CDON.COM

aprilli|2

Olisiko jollain tietoa onko k.o. firma CDON.COM, luotettava ja onko sitä edes olemassa. Tilasin sieltä elokuvan Bad Lieutenant, huokeaan hintaan. Olen yrittänyt lähettää sinne sähköpostia kysyäkseni
laskun maksunta (eräpäivä 30.12.2009), koska laskussa on merkintä 'HUOM! uusi tili
En tiedä mitä tuo merkitsee.
Huoleni on luultavasti turha.
Kuva on todella hyvä, Harvey Keitell tekee loistavan näyttelijäsuorituksen.

11

1664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolet pois

Tuo maininta uusi tili on vain siksi, että maksut kirjautuvat suoraan oikealle tilille.
      Jos maksaa vanhalle tilille, suorituksen näkyminen viivästyy ja saattaa aiheuttaa maksuhuomautuksen saapumisen.

• tilaaja11

Olen ostanut sieltä sekä cd-levyjä että dvd-levyjä. On luotettava kauppakumppani ja suhtkoht nopea. Discshop on kyllä nopeampi=)

• sgorden

• ei enää koskaan
        sgorden kirjoitti:

http://ostaverkossa.blogspot.com/2009/11/cdoncom.html
        Todella edullisia tarjouksia ja laskulla voi tilata..

Kun noin 15. tilauksellani maksamani summa palautettiin mitään ilmoittamatta kortille ja kotiin lähetettiin karhukirje maksamattomasta tilauksesta, sain tarpeekseni putiikista.

• w45wv65hv
    • po9ifgewi
      • bdp

Viitisen vuotta olen ollut asiakkaana ja ei ole ollut valittamista CDON:iin ,mutta Klarna on joskus liian innokas lähettämään karhuja.

• vingtetun

Ei ole luotettava firma,eikä yksistään vain minun mielestäni.Tosin voit itse vapaasti tilata ja asioida kyseisen firman kanssa,mutta omapa on sitten asiasi.

• Asiakas007
    • HyväKokemus

CDON.com on omien kokemusteni perusteella luotettava firma. Klarnan laskut ovat sikäli hyvä systeemi, että maksat vasta sen jälkeen kun olet saanut tavarat kotiin, et etukäteen. Tosin nykyisin CDON.comin laskuista vastaa Qliro, joka on samanlainen firma kuin Klarna. Siellä varsin hyvin elokuva- ja musiikkitarjonta etenkin jos haluaa koota joltain tietyltä bändiltä tai solistilta vanhempaa ja uudempaa tuotantoa.

CD-levyjen tilaamiseen sopii hyvin myös Levykauppa Äx
      http://www.levykauppax.fi/

• Hamstraaja

Mullakin on ihan hyviä kokemuksia CDON.comista. Oon tilannu kymmenittäin leffoja, musiikkia, useita puhelimia, pari tablettia ja muuta elektroniikkaa.
        Aspa toimii ihan kiitettävästi ja tavarat on aina tullu perille, mutta toimitusajat vois olla lyhyempiäkin.

Plussaa siitä, että niillä on usein hyviä alennuksia ja tarjouksia http://www.alekoodit.eu/kauppa/cdon/

Laskutukseen en osaa ottaa kantaa kun maksan aina etukäteen kortilla tai PayPalilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      134
      5632
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4133
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      9
      1745
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      1008
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      923
    6. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      64
      923
    7. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      135
      917
    8. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      80
      808
    9. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      110
      792
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      40
      786
    Aihe