Ismo Alanko ei ole käynyt armeijaa!

ismotissi

Tämä musersi maailmani, jossa uskoin ihmisten hyvyyteen ja Ismonkin maanpuolustuskykyyn.

Kuvittelinhan joensuulaisen pankinjohtajan pojan olevan jopa reserviupseeri, mutta toisin vain kävi.

Minut on petetty maailmani on murskana, Suomi on paskana ja rappiolla.

Ja lisäksi tyttöystäväni on ruma.

13

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rumat sävelet

      Fiksu jätkä kun ei lähteny moiseen pelleilyyn tuhlaamaan elämäänsä. Itse kävin eikä sieltä hyviä muistoja ole, älyvapaata touhua.

      • pillusivari

        toisaalta jos paapat olis ajatelleet kuten ismo ei meillä olisi suomi24 jossa kirjottaa paskaa suomeksi, mutta ehkä se olisi ollut heiltä fiksua!


      • Joo-ozooo
        pillusivari kirjoitti:

        toisaalta jos paapat olis ajatelleet kuten ismo ei meillä olisi suomi24 jossa kirjottaa paskaa suomeksi, mutta ehkä se olisi ollut heiltä fiksua!

        Niin, mut tässähän olikin kyse armeijasta eikä sodasta, ei ne mun mielestä oo samoja asioita. Sitä pinkkapelleilyä ja muuta hevonpaskaa, ei kai niissä oo mitään järkee. Järjetönhän tosin sotakin on. Jep.


      • erilaisia
        pillusivari kirjoitti:

        toisaalta jos paapat olis ajatelleet kuten ismo ei meillä olisi suomi24 jossa kirjottaa paskaa suomeksi, mutta ehkä se olisi ollut heiltä fiksua!

        ei niitä voi verrata, armeija ei ole yhtä kuin sota ja toisinpäin


    • ted55

      Ismo KOMMUNISTI?Ismon juttuja kun kuuntee niin välillä tuntuu että aika komukka koko jäykä!

      • Anonyymi

        se on vaan suht älykäs. ja ei- älykkäästä älykkäät vaikuttaa kommareilta.


    • Anonyymi

      Äärioikealla, koska varaa leikkiä.
      Isi ja äiti maksoivat.

      Ismo-itsekäs omasta avioliitostaan ja perheestään viisveisannut.

      Mennyt arvostus, vaikka musiikista olen aina pitänyt alusta asti nykyisyyteen..

      N60v Hämeenlinnasta

    • Anonyymi

      Armeija on huono keksintö. Hyvä ettei menny armeijaan. Armeija ja sota on pahoja asioita ja heti tulee leimaa otsaan että olemme joitakin kommareita tai maanpettureita. Terveisin Juha.

      • Anonyymi

        Se on kumma homma vaikka yritämme perustella oman kantamme sillä että emme hyväksy väkivaltaa niin tulee heti syytöksiä että oomme kommareita tai maanpettureita. Minun maailmani menee väkivallan suhteen siten etten hyväksy väkivaltaa missään tilanteessa, en edes vaikka joutuisin tilanteeseen jossa pitäisi puolustaa itseäni, sillä tekisin ainoastaan siten että voisin yrittää jotenkin pitää kiinni ettei pääse puukottamaan minua ja lähtisin karkuun, sama kuvio olisi myös jos lähimmäiseni joutuisi uhkaavaan tilanteeseen niin ainoastaan yrittäisin saada lähimmäiseni irti uhkaavasta tilanteesta enkä menisi kumauttumaan kuoliaaksi pahista joka yrittäisi tappaa lähimmäiseni. Mieluummin ottaisin puukosta itseeni kuin riistäisin hengen pahalta tyypiltä joka yrittäisi tappaa minut. Paras tapa on yrittää suojautua jotenkin siten että yrittää pitää kiinni pahiksen kädestä ettei pääse lyömään puukolla minua jayrittäisin juosta karkuun. Terveisin Juha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kumma homma vaikka yritämme perustella oman kantamme sillä että emme hyväksy väkivaltaa niin tulee heti syytöksiä että oomme kommareita tai maanpettureita. Minun maailmani menee väkivallan suhteen siten etten hyväksy väkivaltaa missään tilanteessa, en edes vaikka joutuisin tilanteeseen jossa pitäisi puolustaa itseäni, sillä tekisin ainoastaan siten että voisin yrittää jotenkin pitää kiinni ettei pääse puukottamaan minua ja lähtisin karkuun, sama kuvio olisi myös jos lähimmäiseni joutuisi uhkaavaan tilanteeseen niin ainoastaan yrittäisin saada lähimmäiseni irti uhkaavasta tilanteesta enkä menisi kumauttumaan kuoliaaksi pahista joka yrittäisi tappaa lähimmäiseni. Mieluummin ottaisin puukosta itseeni kuin riistäisin hengen pahalta tyypiltä joka yrittäisi tappaa minut. Paras tapa on yrittää suojautua jotenkin siten että yrittää pitää kiinni pahiksen kädestä ettei pääse lyömään puukolla minua jayrittäisin juosta karkuun. Terveisin Juha.

        En siis ikinä tappaisi ketään missään tilanteessa. Se johtuu mun periaatteestani että väkivallaton maailma on kaikkein paras juttu. Edellytän samaa väkivallattomuutta kanssaihmisiltä, mutta valitettava kyllä näin ei ole ollenkaan, sillä jatkuvasti saa uutisista kuulla ympäri maailmaa erilaisia väkivaltakonflikteja jne. Terveisin Juha.


    • Anonyymi

      Jos pitää kehua Ismo Alangon musaa, niin suurin huomio kohdistuu hänen alkupään musaan kuntoimi hassisen kone yhtyeessä, jossa esim teki semmoset biisit kjuin älä syö liisteriä ja tällä tiellä jotka on mun lempparit ja ismon siekkarit yhtyeestä vois poimia semmosen biisin kuin rakkaudesta, jossa esim hyvä syvyystaso ja sitten ismon soolouralta on ollut esim erilaisissa bändeissä kuten ismo alanko säätiö niin vois mainita semmoset biisit kuin esim suomi putos puusta jossa on klassisen musan elementtejä ja täytyy vielä mainita semmonen biisi kuin extaasiin joka on täysin erilaisempi biisi kuin tuo suomi putos puusta ja tuo biisi extaasiin ei minusta kerro huumeista vaan se paljon moniulotteisempi sanoitus ja muistaakseni aikoinaan biisi sai pahennusta aikaan joissaki ihmisissä sillä aika moni ihminen käsitti väärin tuon biisin.

      • Anonyymi

        Terveisin Juha , kirjoittaja oli Juha joka kirjoitti tuon sepustuksen Ismo Alangon musiikista. Väkivallaton Juha siis.


    • Anonyymi

      Vertaistukea.
      Ei kannata välittää.. Ismonkin muija on ruma. Jo toinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe