Sijoittajaa/yrityskumppania etsitään

Bisnestäkö?

Valmis liikeidea ja asiakkaat. Melko mullistava idea joka testattu ja vaatii vain toteutuksen. Idea on täysin uusi ja sille on haettu patentti. Hanke liittyy erikoismetallirakentamiseen ja ympäristöön.. Mutta kuten varmasti kaikki tietää niin raha ei ikinä ole ilmaista mutta tässä olisi hyvä tilaisuus jollekin tienata sijoittajan asemassa tai tulemalla mukaan toimivaan yritykseen.

Ja mitä siis etsitään. Henkilöä, yritystä tai yhteisöä joka pystyy sijoittamaan projektiin puuttuvan rahoituksen vuodeksi noin. 35.000 €.

Ja se miksi rahoitusta haetaan tätä kautta on oma asiani. Kysymys ei ole kuitenkaan mistään wincapita tyyppisestä eikä muutenkaan ketään ole tarkoitus huijata tai johtaa harhaan. Tarkoituksena tarjota jollekin hyvä tuottava sijoitus ja mahdollistaa varmasti mullistava hanke. Hankkeen uskottavuudesta löytyy varmasti riittävästi dokumenttia kiinnostuneille.

Jos joku on oikeasti kiinnostunut ja löytyy ylimääräistä rahaa niin ota yhteyttä ja niin kerron projektista ja yrityksestä tarkemmin!

[email protected]

2

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "idea on täysin uusi ja sille on haettu patentti."

on haettu patenttia, onko saatu ?

annatko henkilökohtaisen takuun rahoille, muista että perintäkeinot ovat koventuneet viime vuosista.

tiedoksi vaan, tuollaisia "juttuja" on suomessa satoja vuodessa 1-3 jatkaa pitempään.

• lakjdfklajdsklf

Kiinnostuneet ottanevat yhteyttä! Asiaa turha puida täällä enenpää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe