Niin alkasin tässä miettiin ett mikä mahtaa olla kallein drinkki suomessa?
Kallein drinkki?
4
3661
Vastaukset
- Vähempi riittää
Yleisessä kielenkäytössä ”drinkillä” tarkoitettaneen lasiin valmiiksi annosteltua/sekoitettua alkoholijuoma-annosta. Anniskelupaikan puitteet vaikuttavat hintaan: ylellisen hotellin tai ravintolan baarissa joutuu juomastaan maksamaan tuntuvasti enemmän kuin hakiessaan juomansa Alkosta ja tekaistessaan drinkkinsä itse.
Alkon listoilta löytyy kohtalaisen kallis konjakki nimeltä Hennessy Paradis; sillä on hintaa 335 € / 0,7 l eli litrahinnaksi tulee noin 478,50 € ja yhden 40 cl:n moukun hinnaksi noin 19,15 €. Jos tuota konjakkia on tarjolla jossakin Kämpissä tai vastaavantasoisessa paikassa, saa kuvettaan kaivaa paljon syvemmällekin.
Alkon erikoisvalikoimasta saattaa ajoittain löytyä paljon kalliimpaakin tavaraa.- Vähempi riittää
>yhden 40 cl:n moukun hinnaksi noin 19,15 €
Tarkoitin tietenkin 4 cl:n moukkua (0,04 litraa).
Sorry! - jepjepjep...
Vähempi riittää kirjoitti:
>yhden 40 cl:n moukun hinnaksi noin 19,15 €
Tarkoitin tietenkin 4 cl:n moukkua (0,04 litraa).
Sorry!Niin ja onhan tuolla Hennessyn talolla "Richard Hennessy" nimikkokonu joka kristallipullosta lasiin kaadettuna maksaa esim. allekirjoittaneen duunipaikassa 4cl/185€.
- Köyhä mutta viisas
jepjepjep... kirjoitti:
Niin ja onhan tuolla Hennessyn talolla "Richard Hennessy" nimikkokonu joka kristallipullosta lasiin kaadettuna maksaa esim. allekirjoittaneen duunipaikassa 4cl/185€.
The Macallan 55 Year in Lalique hinta 8497,70e, tekee siis yli 12100€/litra.
Tästä voi vääntää helposti 4cl paukun joka maksaa aika hunajaa. Jos lasketaan normaalien kertoimien mukaan hintaa tullee noin 1200-1300€ paukku. Maistuu kuulemma aika hyvälle, itse en ole päässyt edes haistamaan saati sitten maistamaan.
Löytyy tai ainakin löytyi vielä viime vuonna Alkon Argadian vitriinistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810