perusteella!
Älkää tehkö niin.
Se on outoa mun mielestä ja vaarallista.
Ei parisuhdetta voi perustaa horoskoopeissa.
Se menee liian pitkälle.
Antakaa jokaisen olla omia itsejään.
Vikoineen jne.
Älkää tuomitko!!
Se on pahinta mun mielestä.
Olen Härkä, nouseva Jousimies.
hei älkää nyt etsikö pareja horoskooppien
7
461
Vastaukset
- nytnynyt
Olipa niin tyypillistä että Härkä ja vielä nouseva Jouskari sanoo jotain tuollaista. Järki, perusteellinen vakaus ja turvallisuus jolla varmistellaan sitä että yritetään ottaa kaikki asiat huomioon ja tehdään päätös vasta sitten.
Oinas tai muu vastaava pikainen tyyppi ja siihen vielä pikaistunut nousumerkki tekee päätökset merkin perusteella koska elämä on niin nopeaa eikä ole aika jäädä kyttäämään muiden ominaisuuksia.- Härkämasiina
Kun tiedät noin paljon, haluaisin kysyä muita piirteitä mitä luulet olevan aurinko-härkä nouseva jousimies ihmisillä, erityisesti naisilla sillä jo tuo meni ihan nappiin! :D
- Härkämasiina
Olen härkä ja nouseva jousimies :D
- Juhalle, kiitos.
Kaikki muistavat, mitä nousumerkeistä on kirjoitettu? Nousumerkki ei anna mitään aurinkomerkille, se ainoastaan suodattaa piirteitä. Eli, Härkä on aina Härkä, hyvä ihminen, harkitseva, puntaroi hänelle annettuja asioita, vaihtoehtojakin, muistaa väärät ennusteet.
Ottakaamme puheeksi uusi sukupolvi vuosikertaa 1982 : Astrologi Markku Manninen kirjoittaa kirjassaan ("Pienten astrologiaa", en tarkkaan muista kirjan nimeä) tuon vuosikerran syntyneen tänne maailmaan viisaus mukanaan, joka ylittää edellisen sukupolven viisauden. Tuo viisaus hehkuu, näkyy erityisen hyvin juuri Juha82 kirjoituksessa, myös toisaalla palstalla. Terveisin Laila Puustinen. - juha82
Juhalle, kiitos. kirjoitti:
Kaikki muistavat, mitä nousumerkeistä on kirjoitettu? Nousumerkki ei anna mitään aurinkomerkille, se ainoastaan suodattaa piirteitä. Eli, Härkä on aina Härkä, hyvä ihminen, harkitseva, puntaroi hänelle annettuja asioita, vaihtoehtojakin, muistaa väärät ennusteet.
Ottakaamme puheeksi uusi sukupolvi vuosikertaa 1982 : Astrologi Markku Manninen kirjoittaa kirjassaan ("Pienten astrologiaa", en tarkkaan muista kirjan nimeä) tuon vuosikerran syntyneen tänne maailmaan viisaus mukanaan, joka ylittää edellisen sukupolven viisauden. Tuo viisaus hehkuu, näkyy erityisen hyvin juuri Juha82 kirjoituksessa, myös toisaalla palstalla. Terveisin Laila Puustinen.luonteenpiirteitä
äitini on muuten jousimies.
jousimiehet tunnettuja siitä että pyrkivät tuleen kaikkien kanssa toimeen ja
ovat lempeitä eikö vai olenko aivan hakoteillä noissa tuntomerkeissä?
Uskonnonasioissakin oon sellainen että en pistä päätäni pantiksi.
Ihmiset on liian itsepäisiä mun mielestä kun he eivät anna periksi omissa näkökannoissaan.
Me emme kuitenkaan tiedä mitä tapahtuu kun kuolemme, se on sataprosenttisen varma asia.
Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, katsotaan sitten mitä tapahtuu kun kuolen.
Ei kannata miettiä liikaa. - *
juha82 kirjoitti:
luonteenpiirteitä
äitini on muuten jousimies.
jousimiehet tunnettuja siitä että pyrkivät tuleen kaikkien kanssa toimeen ja
ovat lempeitä eikö vai olenko aivan hakoteillä noissa tuntomerkeissä?
Uskonnonasioissakin oon sellainen että en pistä päätäni pantiksi.
Ihmiset on liian itsepäisiä mun mielestä kun he eivät anna periksi omissa näkökannoissaan.
Me emme kuitenkaan tiedä mitä tapahtuu kun kuolemme, se on sataprosenttisen varma asia.
Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, katsotaan sitten mitä tapahtuu kun kuolen.
Ei kannata miettiä liikaa.Luonnollista on, että tunnet Jousimiehen ominaisuuksia äitisi vuoksi, joka kasvatti sinut. Jousimiehellä, samoin kuin meillä kaikilla, on varjopuolensa, eikä niistä tarvitse sinulle tehdä listaa. Kunnioita vanhempiasi, jotta kauan eläisit maan päällä. Eikö näin?
- juha82
* kirjoitti:
Luonnollista on, että tunnet Jousimiehen ominaisuuksia äitisi vuoksi, joka kasvatti sinut. Jousimiehellä, samoin kuin meillä kaikilla, on varjopuolensa, eikä niistä tarvitse sinulle tehdä listaa. Kunnioita vanhempiasi, jotta kauan eläisit maan päällä. Eikö näin?
keitä mulle, molemmat
rapu-isä ja jousimies-äiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959