Ostin lapsilleni joululahjaksi Canal Total -paketin. Kortti tuli ja intomielenä onnistuin työntämään sen television sisään. Samsung digi-tv tarvitsee siis sovittimen.
Nyt olen jonottanut ikuiset ajat plustv.fi asiakaspalveluun.
Osaako kukaan neuvoa? Voinko saada uuden kortin tilalle vai onko pakko rahdata televisio huoltoon avattavaksi? Itse tätä ei taida kannattaa availla...
Kortti katosi!
2
673
Vastaukset
- kyllää see siit
Halvin keino olis tietty se kuuluisa kaveri, joka korjaa tuttujen laitteet pulla kaffe. Jos soitat jonnekkin ja venaat, sekin maksaa :( Noo, tunkivat aikoinaan ihmiset korppujakin voideltuna pcn koloihin :)
- uhf34
Telkkarihuolto kotiin tilattuna maksaa 30-50 euroa,uusi kortti...ei hajuakaan,mutta melkovarmasti halvempi.
Sitten kun hankit sitä kortinlukijaa,älä vahingossakaan osta tätä tuotetta:
http://www.vpd.fi/tuote/7910/272/272/Muut/Conax Kortinlukija CAMC2
Myyjän vakuutteluista huolimatta ei toimi Samsungissa. Kokeiltu 32 kpl,kolmeenkymmeneenkahteen Samsung telkkariin.
Hanki tämä,toimii (myös) Samsung telkkarissa.
http://www.taulutelevisio.fi/kauppa/product_catalog.php?c=46
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417