Minkäikäisiä ja nimisiä kaksosenne ovat? ihan vain ajan kuluksi laitoin tämmössen galluppin pystyyn .Elikkäs sain 34 v iässä kaksospojat nyt ovat jo 6kk lasten nimet ovat Daniel ja Max
Minkäikäisiä ja nimisiä teidän kaksosenne ovat?
11
801
Vastaukset
- nonna-84
Meidän kaksospojat ovat nyt 1v 11kk. Ja nimet on Rasmus ja Oliver. Itse olin 24, kun pojat syntyivät.
- äitykkä..
Hei. 25 v. olin, kun omat kaksoseni syntyivät. Nimet on tommi ja Kristian
- sirrrk.
äitykkä.. kirjoitti:
Hei. 25 v. olin, kun omat kaksoseni syntyivät. Nimet on tommi ja Kristian
eli 1v11kk on pojat nyt. unohtui laittaa.
- Äiti neljälle
Olin paria viikkoa vaille 24v, kun kaksoset syntyivät. Kaksosten nimet on Jenny-Jamina ja Janna. Ja nyt heillä ikää 1v1kk.
- onlykissa
sain noin 3vuotta sitten esikoistytöt Jenny ja Julia3v ja nyt meillä on noin 4kk vanhat kaksoset nimet on Jemina ja Julius :) haluaisimme mahdollisimman piaan kaksosille pikkusisaruksen olin noin 29 kun sain esikoiset
- Julienna2
meidän pojat syntyi 14.8.06 eli ovat 3,5 v,AIVAN IHANIA.siis niin mahtavaa,ollaan ylpeitä kaksosista! minulla oli ent avoliitosta nyt 11.v tytär ja 8.v poika,halusin palavasti iltatähteä,ja onnekseni löysin ihanan miehen! poikien nimet ovat jesper ja julius ( muut nella ja waltteri)! ja synnytyskin oli nopein ja helpoin,ihan luomuna! toki välillä voimat koetuksella! voimia kaikille kaksosten äideille :)
- onlykissa
:D
- Hissu3
Meillä on 1,8kk ikäiset tytöt Sara ja Sirin....
- hanimamitus
esikoinen on Venlä piaan3v kaksoset Emilia ja Niko
- hulfeli
Meillä on aivan ihanat kaksospojat esikoisina!
Elikkäs poikien nimet on Lenni ja Veeti ja ikää 1,5v =) ihania lutusia pikkupoikia on, kauheen killtejä kans! Ikää minulla oli 23, kun pojat syntyivät.
Nyt ois miehen kanssa mietinnässä jos vaikka ruettas puuhastelemaan poijjille pikkusisarusta kohtapuoliin!- Ira-
identtiset tyttöset Linnea ja Sofia. :)
Ikää typyillä on nyt 1v7kk, ja aikamoisia menijöitä ovat! Itse olin 28v kun sain tyttöset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446