Voitko sinä minulle katsoa, ku olen kovin epätoivoinen. Olen hakemassa työtä ja tuntuu että lyön päätä seinään koko ajan. Ikää on liikaa...52 vuotta. Olen syntynyt elokuussa viides pvä. onko tästä apua. Voi autathan minua..jos jotain hvyää näkyisi pitkän pitkän kurjan jakson jälkeen. Toistakymmentä vuotta on ollut huonoa aikaa. Viel olen positiivinen, paitsi näitä kohtauksia, jolloin tuntuu että tyhmyyttä on odottaa parempaa.
Vastaukset 2
- tarot-velho
korttisi lupaavat hyvää sinulle. näkyviin tuli myös nykytilanteesi, joka ei niin hääppöinen ole. mutta toivoa on, ystäväiseni. jokainen valuu joskus negatiiviseksi, positiivinen ei jaksa aina olla.
viimeisen korttisi teema on tulevaisuus. sinun kannattaa myös miettiä onko sinulla taitoja, joita olet turhaa piilotellut ja joiden avulla voisit päästä eteenpäin elämässäsi. sitkeä yrittämisesi palkitaan, vaikka siihen ei aina jaksaisikaan uskoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1141639- 1271000
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku104953- 47941
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57787- 46673
- 64632
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan236618- 34617
- 34601