ja olen erittäin tyytyväinen. Vm -05 ja 65,000 km ajettu ja automaattivaihteisto. Jos haluaa löytää huonoja puolia niin on ehkä se että se ei ole niin hiljainen kuin edellinen autoni, Avensis, mutta luulen että tämä kuuluu mallin ominaisuuksiin.
Akku on pieni, ainoastaan 45 Ah, saas nähdä miten jaksaa käynnistää jos on 30 ast pakkasta.
Vaimo valitti kumihajusta ja luin CRV- juttuja että muutkin valitti tästä. Haju ei ole väkevä, sen huomaa juuri ja juuri,olen varma ettei ole vaarallinen mutta minäkin haluaisin tietää mistä se tulee.
Olen ajanut viikon verran ja kerran vaan unohtui että oli vasemman jalan vapaapäivä, painoin vasemmalla jalalla jarrua, joten ei se niin helppoa ole ajaa automaatilla kun on koko ikää käyttänyt kytkintä ja vaihdekeppiä.
tuli ostettua CRV
24
8863
Vastaukset
- crv-läskipää
Vähäänpä sinäkin tampio oot tyytyväinen bruahahahahahahaahaa
- Gigetti
Eyeball cumshot
- pulkalla ohi
Gigetti kirjoitti:
Eyeball cumshot
siistimpää pitää kumia ajon aikana, mutta jos se alkaa käryämään niin kannattaisi huilata välillä. Toivottavasti et ajele samaa reittiä talvisaikaan koska tientukkeena nuo hondat on olleet.
- jeeesseee
näyttää siinä kolme vastausta jo olevan, ehkä kolme läskipäätä, tai yksi alaluokkalainen samassa. tosiaan on tuo akku surkea, jouduin myös vaihtamaan tehoakun n. 250e maksoi, eikä vieläkään ilman lämmitystä käynnisty, muuten kelpo auto. hondan huoltomiehet tietää hajuista, soita ja kysy.
- fgu
vastauksesta, lähden huomenna merkkihuoltoon tiedustelemaan.
- CRV4EVER
fgu kirjoitti:
vastauksesta, lähden huomenna merkkihuoltoon tiedustelemaan.
Täällä kun avaa jonkun järkevän keskustelun niin joulumalla olevat ala-asteikäiset ovat tunkemassa parrujaan sinne minne aurinko ei paista ja asialliset kommentit jää sivuseikaksi.
Kunhan käyt merkkihuollossa, kerro mitä sanovat kärystä. Samanlaista katkua tuntuu olevan monessa muussakin autossa ja omakin CR-V käryää välillä. Niin tosin teki entinen jenkkikin. Akun suhteen ei ole vielä ollut ongelmia, mutta eipä ole kovia pakkasia ollutkaan. Sen huomasin, että -25 pakkasella auto oli enemmän kohmeinen kuin huonoksi talviautoksi mainittu amerikanihme. Pikkupakkasilla alle -15C ei kohmeisuutta enää ole.
Jouduin ajelemaan joulunajan lumisateiden jälkeen umpihankia ja CR-V meni eikä miettinyt. VSA päällä luistonesto piti huolen, ettei lähtenyt liukuilemaan ja ilman VSA:ta sai perää luistoon mutta hallitusti. Hyvän tuntuinen menijä! - hondahomoilla
CRV4EVER kirjoitti:
Täällä kun avaa jonkun järkevän keskustelun niin joulumalla olevat ala-asteikäiset ovat tunkemassa parrujaan sinne minne aurinko ei paista ja asialliset kommentit jää sivuseikaksi.
Kunhan käyt merkkihuollossa, kerro mitä sanovat kärystä. Samanlaista katkua tuntuu olevan monessa muussakin autossa ja omakin CR-V käryää välillä. Niin tosin teki entinen jenkkikin. Akun suhteen ei ole vielä ollut ongelmia, mutta eipä ole kovia pakkasia ollutkaan. Sen huomasin, että -25 pakkasella auto oli enemmän kohmeinen kuin huonoksi talviautoksi mainittu amerikanihme. Pikkupakkasilla alle -15C ei kohmeisuutta enää ole.
Jouduin ajelemaan joulunajan lumisateiden jälkeen umpihankia ja CR-V meni eikä miettinyt. VSA päällä luistonesto piti huolen, ettei lähtenyt liukuilemaan ja ilman VSA:ta sai perää luistoon mutta hallitusti. Hyvän tuntuinen menijä!on yhteistä kun kaikilla ajaessa kumi käryää, olisiko kuitenkin sama harrastus, tummennetut lasit niin kukaan ei näe.
- jeeceee
hondahomoilla kirjoitti:
on yhteistä kun kaikilla ajaessa kumi käryää, olisiko kuitenkin sama harrastus, tummennetut lasit niin kukaan ei näe.
tosimiehillä tuo kumi joskus käryää. kun nuo vehkeet on niin isot.
