Bob Rafelsonin ohjaama Musta Leski, pääosissa Theresa Russell ja DebraWinger on elokuva jota en oo ny nähny taas vuosiin. Löytyisköhän siitä missään päin nettiä mitään pätkiä, yhteen aikaan oli Youtubessa, mut ne on poistettu.
Joo, tiedän että voi ladata jostain, mut ei mun koneelle....
Musta Leski (Theresa Russell)
5
790
Vastaukset
- Max T W
Miksi haluat pätkiä etkä koko leffaa?
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/181125/Black-Widow/Product.html
Muistan aina sen kohdan, jossa Debra Winger sanoi: " En voi kilpailla hänen kanssaan ulkoisilla avuilla".
Noh, olihan Theresa Russell upea ilmestys tuohon aikaan, mutta ei Debrakaan nyt niin rupsahtanut vielä ollut...olikohan casting aivan onnistunut kuitenkaan...
Well, hyvä leffa.- ondinen kupla
Mun mielestä casting oli mitä onnistunein - Theresa Russell on näytelly muissakin vastaavissa jutuissa arvoituksellista ja vähän outoa naikkosta, en ny muista niitten nimiä, yks oli Nicolas Roegin "Track 29", no sitä ei kyl helpolla löydä mistään, miespääosassa Gary Oldman; Russell on sellanen hienosyinen pienillä eleillä ja ilmeillä näyttelevä ihminen, joka osaa alleviivaamatta sanoa paljon ja olla dramaattinen, kuvaan kuuluu se ulkonen kauneus joka ei oo kuitenkaan tavanomasta ja kaukana nykylaiheliini-silikonirintanäyttelijöiden tylsyydestä.
Winger taas sopi rooliinsa FBI:n eksperttinä, sellanen "tavallinen" arkirealistinen perustyttö ärsyttävän kiharoine kuontaloineen, joita se filmissä ite inhoo, ja sitte se alkaa jahdata tätä mystistä, glamuröösiä sarjamurhaajaa. Mun mielestä casting oli ihan nappiin ja olennainen osa elokuvan viehätystä.
Myös se kiehtoo et elokuvassa ei kertaakaan, Luojan kiitos, yritetä millään lailla liikaa selitellä mitään, esim sitä minkä takia tää Catherine (Russell) haluaa kivuttomasti ja melko pian naimisiin mentyään tappaa kullosenki uuden miehensä.
Mua myös kankaista, väreistä ja tyyleistä intohimosesti kiinnostuneena kiehtoo 80-luvun puolivälin kuteet elokuvassa, jatkuvasti vaihtuvat, ja erilaiset sisustustyylit ja tietty fiilinki joka on jotenki vähän sukua Miami Vicelle.
Tää elokuva on myös pienimuotonen ja samalla outo. Mut Track 29 (Väärillä raiteilla) on kyllä indie, ja lisäks täyskaheli.
Sisustussilmällä katsottuna tooodella karmee makuuhuone ja olohuone täynnä tiimari-krääsää. 80-90-luvun jenkkiläiset vaaleet liilat kuteet etc. - Max T W
ondinen kupla kirjoitti:
Mun mielestä casting oli mitä onnistunein - Theresa Russell on näytelly muissakin vastaavissa jutuissa arvoituksellista ja vähän outoa naikkosta, en ny muista niitten nimiä, yks oli Nicolas Roegin "Track 29", no sitä ei kyl helpolla löydä mistään, miespääosassa Gary Oldman; Russell on sellanen hienosyinen pienillä eleillä ja ilmeillä näyttelevä ihminen, joka osaa alleviivaamatta sanoa paljon ja olla dramaattinen, kuvaan kuuluu se ulkonen kauneus joka ei oo kuitenkaan tavanomasta ja kaukana nykylaiheliini-silikonirintanäyttelijöiden tylsyydestä.
Winger taas sopi rooliinsa FBI:n eksperttinä, sellanen "tavallinen" arkirealistinen perustyttö ärsyttävän kiharoine kuontaloineen, joita se filmissä ite inhoo, ja sitte se alkaa jahdata tätä mystistä, glamuröösiä sarjamurhaajaa. Mun mielestä casting oli ihan nappiin ja olennainen osa elokuvan viehätystä.
Myös se kiehtoo et elokuvassa ei kertaakaan, Luojan kiitos, yritetä millään lailla liikaa selitellä mitään, esim sitä minkä takia tää Catherine (Russell) haluaa kivuttomasti ja melko pian naimisiin mentyään tappaa kullosenki uuden miehensä.
Mua myös kankaista, väreistä ja tyyleistä intohimosesti kiinnostuneena kiehtoo 80-luvun puolivälin kuteet elokuvassa, jatkuvasti vaihtuvat, ja erilaiset sisustustyylit ja tietty fiilinki joka on jotenki vähän sukua Miami Vicelle.
Tää elokuva on myös pienimuotonen ja samalla outo. Mut Track 29 (Väärillä raiteilla) on kyllä indie, ja lisäks täyskaheli.
Sisustussilmällä katsottuna tooodella karmee makuuhuone ja olohuone täynnä tiimari-krääsää. 80-90-luvun jenkkiläiset vaaleet liilat kuteet etc."Mut Track 29 (Väärillä raiteilla) on kyllä indie, ja lisäks täyskaheli. "
Tyypillistä Roegia siis...noh ei sen kaikki "kaheleita" ole. Vahinko,että hyytyi Eurekan jälkeen 80-luvulla, oli yksi suosikkiohjaajiani(Performance, Kauhun kierre,Man who fell on earth,Eureka)
- Veteranfan
...kuudella eurolla.Siis tämä Bob Rafaelsonin ohjaama Black Widow(1986).
- ondinen kupla
Kiitos joo, hankin sen sitte ku hankin dvd-soittimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987