Minun päivä

ahminjaahmin...

tässä päivän annos.

2 pussia sipsejä
4 levyä suklaata
3 pitsaa
1 kebab
donitseja ja muffinsseja (yht 5)
paketti jäätelöä
3 pulloo limsaa (ei edes light )
jauhelihakastiketta ja spagettia
irtokarkkeja

...huoh. ja suunnittelin tuota päivää kaksi viikkoa ennenkuin toteutin. ei tunnu järki osaavan sanoa ei, vaikka tiedän että ihan kamalaa ja kaloritkin tuossa varmasti 10000 paikkilla, mutta en osaa lopettaa. ihan sairasta.

mites muilla? ei kyllä tää joulu helpota asiaa yhtää......

5

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävaan..

mut mun on pakko kysyy, et piditkö noi kaikki sisälläs?

Mulla on menny:

-200g sipsejä
      -300g suklaata
      -150g kanaa
      -puol desiä rosollia
      -1 pipari
      -pari karkkia
      -1 leipäpala rasvalla
      -6 keksijäätelöä

Oiskohan tossa ollu kaikki.. kalorit tuli joka tapauksessa sinne 4000 paikkeille(laskuri raksuttaa päässä 24/7 tahtomattaki), mut oksensin kolme kertaa. Kuulun siis ehkä enemmän bulimia palstalle, mutten niin tyhjentäytyny oo, ettenkö lihois.. Mites muilla?

• ahminjaahmin...

eihä toi kuulosta yhtää bediltä. normaalin ihmisen herkkupäivältä. mut bulimiaa varmasti jos oksennat

itellä kyllä pysyy kaikki sisällä. en aio joutua bulimikoksi jonka hampaat on sitten kamalassa kunnossa.

• voivoi...

tuli about 17 000 kaloria ILMAN irtokarkkeja ja jauheliha/spegetti annosta..
      eli ei oikein ''10 000 paikkilla'' :D

• zcvnzvn

Sori vaan voivoille, mut mistä ketusta voit tietää millasia donitseja, millasta pitsaa yms. Kaikista voi meinaan hommata pienemmät annokset ja kevyemmät versiot. Että voivoi.

• Pistää vihaksi

En yhtään ymmärrä tällaisia viestejä, kuten nimim. "voivoi...":n kirjoittama. Keskustelun avauksesta tulee niin selkeästi ilmi kirjoittajan ahdistuneisuus, ettei itselleni tulisi mieleenkään enää kääntää veistä haavassa. No, kommentoija on ilmeisesti itsekin huonolla itsetunnolla varustettu syömishäiriöinen, joka saa jonkinlaista tyydytystä (ja ehkä tuntee itsensä paremmaksi) siitä, että jollakin toisella(kin) menee huonosti. Itse "bulimarektikkona" en kyllä saisi mitään kicksejä pilkkaamalla joko samasta tai jostakin muusta/joistakin muista syömishäiriö(i)stä kärsiviä. Käsittämätöntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      105
      9423
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4591
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1901
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1620
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1381
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      38
      1297
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      917
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      902
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      893
    Aihe