Rakkauden Piiri !

Jos rakkautta vannoo täällä kerran kestävää
ei kesken matkaa sitä saisi heittää,
niin vähän meistä lopultakin tänne jälkeen jää
on tuhkaa rakkaus kun multa peittää.

On rakkauden tiellä meitä monta kulkijaa
ei kaikki siellä kulje iloisesti,
myös monta löytyy oven viimekerran sulkijaa
kun rakkauden sanat hetken kesti.

Ei periksi saa antaa koskaan tiellä rakkauden
vaikka kivi kengässäkin hiertää,
tää pieni hetki kuitenkin on täällä ihmisen
voi hellyydellä pienet torat kiertää.

Kun käsikkäin pois kuljetaan luota alttarin
on vannottuna että ylämääta,
sun kanssas yhtä keveästi minä kulkisin
ei turhistakaan rähistä siis saata.

Niin monta turhaa kyyneltä on hukkaan heitetty
niin monta sormusta on mennyt mukaan,
vie aikaa ennen kuin on kova tora peitetty
ei sellaista kai tahtonekkaan kukaan ?

Siis kulkekaamme tietäen tie tää yhteinen
ei eripurat sido rakkautta,
ikuisesti sanassa kun antaa sormuksen
saa kulkea sen ilman huokailutta.

Nyt suudelma sä huulille anna ystävän
käteen pistä kätesi tuo lämmin,
tunnet kuinka rakkaudesta nautit enemmän
soi sielun kannel yhä kiihkeämmin.

Pistetään siis pöydälle parisuhteet nää
otetaan vain tarvittavat mukaan ?
Katsotaan miten paljon pöydän alle jää ?
Tuskin siellä silloin istuu kukaan ?

11

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matseltof

      Tässä maistuu elämä! Tykkäsin.

      • Todellakin tämä on yhteenpuristus
        eräästä parisuhteen koukerosta.

        Hyviä pyhiä Sinulle. T: J


      • Matseltof
        halausm kirjoitti:

        Todellakin tämä on yhteenpuristus
        eräästä parisuhteen koukerosta.

        Hyviä pyhiä Sinulle. T: J

        Kommenttia omiin runoihin olisi kiva sinulta saada,koska olet erittäin hyvä kirjoittamaan,ja sinulta voisi kehittävää palautetta tulla :)


      • Matseltof

        ja anteeksi että täällälailla kommenttia inusin,mutta täällä harvoin vakikirjoittajat kommentoivat,joka on sinänsä ikävää.


      • Matseltof

        jos en inunnut mielestäsi :)


    • punaposkiN

      Voi halausm.
      minkä runon
      heitit luettavakseni

      oot miettinyt syntyjä niin syviä
      oikeeseen taas kerran osunut

      Miksi miksi opita me ei suurin kaikista on
      RAKKAUS
      ei kerskaa
      ei etsi omaansa....
      ja paljon muuta
      mihin kaikki katoo häviää
      miksi muista emme mitä lupasimme

      Kiitos et kosketit melkein mennyttä
      aikaa jolloin lupaukset
      pitivät...

      • Lupaukset ovat monesti vain
        tuuleen kirjoitettu.
        Rakkaus on suuri voimavara
        jospa sen oppisimme tietämään.

        Hyvää Joulun aikaa.

        J.


    • hiljennyin, niin upeaa ja koskettavaa
      luettavaa !

      Kiitos.

      • Näinhän se elämä
        joskus kuljettaa.

        Hyvää tulevaa vuotta.

        J.


    • *saaga*

      Niin mieleeni jäi
      väkevä viimeinen
      säkeistösi

      Laitetaan pöydälle
      otetaan se mikä
      on tärkeää...
      paljon paljon
      pois jää alle pöydän

      Juuri näin kun uskaltais tehdä
      rehellisyys ja
      yksinkertaisuus jää
      se olisi silloin
      todellisen
      rakkauden paikka...

      • Jos rakkaus ei perustu rehellisyyteen
        ei luottamuskaan ole enää kunnossa
        rakkaus rakastaa rehellisyyttä.

        Valoa päiviisi. J.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe