissa jutuissa arvoituksellista ja vähän outoa naikkosta, en ny muista niitten nimiä, yks oli Nicolas Roegin "Track 29", no sitä ei kyl helpolla löydä mistään, miespääosassa Gary Oldman; Russell on sellanen hienosyinen pienillä eleillä ja ilmeillä näyttelevä ihminen, joka osaa alleviivaamatta sanoa paljon ja olla dramaattinen, kuvaan kuuluu se ulkonen kauneus joka ei oo kuitenkaan tavanomasta ja kaukana nykylaiheliini-silikonirintanäyttelijöiden tylsyydestä.

Winger taas sopi rooliinsa FBI:n eksperttinä, sellanen "tavallinen" arkirealistinen perustyttö ärsyttävän kiharoine kuontaloineen, joita se filmissä ite inhoo, ja sitte se alkaa jahdata tätä mystistä, glamuröösiä sarjamurhaajaa. Mun mielestä casting oli ihan nappiin ja olennainen osa elokuvan viehätystä.

Myös se kiehtoo et elokuvassa ei kertaakaan, Luojan kiitos, yritetä millään lailla liikaa selitellä mitään, esim sitä minkä takia tää Catherine (Russell) haluaa kivuttomasti ja melko pian naimisiin mentyään tappaa kullosenki uuden miehensä.

Mua myös kankaista, väreistä ja tyyleistä intohimosesti kiinnostuneena kiehtoo 80-luvun puolivälin kuteet elokuvassa, jatkuvasti vaihtuvat, ja erilaiset sisustustyylit ja tietty fiilinki joka on jotenki vähän sukua Miami Vicelle.

Tää elokuva on myös pienimuotonen ja samalla outo. Mut Track 29 (Väärillä raiteilla) on kyllä indie, ja lisäks täyskaheli.
        Sisustussilmällä katsottuna tooodella karmee makuuhuone ja olohuone täynnä tiimari-krääsää. 80-90-luvun jenkkiläiset vaaleet liilat kuteet etc.

• Max T W
        ondinen kupla kirjoitti:

Mun mielestä casting oli mitä onnistunein - Theresa Russell on näytelly muissakin vastaavissa jutuissa arvoituksellista ja vähän outoa naikkosta, en ny muista niitten nimiä, yks oli Nicolas Roegin "Track 29", no sitä ei kyl helpolla löydä mistään, miespääosassa Gary Oldman; Russell on sellanen hienosyinen pienillä eleillä ja ilmeillä näyttelevä ihminen, joka osaa alleviivaamatta sanoa paljon ja olla dramaattinen, kuvaan kuuluu se ulkonen kauneus joka ei oo kuitenkaan tavanomasta ja kaukana nykylaiheliini-silikonirintanäyttelijöiden tylsyydestä.

Winger taas sopi rooliinsa FBI:n eksperttinä, sellanen "tavallinen" arkirealistinen perustyttö ärsyttävän kiharoine kuontaloineen, joita se filmissä ite inhoo, ja sitte se alkaa jahdata tätä mystistä, glamuröösiä sarjamurhaajaa. Mun mielestä casting oli ihan nappiin ja olennainen osa elokuvan viehätystä.

Myös se kiehtoo et elokuvassa ei kertaakaan, Luojan kiitos, yritetä millään lailla liikaa selitellä mitään, esim sitä minkä takia tää Catherine (Russell) haluaa kivuttomasti ja melko pian naimisiin mentyään tappaa kullosenki uuden miehensä.

Mua myös kankaista, väreistä ja tyyleistä intohimosesti kiinnostuneena kiehtoo 80-luvun puolivälin kuteet elokuvassa, jatkuvasti vaihtuvat, ja erilaiset sisustustyylit ja tietty fiilinki joka on jotenki vähän sukua Miami Vicelle.

Tää elokuva on myös pienimuotonen ja samalla outo. Mut Track 29 (Väärillä raiteilla) on kyllä indie, ja lisäks täyskaheli.
        Sisustussilmällä katsottuna tooodella karmee makuuhuone ja olohuone täynnä tiimari-krääsää. 80-90-luvun jenkkiläiset vaaleet liilat kuteet etc.

"Mut Track 29 (Väärillä raiteilla) on kyllä indie, ja lisäks täyskaheli. "

Tyypillistä Roegia siis...noh ei sen kaikki "kaheleita" ole. Vahinko,että hyytyi Eurekan jälkeen 80-luvulla, oli yksi suosikkiohjaajiani(Performance, Kauhun kierre,Man who fell on earth,Eureka)

• Veteranfan

...kuudella eurolla.Siis tämä Bob Rafaelsonin ohjaama Black Widow(1986).

• ondinen kupla

Kiitos joo, hankin sen sitte ku hankin dvd-soittimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe