Käytössäni on jo pidempään ollut Welhon laajakaistamodeemi (n. 30 e/ kk).Olen siihen tyytyväinen - helppokäyttöinen, virussuojaukset,palomuurit (?) ym. valmiina - mutta hinta voisi olla halvempi. Olen harkinnut vaihtamista DNA:n "Mokkulaan" (ilmeisesti n. 15 e/ kk) säästääkseni kuluissa.Arveluttaa kuitenkin näin tietotekniikkaa hyvin huonosti hallitsevana Mokkulan turvallisuus ja käytön helppous. Kuinka Mokkulassa hoituvat erilaiset tietoturvan päivitykset? Welhossa ei tarvitse itse osata hakea mitään suojauksia, kaikki on tehty käyttäjälle helpoksi. Entä Mokkula, pitääkö käyttäjän itse osata asentaa tarvittavia suojauksia/ päivityksiä vai tulevatko ne valmiiksi asennettuina? Eli uskaltaako Mokkulan käyttäjä käyttää verkkopankkia tai tehdä internetissä ostoksia, jopa ulkomailta?
Miksi tarjolla on myös yhdistelmänä modeemi ja mokkula? Mikä taas on Welhon "wekkula"? Kannattaako tietämättömän siis vaihtaa mokkulaan/wekkulaan (Helsingissä)?
Mokkula vai Welho?
säästöä toivova
2
459
Vastaukset
- KAARINAAH
MUAKIN KIINNOSTAISI VASTAUS. TIETÄÄKÖ KUKAAN?
- gdfgdf
ei mokkulaa se on hidas, irtisano mieluummin ne tietoturvat ku netistäki saa niitä ilmaseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809