T(m) tahdon saada sut

ei oo helppo

Mietin kymmenen kertaa kirjoitanko vaiko en, mutta päätin sitten kirjoittaa.
Mä en yhtään tie kuinka sua lähestyisin ku pelkkä silmiin katsominen on vaikeaa saatikka sitten sinulle puhuminen. Oon sua vain ja ainoastaan siksi vältellyt, kun oon suhun niin ihastunut tai voisinpa sanoa että rakastunut. Totuus kuitenkin on että ei me taideta enään nähdä, koska en ole varmaan tulossa enään sinne missä ollaan tavattu. Tai haluasin kyllä mutta...
En tiedä ootko mun ihastumiseni huomannut. Sua on ehkä aina ihmetyttänyt se, että käännän aina katseeni pois ja en oikeastaan koskaan puhu sinulle...tahtoisin kyllä, mutta pelkään, että nolaan itseni ja että tunne ei ole molemminpuolinen. Mä en tiedä miksen voisi sulle vaan suoraa sanoa että mä oikeesti pidän susta niin paljon että sille ei oo ees sanaa...Oon miettinyt että kannatteeko vaan päästä irti koska ollaan kuitenkin niin erilaisia ja eri elämän tilanteessa. Minä nuori sinä vähän vanhempi. Mutta eipä tuolla iällä mitään merkitystä ole. Mä niin toivoisin että olisit täällä ja tunnistaisit mut. Ja kirjoittaisit mulle et sun tunteet on ihan samanlaiset, mutta sinä tuskin näillä palstoilla käyt. Ehkä mun täytyy vaan päästä susta irti tai kirjoittaa sulle vaikka naamakirjassa mitä mietin, ehkä saisin vastauksen ehkä en, mutta mitäpä menetettävää minulla on. Voisin ainakin jatkaa elämää tietäen, että sinua en voi saada.
t:M(n)

4

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karva tuppo

Oletko oikea?

• NII O

NIIN EI MAKSA VAIVAA TUTUSTUA. ERITTÄIN HÄILYVÄ TYYPPI JA ANTAA MUKAVIA KUVIA ITSESTÄ MUTTA ON OIKEASTI AIVAN JOTAKIN MUUTA.

• hmmm9999

en tosin ole varmaan nyt kyseessä naiselta tämä...

• Jos huonosti käy niin siinä jää yksi onneton ihminen miettimään kohtaloaan tai sitten jos hyvin käy niin kaksi onnellista ihmistä alkaa miettimään tulevaisuuttaan.Mietippäs rauhassa minkä sinä valitsisit noista vaihtoehdoista:)Kannattaa sinun kuitenkin yrittää ja jos aina käännät katseesi pois niin annat aivan väärän kuvan kiinnostuksesi asteesta.Täällä ei kannata tunnustuksia tehdä ne kaikuu seinille ja väärille korville.
        Mene ja tee selväksi sille miehelle mikä on pelin henki jos ei miestä kiinnosta niin tee selväksi mitä hän menettää!
        Toivotan sinulle onnea, toivottavasti käy hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5447
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5178
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4198
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2020
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1872
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe