Ensimmäinen seksinovellini (älkää olko ankaria)

Pikkutyttö

Mä istun koulun käytävällä, penkillä, oon menossa swedutunnille. Sä tuut käytävää pitkin ja mä tarkkailen sua sun jäädessä vastapäisen äikänluokan eteen kavereittes kanssa. Mä en ees ite tiiä, miks tarkkailen just sua, koska en oo ikinä kiinnittäny suhun erityisesti huomiota. Sä vilkuilet välillä muhun, ikäänkuin oisit huomannu mun kyyläyksen.
Mä keskityn hetkeks kavereihini, enkä ees älyä jonku istuvan viereeni. Mä havahdun siihen, ku sä asetat kätes mun reidelleni ja kumarrut kohti mua. Sä kun oot mua vähintäänki päätä pidempi. Mä suoristan automaattisesti ryhtini ja ristin jalkani. Sä liu'utat kättäs huomaamattomasti mun farkkuja pitkin lähemmäs mun vartaloa ja kuiskaat suu ihan kiinni mun korvassa: "Tulisitko sä mun mukaan..?" Mä en ensin osaa sanoa mitään, mä vaan käännyn kattomaa suhun ja yritän näyttää vähemmän puusta pudonneelta, ku oikeesti oon. "Haluisitsä?" sä kysyt röökinmakuset huulet melkeen mun huulillani. Sun sormet yrittää hapuilla johonki mun jalkojen väliin, mutta mä kysyn ensin ainoon tarpeeks viattoman kysymyksen, joka mieleeni tulee: "Missä?"
Sä melkeen pomppaat ylös ja vetäset mut ranteesta mukaas. "Tuu, mä näytän", sä vastaat ja lähet käytävän päässä olevaa eristysseinää kohti. Se on siinä yo-kirjotusten takia, sen toiselle puolelle ei sais mennä. Siitä huolimatta se vedät mut mukanas siirtoseinässä olevan oven kautta kielletylle puolelle, jossa sä viet mut mukaas koulun ahtaaseen vessaan.
Sä painat mut seinää vasten ja suutelet, maistut röökille. Sun kieles kiemurtelee meiän huulten välistä mun suuhun ja sun kädet hapuilee mun paidan alle. Sä painat mut lujempaa seinää vasten ottaen samalla kunnon otteen mun rinnastani. Mä tunnen sun kalus kovana ja sykkivänä sun housujes sisällä. Sä irrottaudut musta hetkeks ottaakses mun paidan pois. Sen jälkee mä kierrän käteni sun ympärilles ja painaudun suhun tiukkaan kiinni. Samalla, ku sä tappelet mun rintsikoitten kaa, mä riistän sulta paidan pois päältä. Sen jälkee mä kismailen sun treenattua rintaas ja sä saat vihdoin mun rintsikat pois. Mä räplään sun farkut auki samalla ku sä mun, ja koitan parhaani pitää näppini vielä jonkun aikaa poissa sun boxereistas. Sä suutelet mua kiihkeästi painaen mua samalla lujaa seinää vasten. Sä auot mun stringeissä olevia naruja mun kiskastessa sun boxerit kerralla kinttuihin. Mä tartun sun kaluus ja vetelen sitä pikkuhiljaa koko ajan nopeuttaen. Lopulta mun stringit putoo vessan lattialle ja me ollaan molemmat ihan alasti.
Sä suutelet mun kaulaa kerran ja painat mut sen jälkeen alas, pakotat ottamaan suihin. Ei mulla mitään sitä vastaan ole. Mä suutelen terskan päätä nopasti, sä ynähdät mielihyvästä. Mä otan sun kalus suuhuni ja imen, leikitellen samalla kielelläni sun mahtavan kullis pinnalla. Mä painan sitä poskeeni, en keskity mihinkään muuhun. Mä kuulen sun ähisevän nautinnollisesti, mutta lopulta sä pyydät mua lopettaan. Mä tottelen kuuliaisesti ja nousen ylös.
Sä katot mua hetken silmiin, suutelet sitten ja nostat syliis. Mä löydän jaloilleni tuen, mä oon ikäänkuin pingottuneena siihen seinän ja roskiksen väliin. Sä painat mua seinää vasten ja suutelet kaulaa. Sun sormes haparoi mun märässä haarovälissäni etsien aukkoa, josta pääsis sisään. Mä autan sua sen kaa ja kohta sä jo tunget kalus mun sisääni. Mun pillu tuntuu venyvän suhteettomiin mittasuhteisiin, mä voihkasen, enkä uskalla attoo sua silmiin. Sä vaiennat mut suutelemalla ja työnnät ittes niin syvälle kun menee. Sä alat liikkua edestakasin, sun sormet hyväilee mun vittuani ja toinen käsi pitää kiinni mun rinnastani. Sä siirryt suutelemaan mun kaulaa. Mä yritän olla mahollisimman rento. Sä painelet koko ajan kovempaa ja nopeempaa, mä en pysty enää vastustamaan voihkasuja, jotka tulvii ulos mun huuliltani. Kellot soi tunnin alkamisen merkiks, mutta sä oot vasta päässy alkuu. Mä yritän liikkua sun mukaas, mutta tää asento ei oo paras mahollinen siihen ja orgasmi alkaa lähestyä ihanasti. Sun silmät kiiluu, ku sä katot muhun,
sä painat mun koko kroppaa sitä seinää vasten hyväillen samalla mun vitun ympäristöä. Mä oon tosi lähellä orkkua ja kykenen enää vaan hymisemään tyytyväisyydestä. Mä nostan leukaani vähän ylöspäin, sä hyökkäät mun kaulan kimppuu ku paraski vampyyri ja työnnät niin kovaa, ku pystyt.
Vihdoin mä tuun orkkuun, mä en enää pysty pitämää kauempaa, mä taivun taaksepäin ja voihkin lujaa joka kerta sun työntäessäs kaluas ihan pohjaan asti. Mun kädet painaa sua koko ajan vasten mun vartaloani ja rintojani. Mä huokasen. Mun tarpeeni on tyydytetty.
Sä painelet vielä loppuun asti ja laukeat lopulta mun sisääni. Sä lasket mut alas ja suutelet mua vielä kerran suulle. Puettuas vaattet päälle sä vilkaset mua vielä kerran autuas hymy kasvoillas sen näkösenä, että aikoisit vielä sanoa jotain, mutta jätätki ajatukses omaks tiedokses ja lähet käytävään. Peiliin kattoessani mä huomaan, ettei mun kaulan normaalista väristä oo jäljellä paljoakaa. Mä kiinnitän hiuseni uuestaa ja laitan hupun päähäni, ettei kukaa huomais mun kaulaa.
Meiän ruotsinmaikka on vaihteeks myöhässä, kaikki muut tunnit on jo alkanu, mut meikäläiset vasta menee luokkaa. Mä kipitän äkkiä niitten perää ja hulvaton svedutunti höystettynä hulvattomilla kommenteilla mun kaulastani voi alkaa...

3

4860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merja

      Oletkos sama pikkutyttö kun tuolla teiniäidit palstalla?

      • Pikkutyttö

        en ole teiniäiti. oon kyllä kirjottanu sinnetänne eri nimellä, mutta ei siitä sen enempää. Pikkutyttö ei ole mulla mikään vakkarinimi.


    • Mä Vaan!

      TOI OLI SAIRAAN HYVÄ!
      VIIS TÄHTEE...
      Mä pystyin kuvittelee tossa mut ja mun ihastuksen!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe