Elisa mokkula ongelma!!!!!

ongelma elisa

Mokkulan nopeus nettimittarilla on ihan ok maksan 1 megan netistä mutta ongelma tulee vastaa kun lataa esimerkiksi itunes soitinta applen sivuilta,saan ladattu noin 70-80 % kun lataus pysähtyy.olen katsonut tuolta tehtävien hallinnasta ja seurannut kohdasta "verkko" jossa latauksen aikana diagrammi on siinä 25 % kohdalla ja kun lataus on noin 80 % mennyt melkein valmis lataus loppuu ja verkon diagrammi tipahtaa alas!Lautaus ei jatku vaikka kuinka kauvan odottaisi.

Sama tapahtuu esimerkiksi nokia ovi palyerin kanssa ja muiden samankokoiseten tiedostojen mutta esimerkiksi youtube videot toimivat ok. mikä avuksi voiko olla että netissä on jokin rajoitin tai olen itse rajoittanut sen jotenkin vai onko syy tässä yleisesti haukutussa vistassa !!! Auttakaa kiitos.

7

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veveve

      Mulla ihan sama !!!!!!!! Elisan nettitikku E169E on surkea, netti pätkii lautauksissa ei pysty lataan. pysähtyy melkein samaan kohtaan aina. Esim jos yrität ladata kuvankäsittely ohjelman netistä netti yhteys katkeaa (Uudella yrityksellä sama) VIKA ON YLEINEN ELISAN E169E TIKUSSA! EI IHME ETTÄ ELISA NIITÄ "ilmaseks" Jakelee! En tiiä mitä tekis

      • VITTUUNTUNUT!

        Mulla saunalahti ja e160e tikkupaska. Ei onnistu isot lataukset, yhteys alustetaan aina kesken latauksen. Varkokaa nyt helvetissä noita mokkuloita, ei niistä ole kuin satunnaiseen verkkopankissa ja sähköpostissa käyntiin. Kannattaa ottaa pariksi viikoksi koekäyttöön ja testata kunnolla, jos pätkii, palauttakaa ja haistattakaa paskat.


      • tyytyväinen tikkuun
        VITTUUNTUNUT! kirjoitti:

        Mulla saunalahti ja e160e tikkupaska. Ei onnistu isot lataukset, yhteys alustetaan aina kesken latauksen. Varkokaa nyt helvetissä noita mokkuloita, ei niistä ole kuin satunnaiseen verkkopankissa ja sähköpostissa käyntiin. Kannattaa ottaa pariksi viikoksi koekäyttöön ja testata kunnolla, jos pätkii, palauttakaa ja haistattakaa paskat.

        Paikallisessa tukiasemassa vikaa ? Omassa koneessasi vikaa ?

        E160E ollut käytössä nelisen kuukautta eikä mitään ongelmia, myös isompien tiedostojen lataukset toimivat hyvin. Viimeksi gos-3.1-gadgets-20081205.iso kooltaan 693.6 MB ja sitäennen mm. ubuntu-9.10-desktop-amd64.iso (690.8 MB) ilman mitään ongelmia....

        Vai olisikohan tikussasi joku viallinen firmware versio ? En muista omani versiota mutta ei ole päivitetty vaan sama firmis joka oli uutena... Jos tökkii niin kannattaa kokeilla firmiksen päivitystä, ei olisi ensimmäinen kerta kun alkupään firmisversiot ovat hätäisesti kyhättyjä ja päivitykset parantavat toimivuutta.


      • Bärtil Bruwnmeizligs
        tyytyväinen tikkuun kirjoitti:

        Paikallisessa tukiasemassa vikaa ? Omassa koneessasi vikaa ?

        E160E ollut käytössä nelisen kuukautta eikä mitään ongelmia, myös isompien tiedostojen lataukset toimivat hyvin. Viimeksi gos-3.1-gadgets-20081205.iso kooltaan 693.6 MB ja sitäennen mm. ubuntu-9.10-desktop-amd64.iso (690.8 MB) ilman mitään ongelmia....

        Vai olisikohan tikussasi joku viallinen firmware versio ? En muista omani versiota mutta ei ole päivitetty vaan sama firmis joka oli uutena... Jos tökkii niin kannattaa kokeilla firmiksen päivitystä, ei olisi ensimmäinen kerta kun alkupään firmisversiot ovat hätäisesti kyhättyjä ja päivitykset parantavat toimivuutta.

        takasi Huawei 160 mokulan oli tuonkaltaisia ongelmia kuin alussa, tilalle otin Nokia 5800 Xress musikin ja toimii tarpeeksi hyvin, kun olen 3,5G:n kuuluvuus alueen rajalla. Joskus harvoin putoaa tämäkin edgelle.
        Mokkula oli aika lapsellinen mielestäni, alkoi tuttaa jo kun avasin paketin.
        Elisan sivulla on jotai lisäantenneja myytävänä, olisko mokkulat siksi niin onnettomia, että saataisiin myydä lisätarvikkeita.
        Muuten Elisa on ok, Soneraan jos vertaa.


      • ärsyttääää
        Bärtil Bruwnmeizligs kirjoitti:

        takasi Huawei 160 mokulan oli tuonkaltaisia ongelmia kuin alussa, tilalle otin Nokia 5800 Xress musikin ja toimii tarpeeksi hyvin, kun olen 3,5G:n kuuluvuus alueen rajalla. Joskus harvoin putoaa tämäkin edgelle.
        Mokkula oli aika lapsellinen mielestäni, alkoi tuttaa jo kun avasin paketin.
        Elisan sivulla on jotai lisäantenneja myytävänä, olisko mokkulat siksi niin onnettomia, että saataisiin myydä lisätarvikkeita.
        Muuten Elisa on ok, Soneraan jos vertaa.

        Sama vika. Lataus junttaa just johonkin 80 prossan kohdalle. Ja sitten ei ala lataamaan uudelleen, ennen kuin selain on suljettu ja avattu uudelleen. Kyseessä ei ole edes iso lataus. Paskan möivät vissiin.
        Meillä myös DNA:n mokkula, ja siinä ei moista "latausrajaa" ole. Lieneekö niillä sama verkko?


    • saunasusi2

      homma, saunalahti ja e160, ihan susia, 1-10min toimii kerrallaan ja 10-60min tiltissä

      • voivoielisaa

        Yksi mahdollisuus on et paikallisten tukiasemien takia on elisan yhteys paska. Olisko niillä tiedonsiirtosoftat paskoja, koska tiputtaa aina välillä pois yhteyden. Vai onko tehty tahallaan tommosiksi esim. kuormituspiikkien takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe