CDON.COM

aprilli|2

Olisiko jollain tietoa onko k.o. firma CDON.COM, luotettava ja onko sitä edes olemassa. Tilasin sieltä elokuvan Bad Lieutenant, huokeaan hintaan. Olen yrittänyt lähettää sinne sähköpostia kysyäkseni
laskun maksunta (eräpäivä 30.12.2009), koska laskussa on merkintä 'HUOM! uusi tili
En tiedä mitä tuo merkitsee.
Huoleni on luultavasti turha.
Kuva on todella hyvä, Harvey Keitell tekee loistavan näyttelijäsuorituksen.

11

2373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolet pois

      Tuo maininta uusi tili on vain siksi, että maksut kirjautuvat suoraan oikealle tilille.
      Jos maksaa vanhalle tilille, suorituksen näkyminen viivästyy ja saattaa aiheuttaa maksuhuomautuksen saapumisen.

    • tilaaja11

      Olen ostanut sieltä sekä cd-levyjä että dvd-levyjä. On luotettava kauppakumppani ja suhtkoht nopea. Discshop on kyllä nopeampi=)

      • sgorden

      • ei enää koskaan
        sgorden kirjoitti:

        http://ostaverkossa.blogspot.com/2009/11/cdoncom.html
        Todella edullisia tarjouksia ja laskulla voi tilata..

        Kun noin 15. tilauksellani maksamani summa palautettiin mitään ilmoittamatta kortille ja kotiin lähetettiin karhukirje maksamattomasta tilauksesta, sain tarpeekseni putiikista.


    • w45wv65hv
    • po9ifgewi
      • bdp

        Viitisen vuotta olen ollut asiakkaana ja ei ole ollut valittamista CDON:iin ,mutta Klarna on joskus liian innokas lähettämään karhuja.


    • vingtetun

      Ei ole luotettava firma,eikä yksistään vain minun mielestäni.Tosin voit itse vapaasti tilata ja asioida kyseisen firman kanssa,mutta omapa on sitten asiasi.

    • Asiakas007
    • HyväKokemus

      CDON.com on omien kokemusteni perusteella luotettava firma. Klarnan laskut ovat sikäli hyvä systeemi, että maksat vasta sen jälkeen kun olet saanut tavarat kotiin, et etukäteen. Tosin nykyisin CDON.comin laskuista vastaa Qliro, joka on samanlainen firma kuin Klarna. Siellä varsin hyvin elokuva- ja musiikkitarjonta etenkin jos haluaa koota joltain tietyltä bändiltä tai solistilta vanhempaa ja uudempaa tuotantoa.

      CD-levyjen tilaamiseen sopii hyvin myös Levykauppa Äx
      http://www.levykauppax.fi/

      • Hamstraaja

        Mullakin on ihan hyviä kokemuksia CDON.comista. Oon tilannu kymmenittäin leffoja, musiikkia, useita puhelimia, pari tablettia ja muuta elektroniikkaa.
        Aspa toimii ihan kiitettävästi ja tavarat on aina tullu perille, mutta toimitusajat vois olla lyhyempiäkin.

        Plussaa siitä, että niillä on usein hyviä alennuksia ja tarjouksia http://www.alekoodit.eu/kauppa/cdon/

        Laskutukseen en osaa ottaa kantaa kun maksan aina etukäteen kortilla tai PayPalilla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe