hei älkää nyt etsikö pareja horoskooppien

juha82

perusteella!
Älkää tehkö niin.
Se on outoa mun mielestä ja vaarallista.
Ei parisuhdetta voi perustaa horoskoopeissa.
Se menee liian pitkälle.
Antakaa jokaisen olla omia itsejään.
Vikoineen jne.
Älkää tuomitko!!
Se on pahinta mun mielestä.

Olen Härkä, nouseva Jousimies.

7

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytnynyt

      Olipa niin tyypillistä että Härkä ja vielä nouseva Jouskari sanoo jotain tuollaista. Järki, perusteellinen vakaus ja turvallisuus jolla varmistellaan sitä että yritetään ottaa kaikki asiat huomioon ja tehdään päätös vasta sitten.

      Oinas tai muu vastaava pikainen tyyppi ja siihen vielä pikaistunut nousumerkki tekee päätökset merkin perusteella koska elämä on niin nopeaa eikä ole aika jäädä kyttäämään muiden ominaisuuksia.

      • Härkämasiina

        Kun tiedät noin paljon, haluaisin kysyä muita piirteitä mitä luulet olevan aurinko-härkä nouseva jousimies ihmisillä, erityisesti naisilla sillä jo tuo meni ihan nappiin! :D


    • Härkämasiina

      Olen härkä ja nouseva jousimies :D

      • Juhalle, kiitos.

        Kaikki muistavat, mitä nousumerkeistä on kirjoitettu? Nousumerkki ei anna mitään aurinkomerkille, se ainoastaan suodattaa piirteitä. Eli, Härkä on aina Härkä, hyvä ihminen, harkitseva, puntaroi hänelle annettuja asioita, vaihtoehtojakin, muistaa väärät ennusteet.

        Ottakaamme puheeksi uusi sukupolvi vuosikertaa 1982 : Astrologi Markku Manninen kirjoittaa kirjassaan ("Pienten astrologiaa", en tarkkaan muista kirjan nimeä) tuon vuosikerran syntyneen tänne maailmaan viisaus mukanaan, joka ylittää edellisen sukupolven viisauden. Tuo viisaus hehkuu, näkyy erityisen hyvin juuri Juha82 kirjoituksessa, myös toisaalla palstalla. Terveisin Laila Puustinen.


      • juha82
        Juhalle, kiitos. kirjoitti:

        Kaikki muistavat, mitä nousumerkeistä on kirjoitettu? Nousumerkki ei anna mitään aurinkomerkille, se ainoastaan suodattaa piirteitä. Eli, Härkä on aina Härkä, hyvä ihminen, harkitseva, puntaroi hänelle annettuja asioita, vaihtoehtojakin, muistaa väärät ennusteet.

        Ottakaamme puheeksi uusi sukupolvi vuosikertaa 1982 : Astrologi Markku Manninen kirjoittaa kirjassaan ("Pienten astrologiaa", en tarkkaan muista kirjan nimeä) tuon vuosikerran syntyneen tänne maailmaan viisaus mukanaan, joka ylittää edellisen sukupolven viisauden. Tuo viisaus hehkuu, näkyy erityisen hyvin juuri Juha82 kirjoituksessa, myös toisaalla palstalla. Terveisin Laila Puustinen.

        luonteenpiirteitä

        äitini on muuten jousimies.
        jousimiehet tunnettuja siitä että pyrkivät tuleen kaikkien kanssa toimeen ja
        ovat lempeitä eikö vai olenko aivan hakoteillä noissa tuntomerkeissä?

        Uskonnonasioissakin oon sellainen että en pistä päätäni pantiksi.
        Ihmiset on liian itsepäisiä mun mielestä kun he eivät anna periksi omissa näkökannoissaan.
        Me emme kuitenkaan tiedä mitä tapahtuu kun kuolemme, se on sataprosenttisen varma asia.
        Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, katsotaan sitten mitä tapahtuu kun kuolen.
        Ei kannata miettiä liikaa.


      • *
        juha82 kirjoitti:

        luonteenpiirteitä

        äitini on muuten jousimies.
        jousimiehet tunnettuja siitä että pyrkivät tuleen kaikkien kanssa toimeen ja
        ovat lempeitä eikö vai olenko aivan hakoteillä noissa tuntomerkeissä?

        Uskonnonasioissakin oon sellainen että en pistä päätäni pantiksi.
        Ihmiset on liian itsepäisiä mun mielestä kun he eivät anna periksi omissa näkökannoissaan.
        Me emme kuitenkaan tiedä mitä tapahtuu kun kuolemme, se on sataprosenttisen varma asia.
        Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, katsotaan sitten mitä tapahtuu kun kuolen.
        Ei kannata miettiä liikaa.

        Luonnollista on, että tunnet Jousimiehen ominaisuuksia äitisi vuoksi, joka kasvatti sinut. Jousimiehellä, samoin kuin meillä kaikilla, on varjopuolensa, eikä niistä tarvitse sinulle tehdä listaa. Kunnioita vanhempiasi, jotta kauan eläisit maan päällä. Eikö näin?


      • juha82
        * kirjoitti:

        Luonnollista on, että tunnet Jousimiehen ominaisuuksia äitisi vuoksi, joka kasvatti sinut. Jousimiehellä, samoin kuin meillä kaikilla, on varjopuolensa, eikä niistä tarvitse sinulle tehdä listaa. Kunnioita vanhempiasi, jotta kauan eläisit maan päällä. Eikö näin?

        keitä mulle, molemmat
        rapu-isä ja jousimies-äiti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe