Hyundai i30

Tutkija-

18

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crdisti

      Oiskohan Hyundai Getz. Ei ole i30 viel 2005 vuonna ees myynnissä. Kesällä 2007 tuli Cee'd samalla koneella ja 2007 loppu ja 08-alku alko i30 myynti käyntiin. Mutta joka taupauksessa vaikka virhettä olisikaan, niin testit ceedin osalla ja varmastikin i30 kestotesteis pärjääminen ollu ihan omiaan näillä uusilla malleilla. Jatkaisivat samaan malliin.

      • Katso täältä

      • Rami.
        Katso täältä kirjoitti:

        Ei se miltään vuodelta 2005 ole.Mistä sait moisen vuosiluvun? Kyllä i30 valittiin 10 parhaan joukkoon vuonna 2007.
        Sama juttu löytyy täältä:
        http://www.hyundai.fi/ajankohtaista/default.asp

        Oisko vuodelta 2008 tai 2009.Ei ainakaan vanhempi juttu.


    • ZAZ-xxx
      • Crdisti

        Ei helvetetin helvetti. Vähän pitää nyt rauhottua. Kattokaa sitä testiä!!!! Siinä lukee eka auton merkki: hyundai, sitten malli: i30, sitten vuosi (2005-)
        Tarkoitin sitä, että eihän koko autoa ole ollu vuonna 2005-, miten se voi olla koko testissä sillon mukana, siksi eipäilen, että se on getz.
        Mutta en moiti autoa varmasti hyvä se, mutta kiitos ja anteeksi.


      • Autoileva
        Crdisti kirjoitti:

        Ei helvetetin helvetti. Vähän pitää nyt rauhottua. Kattokaa sitä testiä!!!! Siinä lukee eka auton merkki: hyundai, sitten malli: i30, sitten vuosi (2005-)
        Tarkoitin sitä, että eihän koko autoa ole ollu vuonna 2005-, miten se voi olla koko testissä sillon mukana, siksi eipäilen, että se on getz.
        Mutta en moiti autoa varmasti hyvä se, mutta kiitos ja anteeksi.

        Vuosiluvusta viis, mutta Hyundai i30 on luotettava auto.Olen ajellut Lokakuusta toista vuotta, eikä ole ollut mitään murhetta.Khcf sivuilla kirjoitellaan Cee`d:in hehku, sekä jarru ym ongelmista.Minun kohdalleni ei ole sattunut mitään.Olen ajanut sillä runsaat 20000 km.Nytkin kovilla pakkasilla käynnistyi mukavasti.On lämmin, hyvä ja pieniruokainen auto. On ensimmäinen Korealainen ja olen yllättynyt positiivisesti tästä autosta.


      • jugyf
        Autoileva kirjoitti:

        Vuosiluvusta viis, mutta Hyundai i30 on luotettava auto.Olen ajellut Lokakuusta toista vuotta, eikä ole ollut mitään murhetta.Khcf sivuilla kirjoitellaan Cee`d:in hehku, sekä jarru ym ongelmista.Minun kohdalleni ei ole sattunut mitään.Olen ajanut sillä runsaat 20000 km.Nytkin kovilla pakkasilla käynnistyi mukavasti.On lämmin, hyvä ja pieniruokainen auto. On ensimmäinen Korealainen ja olen yllättynyt positiivisesti tästä autosta.

        melkein testissä kuin testissä hyvin.Siksikin koska autothan ovat hyvin samanlaisia.


      • Kylpis
        jugyf kirjoitti:

        melkein testissä kuin testissä hyvin.Siksikin koska autothan ovat hyvin samanlaisia.

        Tääl tuntuu kiristelevän porukka hampaita muutaman terrorisoivan sällin tähden.
        Kia Hyundai Clubin sivulle www.khcf.org


    • 18+2

      Tämä tutkimus kyllä osoittaa kaiken Hyundain laadusta / varmuudesta!

    • i 30,vm 2008,

      ei ole ollut muita huolia,kuin kahdesti H-7 ajovalopolttimot.Ja on hankala vaihtaa.CRDi kuluttaa noin 4,7 l/ 100 km.Kohta lähestyy neljäs huolto.Toistaiseksi ei ole muuta huollon lisäksi.

      • iikolkyt

        Joo, noi H7 polttimot pitäis kieltää lailla. Aivan käsittämättömän huonot kestoltaan. Ei niiden lamppujen vaihto nyt ihan niin vaikeata ole, tosin vähän hermoille käyvää kun joutuu umpion irroittamaan mutta näyttäis ohjurit hyvin toimivan, ei jää valot kieroon kunhan kattoo miten ne pitää sinne takaisin sulloa.

        Autohan on muuten aivan loistopeli.


      • Huntunen
        iikolkyt kirjoitti:

        Joo, noi H7 polttimot pitäis kieltää lailla. Aivan käsittämättömän huonot kestoltaan. Ei niiden lamppujen vaihto nyt ihan niin vaikeata ole, tosin vähän hermoille käyvää kun joutuu umpion irroittamaan mutta näyttäis ohjurit hyvin toimivan, ei jää valot kieroon kunhan kattoo miten ne pitää sinne takaisin sulloa.

        Autohan on muuten aivan loistopeli.

        Älkää sotkeko Kian Ceediä Hyunduihin!


      • Wertti,
        Huntunen kirjoitti:

        Älkää sotkeko Kian Ceediä Hyunduihin!

        Hyundai i30 on loistopeli.


      • superlämmin
        Wertti, kirjoitti:

        Hyundai i30 on loistopeli.

        Pakkasella ainakin 20 astetta lämpimämpi kuin Golf tai Polo.


      • siihen

        4,7 l/100km pitää ajella tyhjäkäynnillä.Itellä ceed diesel,ei se normaaliajolla mene noihin lukemiin ainakaan talvella.Mutta pieniruokainen ja varma talviauto se on.


    • Anonyymi

      Vit#n pummit ostakaa oikeita autoja eikä mitään tollasia kondoomeilla ympäröityjä muovisia kaasukammioita.

    • Anonyymi

      Muistakaas sitten lapsoset että älkää ostako Hyundaita. Tai jos ostatte niin muistakaa käyttää sitten aikuisena kondoomia etteivät teidän kaltaiset p*skiaiset lisääntyisivät.

      • Anonyymi

        Olippas nyt vitsikäs olevinaan. Ei edes naurattanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe