Alapäänne?
Naiset, sheivaatteko
6
3455
Vastaukset
- joskus
raakaan pillunkarvani.Tulee niin töttömäinen olo
- tuhero
En, karvani rehottavat tuuheana, mitä sitä turhia, luonnolinen on kaunis ja säästyy infektioilta. Miesten takia en tee nii. Miehenekin tykkää karvoista enemä, tuntuu kuulemma enemä naiselta nimenomaan "aikuiselta"!
- Tara
todellakin sheivaan!! olo on puhdas ja siisti! tuntuu käteen ja kieleen ihanalle.. (kuulemma!!) ;)
- n21
joo, karvat ei oo kivoja.
- vanilla
en kokonaan mutta siistin tietenkin sellaiseksi viivaksi.
liian iso ja vaarallinen työ ruveta koko alapäätä (ja vain miesten takia) sheivaamaan.
mutta kysymys naisille: miten saatte herkimmät alueet sheivattua? kuinka usein sheivaatte? ja sänkeähän on vielä vaikeampi saada pois kuin pitempää karvaa..
- HGFBJWE
olen 15 vuotias tyttö ja neitsyt. en tiedä pitäisikö minun sheivata vai ei. kysymys kuuluu että haluavatko pojat että tytöt sheivaavat ja sheivaavatko minun ikäiset tytöt alapäänsä? kainalot ja sääret tietenkin sheivaan mutta en ole alapäätä ainakaan vielä... auttakaa pelkään että sitten kun aika tulee niin poikaystäväni kauhistuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984