No niin, seuraava "vika" C5:sssani. Tänä aamuna kun -6 asteen pakkasessa kun auton käynnistin. Niin herjasi ensin,että Airbag fault, sitten rupesi herjaamaan,että apukuskin airbag pois päältä (en ole laittanut sitä avaimella pois päältä). Molemmat asiat korjaantui,kun sammutin auton,ja käynnistin uudelleen. Onko tämä niitä asioita,mitkä joskus vain herjaa. Vai onko tämä oikea vika?
C5 airbag fault
5
2992
Vastaukset
- il Diavolo
Koskaan, kun virran kytket, et tiedä mikä bugi mikroprossusta maailmalle tupsahtaa.
Joskus se on vaaraton / huoleton , kuka tietää.
Tällaista on kun vikaherkkä elektroniikka, taitamattomien toimesta, asennetaan vaikeaan ympäristöön.
Anturit jä liittimet toimivat niin heikolla virralla, että pienikin epäpuhtaus liittimissä tai häiriöpiikki syöttövirrassa aiheuttaa virheen.
Miten tällainen toimii vanhempana kun liitokset yms vanhenevat?- juio
Ne ei toimi mitenkään vanhana, herjaa tulee kokoajan ja c5 renaa.
- xcvbn
Minulla oli sama vika. Katso muutaman sivun takaa keskustelu aiheesta:
C5: välitykset - J.O
Minulla kävi niin että airbäcin valo alkoi palaa,vein citikka korjaamolle,siellä sanottiin ettei auton tietokone saa mitää yhteyttä airbäkkeihin.Mitä teen kun korjaamolla ei kuulemma ole ikinä vastaanvaanlaista vikaa tavattu,olen neuvoton?
- Pakkasongelmaa
minun autossani on usein samanlaista vikaa. Merkki (ei Citroên) on oikein tunnettu siitä että kulku on parhaimmillaan nyökkivää ja pysähtyy välillä kokonaan kun tuulilasin anturi on jäässä. Valmistaja yritti ratkaista ongelman poraaamalla pienen nmreiän anturikoteloon, ei auttanut. Vasta auton vaihto auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9311912Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069030Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1144938- 1014158
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364145Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63924Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei703730Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113709Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden393587Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle293551