Kadett V8 Twin

Turbo

13

3323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo

löytyy V8 Kadetti.

• <><>

ei.

• ...

miksi?

• aivan

...eiköhän ole aivan sama onko mahdollista...noista helvetin kadeteista ei saa tekemälläkään auton näköistä...olisko aika vaihtaa kiinnostusta johonkin vähän enemmän tätä päivää oleviin autoihin....aivan hirveitä vessoja noin yleisestikin kaikki vanhat "tuunatut" autot...näyttää aivan keravan takametsistä roudatuilta vehkeiltä oli niille tehty mitä hyvänsä.

• <><>

ei pitemmällä tavalla! SAMAA MIELTÄ!

• BDA

Olet ilmeisesti jäänyt vanhalle nopealle autolle ja sekös sinua vituttaa.

• Heh
        BDA kirjoitti:

Olet ilmeisesti jäänyt vanhalle nopealle autolle ja sekös sinua vituttaa.

..niin no mulle aivan sama jäänkö jollekin vuoden yks ja kaks kadetille tai vastaavalle...mielummin ajan samaan hintaan uudella autolla ja laitan siihen vähän jotain ulkonäköä muuttavaa kun tuunailen jotain vanhaa paskaa hinnalla millä saa pakasta vedetyn auton...ei millään pahalla mutta ei pysty ymmärtämään...makuasioita sanoi koira kun persettään nuoli.

• P.P.
        Heh kirjoitti:

..niin no mulle aivan sama jäänkö jollekin vuoden yks ja kaks kadetille tai vastaavalle...mielummin ajan samaan hintaan uudella autolla ja laitan siihen vähän jotain ulkonäköä muuttavaa kun tuunailen jotain vanhaa paskaa hinnalla millä saa pakasta vedetyn auton...ei millään pahalla mutta ei pysty ymmärtämään...makuasioita sanoi koira kun persettään nuoli.

Makuasioita juuri. Lopetetaanko jo aivoton kina?
        Toiset tykkää koristella autojaan, toiset haluavat ajaa niillä suuria nopeuksia. Minä kuulun jälkimmäiseen ihmisryhmään.
        Ja kiitos, ei tähän perään itkemistä kaahareista, minä ajan suurilla nopeuksilla ainoastaan suljetuilla alueilla.

Ai niin, aiheeseen... tuollaisen Kadettin katsastamiseen ei Suomessa ole minkäänlaisia käytännön mahdollisuuksia, tuskin edes teoreettisia. Sääli sinänsä. Nykyisellä lainsäädännöllä tuollaisia tehoja täytyy kaivaa paljon pienemmistä moottoreista, joista tällöin tulee lyhytikäisiä ja epämukavia ajaa.

• Jees
        P.P. kirjoitti:

Makuasioita juuri. Lopetetaanko jo aivoton kina?
        Toiset tykkää koristella autojaan, toiset haluavat ajaa niillä suuria nopeuksia. Minä kuulun jälkimmäiseen ihmisryhmään.
        Ja kiitos, ei tähän perään itkemistä kaahareista, minä ajan suurilla nopeuksilla ainoastaan suljetuilla alueilla.

Ai niin, aiheeseen... tuollaisen Kadettin katsastamiseen ei Suomessa ole minkäänlaisia käytännön mahdollisuuksia, tuskin edes teoreettisia. Sääli sinänsä. Nykyisellä lainsäädännöllä tuollaisia tehoja täytyy kaivaa paljon pienemmistä moottoreista, joista tällöin tulee lyhytikäisiä ja epämukavia ajaa.

...lopetetaan ihmeessä kinaaminen...olikin lähinnä ihan oma mielipiteeni kun ei ymmärrä asiaa mikä siinä kiehtoo..mutta edelleenkin jokaisen oma asiahan se on...tuon vauhti puolen kyllä ymmärrän...tykkään itsekin vedellä rata alueella kovaa kyytiä...en tiedä onko siinä sitten sen enempää järkeä kuin vanhan auton tuunaamisessa...mielihyväähän sillä itselle tuotetaan kuten autojen koristelulla.

• Maku
        Heh kirjoitti:

Tuo V8 kadetti näytti niin radikaalisti rakennetulta, että aivan sama onko lähtökohta uusi astra vai vanha kadett. Kaikki muu kuin korin ulkomuodot vaan uusiksi.

• [=D

ei helvetti sehän on tappo peli... onneks ei oo näkyny... ei saattas ooppelin pellit kestää

• Jorppe

En ole jaksanut seurata lakipykälien muunteluja korinvaihtojen osalta, mutta periaatteessa ainakin joskus aikaisemmin olis ollu mahdollista saada kilpiin ahdettu V8 kadett, niin että kadetista olisi vain kori, kanta-autona joku jenkki.. Ei taida onnistua nykyään.. Tollasen rakentajaa tuskin kiinnostaa lukeeko rekisteriotteessa kadett vai chevy II..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe