Amfetamiini on kepinitorissa vain mielialaa rauhoitta annos

Kepinitor on pahasta

Onko muuten tietoa, että onko amfetamiinia mikä määrä tässä kepinitorissa.
Kun kokeilin viime sunnuntaina kepinitoria 10 tablettia 25 gramman tableteina tuli sellainen olo että kuolee ja oli muitakin tosi vaarallisia amfetamiinin ja kepinitorin muiden ainesten vieroitusoireita.
Onneksi en kuolut kuitenkaan, mutta toiste en ota enää koskaan kepinitoria tuota 10 tablettia.
Ei olisi pitänyt kokeilla kepinitoria viime sunnuntaina kymmentä tablettia, mutta kokeilua ei siksi että en olisi kokeillut.
Kepinitor on pahasta vain silloin jos maksa vaurioituu, ja saa amfetamiinista aivoverenvuoron.
Ja muitakin todella vaarallisia oireita on kepinitorin ylliannotuksessa.
En suosittele kenelekkään teistä, että ottaisitte tuon mainitsemani 10 tablettia kepinitoria yliannostuksena.
Koska se tekee aika hirveen olon, mutta ei onneksi kuolemaa kuitenkaan.
Jos ottaa 100 tablettia 25 gramman kepinitor tablettia, en tiedä minkä vaikutuksen siitä saa.
Ei varmasti kuolemaa ainakaan, mutta kokemuksia en ota tuosta 100:sta kepinitor tabletista 25 gramman kepinitor tableteista, kun sen ottaa yliannostuksena.

17

5690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r

      puhut varmaan ketipinorista?

      • Amfetamiinia

        Tarkoitin tätä kepinitoria onko siinä 0,6 milligrammaa amfetamiinia.


    • Orionni

      http://www.laakekortti.fi/Medicine.aspx?m=18783&i=ORION PHARMA_KETIPINOR

      1. MITÄ KETIPINOR ON JA MIHIN SITÄ KÄYTETÄÄN

      Ketipinor kuuluu psykoosilääkkeisiin. Sitä käytetään skitsofrenian hoitoon. Sitä käytetään myös kaksisuuntaisen mielialahäiriön maanisen vaiheen hoidossa.

      Skitsofrenia on psyykkinen sairaus, johon kuuluvat ajattelun, tunnereaktioiden ja käyttäytymisen häiriöt. Skitsofrenian oireita voivat olla esimerkiksi aistiharhat (esim. äänten kuuleminen) ja oudot ja pelottavat ajatukset. Kaksisuuntaisen mielialahäiriön maanisen vaiheen oireita ovat esimerkiksi voimakas hyvänolontunne tai kiihtyneisyys, kiihtynyt ajatuksenjuoksu, liiallinen energisyys, vähentynyt unentarve ja voimakas ärtyneisyys. Ketipinor-tabletit lievittävät näitä oireita.

      • Kepinitor

        Kepinitorissa ei ole siis yhtään amfetamiinia vai onko?


      • Joregins tein
        Kepinitor kirjoitti:

        Kepinitorissa ei ole siis yhtään amfetamiinia vai onko?

        Ei ole. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? Jos noilla jotain saat aikaan, niin ehkä jonkun serotoniinisyndrooman aivoihisi, mutta sekään ei johdu amfetamiinista, koska sitä ei tuossa lääkkeessä ole.


    • ????????????

      Ketipinoria käytetään esim. indikaatiolla bipo jopa 1200 mg:n annoksia...joten tämä ottamasi 250 mg on ollut matala annos

      • mmmmmmmm1

        Eka kerta tuo 250mg voi olla aika kovaki pommi.


      • Anonyymi

        Se on kuitenkin iso ero minkä vahvusia ketipinoreita ottaa. Itse syön 300mg päivässä, joka on vain yksi tabletti. Isommat annoks vapautuvat hitaasti kun taas 25-50mg vapautuvat nopeasti.


    • adadadadasdasdasdasd

      Hyvin matalilla (< 25 mg) annoksilla ketiapiini toimii pääasiassa antihistamiinina (histamiinireseptorien sitominen) ja adrenergistä järjestelmää salpaamalla. Hiukan korkeammilla annoksilla ketiapiini sitoutuu voimakkaasti serotoniinireseptoreihin. Korkeilla annoksilla (yli 300 mg) ketiapiini alkaa sitoutua myös dopamiinireseptoreihin.

      HUOM! LÄHDE WIKIPEDIA!
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Ketiapiini

      Ekstaasi=Serotoniini/Amfetamiini=Dopamiini. Näin nopeasti sanottuna.

      Luulenpa, että et oikein osannut haldata oloasi, ns. pieni paniikki tullu oloista. :P

    • 12+3

      Hitsi mullakin on siis monta laattaa amfetamiinia tossa laatikossa. Lekuri määräsi niitä tosin unettomuuteen mut kuitenkin.

    • Anonyymi

      Oikeesti... jopa 10x25mg! Syön päivittäin 1000mg ketipinoria ja eipä tuosta kuoleman oloja tule.

    • Anonyymi

      Eli mä oon ollut huumeiden käyttäjä 13 vuotta kun olen käyttänyt ketipinoria unettomuuteen.No kiva tietää.Mä en edes juo alkoholia tai polta tupakkaa,mutta käytän huumeita.Kiva tietää.

    • Anonyymi

      Dopamiini on eräs keskushermoston välittäjäaineena toimiva hormoni.Eli jos dopamiini on huume niin kehossa on huumetta on itsessään.

    • Anonyymi

      Jos ketipinor on huume niin miksi en ole siitä riippuvainen.Eli miksi en halua sitä aamulla herättyäni tai keskellä päivää?Olen ymmärtänyt että huumeet aiheuttaa riippuvuutta ja jos niitä ei ota niin tulee vierotusoireita.kysynkin näin 13 vuoden "huumeiden" käytön jälkeen että miksi minulle ei ole tullut vierotusoireita?

    • Anonyymi

      Ketipinorissa ei ole amfetamiinia, piste.

      • Anonyymi

        no miksi täällä väitetään että ketipinor sisältää amfetamiinia.Olen erittäin huumevastainen ja yllätyin tästä väitteestä eli tiedosta.Kun tämä amfetamiini ei ole vaikuttanut mu veriarvoihin tai muutenkaan elimistön toimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi täällä väitetään että ketipinor sisältää amfetamiinia.Olen erittäin huumevastainen ja yllätyin tästä väitteestä eli tiedosta.Kun tämä amfetamiini ei ole vaikuttanut mu veriarvoihin tai muutenkaan elimistön toimintaan.

        En tiedä, miksi porukat niin väittävät.
        Tuolla yhdessä kohtaa kerrottiin huumeiden vaikutuksesta välittäjäaineisiin, joihin Ketipinorkin vaikuttaa.
        Mutta edelleenkin, Ketipinorissa ei ole huumausainetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe