Jos pistäisi Mervin kylmäksi?
Miettikää sitä ja Mervi Tapolalle toivotan viiltävää uutta vuotta 2010!
Keneltä Matti saisi pillua?
5
958
Vastaukset
- tottakai.
=)..
- Skata.
Matti sais pillua mun entiseltä naapurilta.Viime kesänä se tytsy(muija sano pikkulumppu)kuulutti rivitalon pihalla juhliessaan toiselle samanlaiselle,että häntä saa panna kuka vaan,eikä se kuulu yhtään sille toiselle muijalle.Mä aloin taputtaa käsiäni ja hurrasin.Tytsy tuli kysymään multa,mitä toi tarkottaa.Mä vastasin sille,että mä olen aina ihaillut vakaumuksen omaavia yksilöitä,ne on yhteiskunnan selkäranka.Paneminen on yksilönvapautta,vaikka neitsyys menis.Tytsy tuijotti mua toinen silmä kiinni ja huoju.Ei se jostain syystä halunnu puhua enempää.
- riittää
Skata. kirjoitti:
Matti sais pillua mun entiseltä naapurilta.Viime kesänä se tytsy(muija sano pikkulumppu)kuulutti rivitalon pihalla juhliessaan toiselle samanlaiselle,että häntä saa panna kuka vaan,eikä se kuulu yhtään sille toiselle muijalle.Mä aloin taputtaa käsiäni ja hurrasin.Tytsy tuli kysymään multa,mitä toi tarkottaa.Mä vastasin sille,että mä olen aina ihaillut vakaumuksen omaavia yksilöitä,ne on yhteiskunnan selkäranka.Paneminen on yksilönvapautta,vaikka neitsyys menis.Tytsy tuijotti mua toinen silmä kiinni ja huoju.Ei se jostain syystä halunnu puhua enempää.
No nythän on, vuoden alusta, saanut Citymarketeistakin pumpattavia "Barbaroita"
Siinähän Matille olisi oiva värkki, ei välittäisi, vaikka saisikin hieman selkäänsä.
Puukkolitassa tosin saattaisi puhjeta, mutta helposihan voisi hakea uuden.
- Katariina Puuppanen
... linnassa saa parrua takalistoon kuten viime kerrallakin. Hyvä. Oikein naisten hakkaajille!!
- lukennut
hymyn mukaan vaihteleeki kirjeenvaihdos useiden naisten kans postia. Rakkaus Merviin on kuihtunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852097- 431670
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!651407- 741208
- 771151
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261134- 481123
- 591051
- 37913
- 39884