Niin alkasin tässä miettiin ett mikä mahtaa olla kallein drinkki suomessa?
Kallein drinkki?
4
3275
Vastaukset
- Vähempi riittää
Yleisessä kielenkäytössä ”drinkillä” tarkoitettaneen lasiin valmiiksi annosteltua/sekoitettua alkoholijuoma-annosta. Anniskelupaikan puitteet vaikuttavat hintaan: ylellisen hotellin tai ravintolan baarissa joutuu juomastaan maksamaan tuntuvasti enemmän kuin hakiessaan juomansa Alkosta ja tekaistessaan drinkkinsä itse.
Alkon listoilta löytyy kohtalaisen kallis konjakki nimeltä Hennessy Paradis; sillä on hintaa 335 € / 0,7 l eli litrahinnaksi tulee noin 478,50 € ja yhden 40 cl:n moukun hinnaksi noin 19,15 €. Jos tuota konjakkia on tarjolla jossakin Kämpissä tai vastaavantasoisessa paikassa, saa kuvettaan kaivaa paljon syvemmällekin.
Alkon erikoisvalikoimasta saattaa ajoittain löytyä paljon kalliimpaakin tavaraa.- Vähempi riittää
>yhden 40 cl:n moukun hinnaksi noin 19,15 €
Tarkoitin tietenkin 4 cl:n moukkua (0,04 litraa).
Sorry! - jepjepjep...
Vähempi riittää kirjoitti:
>yhden 40 cl:n moukun hinnaksi noin 19,15 €
Tarkoitin tietenkin 4 cl:n moukkua (0,04 litraa).
Sorry!Niin ja onhan tuolla Hennessyn talolla "Richard Hennessy" nimikkokonu joka kristallipullosta lasiin kaadettuna maksaa esim. allekirjoittaneen duunipaikassa 4cl/185€.
- Köyhä mutta viisas
jepjepjep... kirjoitti:
Niin ja onhan tuolla Hennessyn talolla "Richard Hennessy" nimikkokonu joka kristallipullosta lasiin kaadettuna maksaa esim. allekirjoittaneen duunipaikassa 4cl/185€.
The Macallan 55 Year in Lalique hinta 8497,70e, tekee siis yli 12100€/litra.
Tästä voi vääntää helposti 4cl paukun joka maksaa aika hunajaa. Jos lasketaan normaalien kertoimien mukaan hintaa tullee noin 1200-1300€ paukku. Maistuu kuulemma aika hyvälle, itse en ole päässyt edes haistamaan saati sitten maistamaan.
Löytyy tai ainakin löytyi vielä viime vuonna Alkon Argadian vitriinistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990