- fgu
CRV4EVER kirjoitti:
Täällä kun avaa jonkun järkevän keskustelun niin joulumalla olevat ala-asteikäiset ovat tunkemassa parrujaan sinne minne aurinko ei paista ja asialliset kommentit jää sivuseikaksi.
Kunhan käyt merkkihuollossa, kerro mitä sanovat kärystä. Samanlaista katkua tuntuu olevan monessa muussakin autossa ja omakin CR-V käryää välillä. Niin tosin teki entinen jenkkikin. Akun suhteen ei ole vielä ollut ongelmia, mutta eipä ole kovia pakkasia ollutkaan. Sen huomasin, että -25 pakkasella auto oli enemmän kohmeinen kuin huonoksi talviautoksi mainittu amerikanihme. Pikkupakkasilla alle -15C ei kohmeisuutta enää ole.
Jouduin ajelemaan joulunajan lumisateiden jälkeen umpihankia ja CR-V meni eikä miettinyt. VSA päällä luistonesto piti huolen, ettei lähtenyt liukuilemaan ja ilman VSA:ta sai perää luistoon mutta hallitusti. Hyvän tuntuinen menijä!merkkikorjaamo sanoi että asia on varma, nimittäin oikea takarengas heittää tavaraa äänenvaimentimen päälle. Suosittelivat että autonpesun yhteydessä pestään äänenvaimennin kunnolla.
Tämä homma oli kyllä toisessa linkissä.Ainoa heikohko asia nyt on se pieni akku. Pelkään että joutuu vaihtamaan tehoakuksi jos meinaa saada käyntiin kovassa pakkasessa. Mun autossa on lohkolämmitin ja asennan vielä akkulaturi moottoritilaan joten asia järjestyy.Mutta sitten kun ei ole tolppaa johon kytkeä?
- CR-V kuski
Vaihdoin itsekin syksyllä käytettyyn CR-V:hen ja tänään tuli ikävä yllätys. Ei lähtenyt käyntiin, pyöritti starttia mutta niin hitaasti ja vaivalloisesti että ei siitä valmista tullut. Toisella yrityksellä akku kuivahti lopullisesti. Pakkasta oli kuitenkin vain -13, ja ennen lähtöä ehti olla tunnin roikassakin.
Mahdollinen syyllinen on yöksi päälle jäänyt sisätilanvalo, mutta eikait sen pitäis koko akkua tyhjentää? Pikaisen laskuopin mukaan 6W lamppu söis jotain seuraavaa: 6W / 12V = 0,5A * 20h = 10Ah, eli 45Ah:n akusta pitäis olla vielä reilusti mehua starttia varten. Tai sitten tuo akku on finaalissa.
BTW, jos tuo akku nyt menee vaihtoon niin kuinkas isoa siihen kärsii tilalle laittaa? Vm. 2003.- ALe13
Jostain muistan lukeneeni, että kovalla pakkasella täydestä akusta on vain 40% kapasiteetti enää käytössä starttia varten. Vaihdoin omaan CRV:hen uuden Vartan akun ja laitoin lisäksi defan akkulaturin, joka lataa akun aina kun auto on roikan päässä. Hyvin on virta riitttänyt pakkasillakin.
- happoa
ALe13 kirjoitti:
Jostain muistan lukeneeni, että kovalla pakkasella täydestä akusta on vain 40% kapasiteetti enää käytössä starttia varten. Vaihdoin omaan CRV:hen uuden Vartan akun ja laitoin lisäksi defan akkulaturin, joka lataa akun aina kun auto on roikan päässä. Hyvin on virta riitttänyt pakkasillakin.
uskokaa nyt, jotta kannattaa laittaa tehoakku, ei tarvi ajatella moneen vuoteen koko akkuasiaa.n.250e laitoin monta vuotta sitten ja lähtee.on crv.
- CRV4EVER
happoa kirjoitti:
uskokaa nyt, jotta kannattaa laittaa tehoakku, ei tarvi ajatella moneen vuoteen koko akkuasiaa.n.250e laitoin monta vuotta sitten ja lähtee.on crv.
Minkä akun laitoit? Merkki ja malli?
- hyhmää
CRV4EVER kirjoitti:
Minkä akun laitoit? Merkki ja malli?
optima
- HondaCRVkuski
hyhmää kirjoitti:
optima
muutostöitä? Optima on isompi ulkomitoiltaan, kuin alkuperäinen (ainakin vm.2003)
Muutoin on kokemusta Optimasta ja siinä kyllä on maailman paras starttiakku! - fgu
HondaCRVkuski kirjoitti:
muutostöitä? Optima on isompi ulkomitoiltaan, kuin alkuperäinen (ainakin vm.2003)
Muutoin on kokemusta Optimasta ja siinä kyllä on maailman paras starttiakku!kova sana, tuttava kertoi että semmoisella (50 Ah) käynnisti talvella 8-pyttyinen Scania diesel.
- kylymää
HondaCRVkuski kirjoitti:
muutostöitä? Optima on isompi ulkomitoiltaan, kuin alkuperäinen (ainakin vm.2003)
Muutoin on kokemusta Optimasta ja siinä kyllä on maailman paras starttiakku!red ja aikanaan muistaakseni pajalla laitettu, mutta onhan exide-x suoraan sopiva ja hyvä kestonen, jaksaa pyörittää, jos on sopivat öljyt.
- ohmeja
kylymää kirjoitti:
red ja aikanaan muistaakseni pajalla laitettu, mutta onhan exide-x suoraan sopiva ja hyvä kestonen, jaksaa pyörittää, jos on sopivat öljyt.
CRV 2007 mulla oli ongelmia jo heti ensimmäisenä talvena. Akku on pieni ja tehoton 50 ah. Samanlainen oli joskus takatuuppari skodassa mutta sillä erotuksella että skoda lähti käyntiin. Kovalla pakkasella ei käynnisty. Asennutin moottorilämmittimen 350e. Auto lähti kaapelista hyvin käyntiin yli 20 asteen pakkasella. Mökille ei uskalla ajella talvella kovilla pakkasilla jollei ole generaattori mukana siitä saa moottorilämmittimeen virtaa. Auton akkukotelo on niin pieni ettei tilaan mahdu suurempi akku. Kotelon jos ottaisi pois ja nikkaroisi vähän isomman telineen niin saisi mahtumaan isomman akun sitten voisi ajella talvella vaikka lappiin eikä tarvitsisi pelätä että auto ei käynnisty yli kahdenkymmenen asteen pakkasessa. Täytyy etsiä joku kyläpaja josta ammattimies löytyy.
- peku 65
ohmeja kirjoitti:
CRV 2007 mulla oli ongelmia jo heti ensimmäisenä talvena. Akku on pieni ja tehoton 50 ah. Samanlainen oli joskus takatuuppari skodassa mutta sillä erotuksella että skoda lähti käyntiin. Kovalla pakkasella ei käynnisty. Asennutin moottorilämmittimen 350e. Auto lähti kaapelista hyvin käyntiin yli 20 asteen pakkasella. Mökille ei uskalla ajella talvella kovilla pakkasilla jollei ole generaattori mukana siitä saa moottorilämmittimeen virtaa. Auton akkukotelo on niin pieni ettei tilaan mahdu suurempi akku. Kotelon jos ottaisi pois ja nikkaroisi vähän isomman telineen niin saisi mahtumaan isomman akun sitten voisi ajella talvella vaikka lappiin eikä tarvitsisi pelätä että auto ei käynnisty yli kahdenkymmenen asteen pakkasessa. Täytyy etsiä joku kyläpaja josta ammattimies löytyy.
Boschilta löytyy 88AH akku joka sopii suoraan entisen tilalle.
- Anonyymi
CRV4EVER kirjoitti:
Minkä akun laitoit? Merkki ja malli?
Ankka
- kalle1234567891
hei tehtiin ehkä huonot kaupat cr-v 2006 d manu
ajettu 180000km tänävuonna 2013 uusittu etulevyt ja takalevyt/rummut
toinen taka satula maksoi 1100€ srs valo vilkkuu on oikeanpuolen sivutyynyvika
uusi asennettuna maksaa 1100€
käsijarrun vaijerit täytyy uusia lienee 200€
auto on aina huollettu maahantuojalla kaikki on aina korjattu
olen päättänyt 2 vuoden jälkeen myydä auton tietokone ilmoittaa 15%liian pienen kulutuksen on tosi myös muistaakseni tm testannutkin koetan myydä tämän pas...
kan jollekin - -------------------
Vaihdoin itse aikoinaan (4vuotta sitten) 2001 mallin Avensiksen 2006 malliseen Accordiin, jossa niin ikään automaatti. Avensiksessa oli mukavampi jousitus ja alhaisempi rengasmelu. Mutta ajettavuudessa Acco peittoaa Avensiksen mennen tullen. Itse panin merkille myös tuon käryn. Ajattelin vain että haju tulee kuumasta katalysaattorista. Akku oli myös Accordissa alimitoitettu. Meni uusiksi heti ensimmäisenä syksynä. Onneksi akkutelineeseen mahtui huomattavasti suurempi akku, kun turhat muovihärpäkkeet revittiin pois.
- tolppa999
CR-V on hyvä talviauto. Isompi akku bensa vehkeisiin, niin lähtee käyntiin. Helppo homma. CR-V:n bensa koneissa, sekä kummassakin dieselissä, eli CTDI ja DTEC on kaikkiin saatavissa perinteinen lohkolämmitin. Sellainen paikoilleen CTDI dieseliinkin jos jo ei ole, niin käynnistys paranee siinäkin. CTDI:ssä on yleensä säteilylämmitin ensiasennettuna. Bensakoneissa sekä DTEC:ssä pitäis olla jo muutenkin.
- Anonyymi
CRV:n omistajat käyttävät usein kumeja reissullaan. Seks haissoo,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818