Musta Leski (Theresa Russell)

ondinen kupla

Bob Rafelsonin ohjaama Musta Leski, pääosissa Theresa Russell ja DebraWinger on elokuva jota en oo ny nähny taas vuosiin. Löytyisköhän siitä missään päin nettiä mitään pätkiä, yhteen aikaan oli Youtubessa, mut ne on poistettu.
Joo, tiedän että voi ladata jostain, mut ei mun koneelle....

5

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max T W

Miksi haluat pätkiä etkä koko leffaa?

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/181125/Black-Widow/Product.html

Muistan aina sen kohdan, jossa Debra Winger sanoi: " En voi kilpailla hänen kanssaan ulkoisilla avuilla".
      Noh, olihan Theresa Russell upea ilmestys tuohon aikaan, mutta ei Debrakaan nyt niin rupsahtanut vielä ollut...olikohan casting aivan onnistunut kuitenkaan...

Well, hyvä leffa.

• ondinen kupla

Mun mielestä casting oli mitä onnistunein - Theresa Russell on näytelly muissakin vastaavissa jutuissa arvoituksellista ja vähän outoa naikkosta, en ny muista niitten nimiä, yks oli Nicolas Roegin "Track 29", no sitä ei kyl helpolla löydä mistään, miespääosassa Gary Oldman; Russell on sellanen hienosyinen pienillä eleillä ja ilmeillä näyttelevä ihminen, joka osaa alleviivaamatta sanoa paljon ja olla dramaattinen, kuvaan kuuluu se ulkonen kauneus joka ei oo kuitenkaan tavanomasta ja kaukana nykylaiheliini-silikonirintanäyttelijöiden tylsyydestä.

Winger taas sopi rooliinsa FBI:n eksperttinä, sellanen "tavallinen" arkirealistinen perustyttö ärsyttävän kiharoine kuontaloineen, joita se filmissä ite inhoo, ja sitte se alkaa jahdata tätä mystistä, glamuröösiä sarjamurhaajaa. Mun mielestä casting oli ihan nappiin ja olennainen osa elokuvan viehätystä.

Myös se kiehtoo et elokuvassa ei kertaakaan, Luojan kiitos, yritetä millään lailla liikaa selitellä mitään, esim sitä minkä takia tää Catherine (Russell) haluaa kivuttomasti ja melko pian naimisiin mentyään tappaa kullosenki uuden miehensä.

Mua myös kankaista, väreistä ja tyyleistä intohimosesti kiinnostuneena kiehtoo 80-luvun puolivälin kuteet elokuvassa, jatkuvasti vaihtuvat, ja erilaiset sisustustyylit ja tietty fiilinki joka on jotenki vähän sukua Miami Vicelle.

Tää elokuva on myös pienimuotonen ja samalla outo. Mut Track 29 (Väärillä raiteilla) on kyllä indie, ja lisäks täyskaheli.
        Sisustussilmällä katsottuna tooodella karmee makuuhuone ja olohuone täynnä tiimari-krääsää. 80-90-luvun jenkkiläiset vaaleet liilat kuteet etc.

• Max T W
        ondinen kupla kirjoitti:

Mun mielestä casting oli mitä onnistunein - Theresa Russell on näytelly muissakin vastaavissa jutuissa arvoituksellista ja vähän outoa naikkosta, en ny muista niitten nimiä, yks oli Nicolas Roegin "Track 29", no sitä ei kyl helpolla löydä mistään, miespääosassa Gary Oldman; Russell on sellanen hienosyinen pienillä eleillä ja ilmeillä näyttelevä ihminen, joka osaa alleviivaamatta sanoa paljon ja olla dramaattinen, kuvaan kuuluu se ulkonen kauneus joka ei oo kuitenkaan tavanomasta ja kaukana nykylaiheliini-silikonirintanäyttelijöiden tylsyydestä.

Winger taas sopi rooliinsa FBI:n eksperttinä, sellanen "tavallinen" arkirealistinen perustyttö ärsyttävän kiharoine kuontaloineen, joita se filmissä ite inhoo, ja sitte se alkaa jahdata tätä mystistä, glamuröösiä sarjamurhaajaa. Mun mielestä casting oli ihan nappiin ja olennainen osa elokuvan viehätystä.

Myös se kiehtoo et elokuvassa ei kertaakaan, Luojan kiitos, yritetä millään lailla liikaa selitellä mitään, esim sitä minkä takia tää Catherine (Russell) haluaa kivuttomasti ja melko pian naimisiin mentyään tappaa kullosenki uuden miehensä.

Mua myös kankaista, väreistä ja tyyleistä intohimosesti kiinnostuneena kiehtoo 80-luvun puolivälin kuteet elokuvassa, jatkuvasti vaihtuvat, ja erilaiset sisustustyylit ja tietty fiilinki joka on jotenki vähän sukua Miami Vicelle.

Tää elokuva on myös pienimuotonen ja samalla outo. Mut Track 29 (Väärillä raiteilla) on kyllä indie, ja lisäks täyskaheli.
        Sisustussilmällä katsottuna tooodella karmee makuuhuone ja olohuone täynnä tiimari-krääsää. 80-90-luvun jenkkiläiset vaaleet liilat kuteet etc.

"Mut Track 29 (Väärillä raiteilla) on kyllä indie, ja lisäks täyskaheli. "

Tyypillistä Roegia siis...noh ei sen kaikki "kaheleita" ole. Vahinko,että hyytyi Eurekan jälkeen 80-luvulla, oli yksi suosikkiohjaajiani(Performance, Kauhun kierre,Man who fell on earth,Eureka)

• Veteranfan

...kuudella eurolla.Siis tämä Bob Rafaelsonin ohjaama Black Widow(1986).

• ondinen kupla

Kiitos joo, hankin sen sitte ku hankin dvd-soittimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      121
      10332
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5040
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2221
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2068
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1601
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1412
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      27
      1050
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      1011
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe