Tilasin joululahjaksi Presentcard.fi:stä lahjakortin, joka luvattiin toimittaa 23.12. Maksu suoritettiin etukäteen nettipankissa ja lahjakortin hintaan lisättiin 4 eur. Sain kyllä 23.12. postia ko. firmasta, mutta ilman lahjakorttia. Mukana tuli vain lahjakortin mukana annettavaksi tarkoitettu joulukortti.
Soitin heti yritykseen, mutta ainoa vastaus oli nauhoite, että emme juuri nyt voi vastata puheluunne. Jätin soittopyynnön ja lähetin palautetta myös sähköpostitse. Tänään 28.12. otettiin yhteyttä sähköpostitse ja kysyttiin, oliko kuori mahdollisesti jo avattu aiemmin ja oliko mahdollista, että joku toinen on voinut avata kuoren ennen minua.
Uusi lahjakortti luvattiin selvittelyjen jälkeen lähettää (perillä 31.12. eli ei ehdi jouluksi....)! Pyysin, että hyvittäisivät käsitelykulut 4 eur, koska palvelu ei toiminut luvatulla tavalla. Tähän eivät voi suostua, koska kuitenkin saan lahjakortin. Ilmeisesti on yksi ja sama, annanko joululahjani 24.12. vai 31.12.???
Presentcard.fi töppäsi
18
5532
Vastaukset
- piiju
minä tilasin ja maksoin 8.12.09 myös lahjakortin, joka piti toimittaa minulle heti, että saan sen lahjapaketin mukaan. 16.12. ei ollut vielä tullut ja piti jo lähteä pois Hgistä. Hirveää sekoilua, puheluja jne. Toimittivat
lopulta suoraa lahjan saajalle ja sitten avasi lahjansa ennen Joulua. Mukavaa.
Luvatutu kortit tulivat sitten lopulta ja ne palautettiin takaisin. - sohvallalöhöilijä1
Melko samanlainen tapahtumankulku.
Kaveri lähetti pari Present Cardin Superlahjakorttia lahjaksi kummilapsilleen. Sattumalta kyseli yhdeltä lahjansaajilta kuulumisia eikä korttia ollut toimitettu. Sitten kyseli toiselta eikä toimitusta. Toimittamattomuus vaatimaton 100%
Reklamaation jälkeen tammikuussa sitten toimittivat kortit perille.
Näyttää olevan melko järjestelmällistä toimintaa. Tossahan firma säästää hirveitä summia, kun toimittaa kortit vasta huomautuksen jälkeen. Harva kyselee lahjojensa toimituksen perään, että saitko, kun vahvistus on tullut omaan sähköpostiin - presentcard
Hei kaikki palautteen antajat,
Muistamme hyvin tämän erittäin ikävän tapauksen joulukuulta ja pahoittelemme yhä tapahtunutta. Me lähetämme joulun aikaan useita kymmeniä tuhansia lahjakortteja Suomessa sekä Skandinaviassa ja tavoitteenamme on aina toimittaa lahjakortit ajallaan asiakkaillemme, sekä antaa heille parasta mahdollista asiakaspalvelua.
Meidän asiakaspalvelumme on auki arkipäivisin klo 9-16 ja tässä teidän ikävässä tapauksessanne me saimme sähköpostinne sekä vastaajaan jätetyt viestinne vasta klo 16 jälkeen. Tämän vuoksi pääsimme auttamaan teitä vasta joulunpyhien jälkeen. Meille oli valitettavasti sattunut pakkausvaiheessa virhe ja lahjakortti oli jäänyt pois kuoresta. Olemme siitä yhä pahoillamme ja koitamme olla mahdollisimman tarkkoina, ettei tällaisia virheitä pääse tapahtumaan jatkossa.
Valitettavasti joulun aikaan lähetyksissä voi myös olla meistä riippumattomia viiveitä.
Me saamme myös paljon asiakaspalautetta, johon voitte tutustua kotisivullamme osoitteessa: www.presentcard.fi "Meistä sanottua" kohdassa.
Toivomme kaikille oikein mukavaa kevättalvea ja voitte aina olla meihin yhteydessä, jos teillä on risuja tai ruusuja annettavana.
Presentcard.fi- soolveig
Haha! Kuka oikeasti uskoo noita "meistä sanottua"-palautteita?!?! Keksittyjä nimiä eikä yhden yhtäkään negatiivista tai edes neutraalia palautetta! Presentcard tainnut oikein urakalla itse tehtailla sarjan kehuja sivuilleen!
- presentcard.fi
soolveig kirjoitti:
Haha! Kuka oikeasti uskoo noita "meistä sanottua"-palautteita?!?! Keksittyjä nimiä eikä yhden yhtäkään negatiivista tai edes neutraalia palautetta! Presentcard tainnut oikein urakalla itse tehtailla sarjan kehuja sivuilleen!
Presentcard.fi haluaa vastata uudelleen tällä sivulla käytyyn keskusteluun.
Asiakkaillamme on mahdollisuus antaa meille palautetta palvelustamme joko sähköpostitse tai tilauksen teon jälkeen saamansa tilausvahvistuksen mukana tulevan linkin kautta. Asiakaspalaute on meille tärkeää ja sen avulla me kehittämme palveluamme kaiken aikaa.
Kaikki kotisivullamme näkyvät palautteet sisältävät palautteenantajan yhteystiedot, jotka he ovat itse ilmoittaneet. Me käymme läpi kaikki palautteet, positiiviset sekä negatiiviset, ja yritämme hyödyntää ne parhaalla mahdollisella tavalla. Nimettömät sekä nimimerkillä jätetyt palautteet eivät päädy kotisivullemme. Yleisesti ottaen negatiiviset palautteet annetaan usein nimettöminä tai nimimerkillä.
Pitääksemme asiakkaamme anonyymeinä käytämme heidän etunimistä vain alkukirjaimet.
Me emme kirjoita palautteita itse itsellemme.
Jos teille herää kysymyksiä tai haluatte keskustella kanssamme jostain asiasta, voitte lähettää sähköpostia meidän asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected]. Autamme mielellämme!
Mukavaa alkutalvea ja joulun odotusta!
Ystävällisin terveisin
Presentcard.fi
Puhelin: 020 752 8020
Internet: www.presentcard.fi
Sähköposti: [email protected] - Pettynyt-
soolveig kirjoitti:
Haha! Kuka oikeasti uskoo noita "meistä sanottua"-palautteita?!?! Keksittyjä nimiä eikä yhden yhtäkään negatiivista tai edes neutraalia palautetta! Presentcard tainnut oikein urakalla itse tehtailla sarjan kehuja sivuilleen!
Hei,
Tilasin 31.1.2019 sähköisenä lahjakortti mutta ei tullut tänään. Päivänsankari pitää saada sen tänään mutta ei tullut. Tarkistin puhelinnumerot ja kaikki on kunnossa. En voi soitta kun nyt on viikonloppu. On tosi kurja. Tämä on ehkä ensimmäinen ja viimeinen tilaus teiltä😞
- Mari 75
Eipä toimi palvelu edelleenkään. Piti toimittaa tänään lahjakortti ystävän juhlapäivän kunniaksi, mutta eivät toimittaneet. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKO TÄÄLTÄ MITÄÄN!
- dimanche01
Olen ostanut useamman kerran lahjakortteja tuosta sivustosta ja hyvin on tilaukset toimineet. Eli omalta osaltani voin todellakin suositella! Ei mitään ongelmia. Viimeisin jouluksi hankkimani lahjakortti tuli nopeasti, vaikka itse olin viimetingassa :)
- Nuuka
Eipä ehtinyt jouluksi ei, eikä ole vieläkään tullut, ei edes se 30.12 KIRJATTUNA lähetetty lahjakortti... sanoisin että kusetusta koko homma. Korjaan lausuntoni tänne jos tuo muka joskus ilmestyy, muuten jatkan tiedottamista ja otan kaikkiin mahdollisiin tahoihin yhteyttä, sen verran vtumainen mies olen vaikka menetetty summa onkin vain 38eur.
- N.Mukava
No, jonkun onni ja jonkun harmi. Teidän negatiivisten kokemusten perusteella meni ostoskori minulta nyt tyhjäksi ja kierrän tämän lafkan kaukaa jatkossakin. Jos perustoiminta, lahjakorttien toimitus, on jäänyt prioriteetissä asiakaslaskutuksen jälkeen, en tällaisen firman kanssa halua olla tekemisissä. Vähän sama kuin kivijalkaliikkeen edessä olisi parkkipaikat vain firman työntekijöille.
- Täyttä petkutusta
Minä puolestani sain Presentcardin lahjakortin ja valitsin sen käytettäväksi Aurinkomatkojen tuotteisiin. Tuotevalikoima mihin lahjakortin voi käyttää oli laaja...Missään ei ollut mainintaa, että Aurinkomatkat veloittaa lahjakortin käytöstä varaat sitten mitä tahansa, esim .lentoja varattaessa 50€?!. Eli lahjakortin arvo voi pienentyä 50€.Se ei käy Aurinkomatkojen nettivarauksiin, joista palvelumaksua ei tarvitsisi maksaa. Huikea huijaus!
- Firmalle tilasin
Tilasin Yrityksenä kortin toimitettavaksi 24.12.2013 tekstiviestillä. Korttia ei toimitettu, jos en olisi kysellyt perään ei lahjansaaja olisi koskaan korttiiaan saanut. Kyllä tämä vaikuttaa huijaukselle. Otetaan rahat ja toimitetaan vasta jos joku tajuaa reklamoida.
- Pshrammstein
On tullut aina tähän mennessä perille 👍
Olisin halunnut lahjakortin Tokmannille mutta ne olivat loppu. Huijausta koko touhu.
- O34Sp
Jos tokmannin lahjakortit ovat loppu, miten se on huijausta
- Anonyymi
O34Sp kirjoitti:
Jos tokmannin lahjakortit ovat loppu, miten se on huijausta
Kakkapää
.t . ville2501
- kusetusfirma
Älkää ikinä tilatko täältä mitään...
- Anonyymi
Suomi24 on huono siis
t. nimim. kusetusfirma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.702102Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun1711630- 1551557
- 901358
Miehelle naiselta
Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te501312Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa
Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-2871172Olen syvästi masentunut
En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi1341058- 751032
- 1131013
Nainen, millainen tilanne oli
kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin54882