Hyundai i30 on 10:en luotettavimman auton joukossa:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/07/24490
Hyundai i30
18
1726
Vastaukset
- Crdisti
Oiskohan Hyundai Getz. Ei ole i30 viel 2005 vuonna ees myynnissä. Kesällä 2007 tuli Cee'd samalla koneella ja 2007 loppu ja 08-alku alko i30 myynti käyntiin. Mutta joka taupauksessa vaikka virhettä olisikaan, niin testit ceedin osalla ja varmastikin i30 kestotesteis pärjääminen ollu ihan omiaan näillä uusilla malleilla. Jatkaisivat samaan malliin.
- Katso täältä
Ei se miltään vuodelta 2005 ole.Mistä sait moisen vuosiluvun? Kyllä i30 valittiin 10 parhaan joukkoon vuonna 2007.
Sama juttu löytyy täältä:
http://www.hyundai.fi/ajankohtaista/default.asp - Rami.
Katso täältä kirjoitti:
Ei se miltään vuodelta 2005 ole.Mistä sait moisen vuosiluvun? Kyllä i30 valittiin 10 parhaan joukkoon vuonna 2007.
Sama juttu löytyy täältä:
http://www.hyundai.fi/ajankohtaista/default.aspOisko vuodelta 2008 tai 2009.Ei ainakaan vanhempi juttu.
- ZAZ-xxx
Hyundain nettisivuilla (http://www.hyundai.fi/julkaisu_avaa_hyundai.asp?tiedosto=YWluZWlzdG90LzUzL2kzMF8tX25haXN0ZW5fYXV0b191dWRlc3NhX3NlZWxhbm5pc3NhXyg...) innostutaan milloin mistäkin "tutkimuksesta". Nyt on esillä Vuoden Naisten Auto -valinta, ja Hyundain siinä saavuttama kunniamaininta. Siis talousauton titteli Uudessa-Seelannissa - tekeekö tämä muka jonkinlaisen vaikutuksen suomalaisessa paukkupakkasessa tuulilasia raaputtavaan kuskiin?
- Crdisti
Ei helvetetin helvetti. Vähän pitää nyt rauhottua. Kattokaa sitä testiä!!!! Siinä lukee eka auton merkki: hyundai, sitten malli: i30, sitten vuosi (2005-)
Tarkoitin sitä, että eihän koko autoa ole ollu vuonna 2005-, miten se voi olla koko testissä sillon mukana, siksi eipäilen, että se on getz.
Mutta en moiti autoa varmasti hyvä se, mutta kiitos ja anteeksi. - Autoileva
Crdisti kirjoitti:
Ei helvetetin helvetti. Vähän pitää nyt rauhottua. Kattokaa sitä testiä!!!! Siinä lukee eka auton merkki: hyundai, sitten malli: i30, sitten vuosi (2005-)
Tarkoitin sitä, että eihän koko autoa ole ollu vuonna 2005-, miten se voi olla koko testissä sillon mukana, siksi eipäilen, että se on getz.
Mutta en moiti autoa varmasti hyvä se, mutta kiitos ja anteeksi.Vuosiluvusta viis, mutta Hyundai i30 on luotettava auto.Olen ajellut Lokakuusta toista vuotta, eikä ole ollut mitään murhetta.Khcf sivuilla kirjoitellaan Cee`d:in hehku, sekä jarru ym ongelmista.Minun kohdalleni ei ole sattunut mitään.Olen ajanut sillä runsaat 20000 km.Nytkin kovilla pakkasilla käynnistyi mukavasti.On lämmin, hyvä ja pieniruokainen auto. On ensimmäinen Korealainen ja olen yllättynyt positiivisesti tästä autosta.
- jugyf
Autoileva kirjoitti:
Vuosiluvusta viis, mutta Hyundai i30 on luotettava auto.Olen ajellut Lokakuusta toista vuotta, eikä ole ollut mitään murhetta.Khcf sivuilla kirjoitellaan Cee`d:in hehku, sekä jarru ym ongelmista.Minun kohdalleni ei ole sattunut mitään.Olen ajanut sillä runsaat 20000 km.Nytkin kovilla pakkasilla käynnistyi mukavasti.On lämmin, hyvä ja pieniruokainen auto. On ensimmäinen Korealainen ja olen yllättynyt positiivisesti tästä autosta.
melkein testissä kuin testissä hyvin.Siksikin koska autothan ovat hyvin samanlaisia.
- Kylpis
jugyf kirjoitti:
melkein testissä kuin testissä hyvin.Siksikin koska autothan ovat hyvin samanlaisia.
Tääl tuntuu kiristelevän porukka hampaita muutaman terrorisoivan sällin tähden.
Kia Hyundai Clubin sivulle www.khcf.org
- 18+2
Tämä tutkimus kyllä osoittaa kaiken Hyundain laadusta / varmuudesta!
- i 30,vm 2008,
ei ole ollut muita huolia,kuin kahdesti H-7 ajovalopolttimot.Ja on hankala vaihtaa.CRDi kuluttaa noin 4,7 l/ 100 km.Kohta lähestyy neljäs huolto.Toistaiseksi ei ole muuta huollon lisäksi.
- iikolkyt
Joo, noi H7 polttimot pitäis kieltää lailla. Aivan käsittämättömän huonot kestoltaan. Ei niiden lamppujen vaihto nyt ihan niin vaikeata ole, tosin vähän hermoille käyvää kun joutuu umpion irroittamaan mutta näyttäis ohjurit hyvin toimivan, ei jää valot kieroon kunhan kattoo miten ne pitää sinne takaisin sulloa.
Autohan on muuten aivan loistopeli. - Huntunen
iikolkyt kirjoitti:
Joo, noi H7 polttimot pitäis kieltää lailla. Aivan käsittämättömän huonot kestoltaan. Ei niiden lamppujen vaihto nyt ihan niin vaikeata ole, tosin vähän hermoille käyvää kun joutuu umpion irroittamaan mutta näyttäis ohjurit hyvin toimivan, ei jää valot kieroon kunhan kattoo miten ne pitää sinne takaisin sulloa.
Autohan on muuten aivan loistopeli.Älkää sotkeko Kian Ceediä Hyunduihin!
- Wertti,
Huntunen kirjoitti:
Älkää sotkeko Kian Ceediä Hyunduihin!
Hyundai i30 on loistopeli.
- superlämmin
Wertti, kirjoitti:
Hyundai i30 on loistopeli.
Pakkasella ainakin 20 astetta lämpimämpi kuin Golf tai Polo.
- siihen
4,7 l/100km pitää ajella tyhjäkäynnillä.Itellä ceed diesel,ei se normaaliajolla mene noihin lukemiin ainakaan talvella.Mutta pieniruokainen ja varma talviauto se on.
- Anonyymi
Vit#n pummit ostakaa oikeita autoja eikä mitään tollasia kondoomeilla ympäröityjä muovisia kaasukammioita.
- Anonyymi
Muistakaas sitten lapsoset että älkää ostako Hyundaita. Tai jos ostatte niin muistakaa käyttää sitten aikuisena kondoomia etteivät teidän kaltaiset p*skiaiset lisääntyisivät.
- Anonyymi
Olippas nyt vitsikäs olevinaan. Ei edes naurattanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818