Tsingtaota on tullut juotua, mutta on niin pirun kallista. Onko jostain saatavilla halvempaa riisiolutta? Harmillisestihan Beerlaota ei Suomesta löydy.
Riisioluet
1
3247
Vastaukset
- Brew
jossa riisi on suuressa roolissa on Budweiser (USA).Ohramaltaat ja riisi sekä humala antavat tälle litkulle oman makunsa. Englantilaisen Cobra valmistukseen on myös käytetyy riisiä ja maku on selvästi parempi kuin edellisellä. Belgialaisessa Green's Discovery:issa on käytetty myös riisiä - tosin omasta mielestäni tämä on joka huonoin tästä kolmikosta- sopii kuulemma myös keliakiasta kärsiville.
Puhtaita riisioluita en usko, että kotimaasta löytyy mistään muualta kuin Kiinalaisista tai muista etnisistä ravintoloista. Hollaintilaista Claro riisiolutta tuodaan ainakin maahan, eli kyllä sitä joku myykin, mutta ei vähittäismyyntinä.
Itse tulen toimeen ilman riisioluita mutta ymmärrän niitä jotka haluavat nauttia oluesta ja keliakian takia eivät voi nauttia tuotteista joissa on rukiin, vehnän tai ohran sisältämää gluteenia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909